+474 конверсій для сервісу техніки Apple та електроніки

Перезапуск рекламних кампаній в Google Maps для профілю професійного сервісу електроніки в Україні.

Кліки
2114
Конверсії
474
Коеф. конверсій
22
CPC
7

Медіа

Графік зростання
Дані з Google Ads
Результати через 1 місяць
Дані з Google Ads

Початкові дані

Регіон просування
м. Вінниця та м. Одеса.
Тип реклами
Реклама на Google Maps
Google Business Profile
Заблокований

Цілі роботи

  • /01Оперативно налаштувати рекламу
  • /02Забезпечити стабільний потік локальних звернень/дзвінків
  • /03Побудувати коректну аналітику та відстеження результатів
  • /04Підготувати основу для масштабування реклами

Проблематика та загальна стратегія

Після реорганізації бізнесу клієнт звернувся до WEDEX з конкретними завданнями:

  1. Розблокувати рекламний акаунт Google Ads та відновити можливість запуску реклами.
  2. Налаштувати ефективну рекламу для збільшення кількості звернень у сервісні центри Apple.
  3. Оптимізувати Google Business Profile, який впливає на видимість у Google Maps
  4. Почати роботу без попередніх даних: рекламні кампанії раніше не запускались, аудиту не було.

Тобто, ми стартували фактично «з нуля» , без попередніх даних, бо рекламні кампанії раніше не запускались, попереднього аудиту не було. До того ж, ще додавалась проблема заблокованого профілю Google Business Profile

Ще одним викликом на початку роботи стало те, що послуги з ремонту техніки Apple можуть потрапляти під обмеження Google Ads, оскільки система суворо контролює рекламування сервісних центрів, неофіційних партнерів і продажу техніки з ремонту чи відновлення. Це ускладнювало як процес розблокування профілю Google Business Profile, так і подачу оголошень.

Команда WEDEX провела детальний аналіз політик Google, підготувала коректну структуру описів і категорій послуг, щоб уникнути порушень правил реклами. Завдяки правильним формулюванням і оптимізованому контенту вдалося успішно налаштувати покази в Google Maps і забезпечити стабільний приплив клієнтів у межах дозволеної рекламної тематики.

Компанія WEDEX затвердила наступну стратегію:

  1. З’ясування можливих способів розблокування профіля.
  2. Проведення аналізу профіля Google Business Profile та надання рекомендацій по його оптимізації.
  3. Створення нового облікового запису Google Ads.
  4. Створення нового акаунту Google Analytics.
  5. Налаштування Google Analytics та цілей.
  6. Налаштування рекламних кампаній на Google Maps.
  7. Ведення рекламних кампаній на Google Maps.
  8. Масштабування рекламного кабінету шляхом створення нових рекламних кампаній, торгових або PMax, для реклами не техніки, яка представлена в магазинах.

Що було зроблено

1. Розробка плану дій для розблокування профілю

Оскільки один із основних викликів на старті проєкту полягав у блокуванні профілю Google Business Profile, команда WEDEX почала з аналізу політик Google Ads і рекомендацій щодо роботи з сервісними центрами Apple. Першим кроком було сформування плану дій для розблокування профілю. Це включало детальну перевірку вимог Google щодо рекламування неофіційних партнерів і ремонтних послуг для техніки Apple, щоб уникнути порушень політик. Після цього ми підготували правильні формулювання описів послуг та категорій, що відповідали вимогам рекламної платформи. В результаті, завдяки цьому підходу, вдалося успішно відновити доступ до Google Business Profile та забезпечити відображення сервісного центру на Google Maps.

2. Створення нового рекламного акаунту Google Ads

Оскільки попередній акаунт Google Ads не працював, був створений новий обліковий запис для запуску рекламних кампаній. Це дозволило вирішити проблеми з блокуванням і налаштувати рекламу за актуальними вимогами Google. Окрім того, було проведено налаштування облікового запису відповідно до специфіки діяльності сервісних центрів Apple.

3. Аналіз пошукових тем та запуск Смарт кампаній

Після створення акаунта Google Ads, команда провела детальний аналіз пошукових тем, що відповідали ключовим запитам користувачів щодо ремонту техніки Apple. На основі цього аналізу було створено Смарт кампанії, які були спрямовані на залучення цільового трафіку через Google Maps. Кампанії націлювались на місцеву аудиторію та пошукові запити, пов’язані з ремонтними послугами Apple.

4. Оптимізація Google Business Profile

Аналіз Google Business Profile показав, що є кілька можливостей для покращення видимості сервісного центру в пошукових системах і на Google Maps. Команда WEDEX надала рекомендації по оптимізації профілю:

  • правильне заповнення даних про компанію;
  • додавання коректних категорій послуг;
  • уточнення опису та використання відповідних ключових слів для забезпечення високої релевантності пошукових запитів.

5. Налаштування та запуск Смарт локальних кампаній на Google Maps

Для забезпечення стабільного потоку клієнтів в сервісні центри Apple ми налаштували та запустили Смарт локальні кампанії на Google Maps. Ці кампанії були спрямовані на залучення потенційних клієнтів через рекламу на карті, яка з’являлася користувачам поблизу сервісного центру. Всі кампанії були налаштовані з чітким фокусом на локальний трафік, що забезпечило високу конверсію за невисокою вартістю ліда.

6. Створення та налаштування акаунту Google Analytics

Щоб забезпечити коректне відстеження ефективності рекламних кампаній, ми зареєстрували акаунт Google Analytics та налаштували його для цього проєкту. Встановлені цілі та конверсії дозволили чітко вимірювати результативність кампаній і зробити оптимізацію на основі реальних даних.

Результати

Параметри На початку роботи Через 1 місяць Різниця
Покази
Покази - 157721 -
Кліки
Кліки - 2114 -
Вартість
Вартість - 14030,80 грн -
Коеф. конверсій
Коеф. конверсій - 22,42% -
Середня ціна за клік (CPC)
Середня ціна за клік (CPC) - 6,64 грн -
Конверсії
Конверсії - 474 -
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову