Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Комплексний аудит сайту та аналіз конкурентів
- /02Технічна оптимізація сайту
- /03Збір повної семантики та розширення структури сайту
- /04Просування пріоритетних запитів у ТОП-3
- /05Робота з usability сайту
- /06Робота з зовнішнім посилальним профілем
Загальна стратегія
Видимість та органічний трафік сайту с 2020 року показували негативну динаміку, отже основним завданням було виправлення ситуації. Після проведення комплексного аудиту сайту та аналізу конкурентів була розроблена стратегія для SEO, реалізація якої призвела до позитивних змін.
Була проведена технічна оптимізація сайту, що дозволило покращити якість та швидкість індексації сторінок. Кількість сторінок в індексі Google зросла в два рази (250/500). Виправлення помилок в коді сайту, налаштування CMS дозволило отримати кращі показники Web Core Vitals, швидкості завантаження сторінок.
Після дослідження семантичного ядра були визначені пріоритетні для просування групи запитів. Затвердили сторінки, що потребують доопрацювання, для пошукової оптимізації, та такі, що необхідно створити.
Що було зроблено
Семантика
Було проведено дослідження ключових слів, групування та кластеризація пошукових запитів. Це дозволило виконати перевірку релевантності сторінок сайту, визначити сторінки, які потребували пошукової оптимізації.
Окрім оптимізації існуючих, були створені та створюються надалі нові сторінки, що дозволяє збільшити кількість сторінок, які ранжуються в пошуку. Отже кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт, зростає.
Контент
Після перевірки On-Page оптимізації сторінок сайту, сформували та впровадили вибіркові редагування в текстах. Були перевірені та відредаговані мета заголовки та описи сторінок. Були додані доцільні медіа-матеріали, які також оптимізовані для пошуку.
В процесі оптимізації були внесені зміни до існуючих сторінок та розроблений контент-план, щодо створення нових сторінок. Наразі відмічається зростання кількості відвідувачів із пошуку, саме за створеними та оптимізованими сторінками.
Розширення структури
Специфіка бізнес-ніші сайту дозволила впровадження розширення структури. Отже, було виконано розширення охоплення семантики і цільової аудиторії.
Згідно розробленого контент-плану проводимо роботи зі створення нових сторінок в блозі сайту. Наразі оптимізовані семантичні кластери покращили позиції до ТОП-10, ТОП-3.
Посилальний профіль
Було проаналізовано профілі сайту і основних конкурентів і побудовано стратегію з набору посилальної маси сайту, позбулися посилань з низькоякісних майданчиків.
Для підбору майданчиків для посилань використовувався в основному Outreach. Підбиралися максимально якісні. Частину майданчиків було обрано з профілів конкурентів. Посилання для цього проєкту підбирали з тематичних донорів, максимально якісні та трафікогенеруючі, щоб крім статичної ваги отримувати ще й динамічну у вигляді переходів.
За перший квартал 2023 року реферальний трафік зріс на 160% (730/1900 користувачів на місяць).
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 3 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 4700 | 13100 | +178% |
Конверсія сайту | |||
Конверсія сайту | 1% | 1,6% | +70% |
Видимість | |||
Видимість | 0,28 | 0,48 | +71% |













