Просування сайту з розробки програмного забезпечення для мережевих технологій

Просування 70 пріоритетних запитів в ТОП-10 для сайту з розробки програмного забезпечення в США.

KW
1130
KW в ТОП-3
10
KW в ТОП-10
70
KW в ТОП-50
790

Початкові дані

Органічний трафік
0
Ключів, що ранжуються
0
Доменів-донорів
25
Вік сайту
1 рік
Регіон просування
США

Цілі роботи

  • /01Розробка стратегії просування сайту
  • /02Розширення структури сайту під НЧ і СЧ запити
  • /03Доопрацювання структури сторінок сайту
  • /04Робота з посилальним профілем
  • /05Реалізація блогу з необхідними параметрами
  • /06Просування запитів у ТОП-10

Основні проблеми та стратегія

Основною проблемою проєкту було те, що конкуренція, хоч і не велика (у видачі порядку 20-30 релевантних сайти), але це або сайти з продажу програмного забезпечення (типу інтернет-магазинів ПЗ), або сайти великих компаній з програмування, що мають велику кількість різних рішень (послуг). І перші, і другі – це великі сайти, з якими ми зі своїми трьома сторінками конкурувати не можемо.

Тому було прийнято рішення рухатися відразу в 3 напрямках:

  1. Розширення структури за рахунок збільшення семантичного ядра під більш деталізовані аспекти використання ПЗ замовника і додавання статей в блог для отримання «теплого» і зацікавленого трафіка по інформаційним і напівінформаційним запитам.
  2. Доопрацювання елементів структури сторінок для покращення зовнішнього вигляду і зручності, а також для додавання блоків, необхідних для ефективного просування.
  3. Активна, наскільки це можливо, робота з посилальним профілем. До початку робіт з посилальним профілем сайту майже не працювали, були лише органічні посилання сумнівної якості і в мінімальній кількості. Тому на початкових етапах варто було не «перегнути палку» з кількістю посилань, адже краще почати більш стримано і не викликати підозри, ніж працювати з цим дуже активно та отримати санкції від пошукової системи.

Що було зроблено

Контент

Для того, щоб правильно використовувати релевантні ключові слова на сторінках, необхідно їх максимально органічно інтегрувати в контент на сторінці, але сторінка до цього була наповнена суто технічною інформацією, і туди просто фізично не можна «впихнути» ключі, щоб вони виглядали органічно для користувача і пошукової системи.

Тому було прийнято рішення, щоб не відлякувати потенційних технічно грамотних клієнтів сеошними текстами, цінний технічний контент був розміщений по сторінці, а сеошні тексти, які оптимізовані під ключові запити, були сховані під блоком FAQ. Таким чином ми розширили сторінку додатковим блоком та зробили додаткову мікророзмітку, яка, нажаль, в розширений сніппет не виводиться самою пошуковою системою.

Семантика

Семантики, суто комерційної, для проєкту дуже мало. Зібравши її, ми створили основу структури сайту. Це становило порядку 10 основних сторінок. Але, як і для всіх проєктів з тематики програмного забезпечення, більшість запитів і заходів користувачів на сайт надходить саме з блогу. Тому було прийнято рішення працювати не лише з комерційними ключами.

Потрібно було розширюватися за рахунок ключів, які, по суті, несли інформаційний характер. Але, як результат, клієнт міг замовити наше ПЗ. Ці ключі могли вводитися нашими потенційними клієнтами на етапі ознайомлення з різними рішеннями. Тобто була побудована своєрідна воронка для «теплих» клієнтів. Вони заходили на інфостаттю, а вже потім ми перетягували трафік на комерційні сторінки за допомогою перелінкування. Це дозволило охопити більше ключів і зробити ширшу структуру , що так любить Google. Для цього на сайті був розроблений блог з оптимізованими під запити статтями із вказанням авторства матеріалів.

Розширення структури

Розширення структури було реалізовано за 2 напрямками:

  1. Створена основна комерційна складова сайту, ціль  якої – продажі і закриття ліду.
  2. Розроблений і оформлений блог, згідно канонів пошукової системи, який приводить на сайт напівкомерційний «теплий» трафік.

Посилальний профіль

Проаналізувавши посилальні профілі сайту і ТОП конкурентів, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.

Посилальний профіль сайту був слабким, тому роботу ми почали дуже плавно, щоб все виглядало максимально природнім, і Google не вважав, що посильний профіль збільшується за рахунок платних посилань.

Для цього використовувалися анкорні посилання з тематичними текстами на технічно якісних майданчиках. Також для розбавлення посилального профілю безанкоркою використовувались крауд посилання і посилання з різних каталогів, блогів і т.д.

Все за ради єдиної мети – отримати посилальну вагу і зробити це максимально природньо.

Результати

Параметри На початку робіт Через 6 місяців Різниця
Ключових слів (KW)
Ключових слів (KW) 0 1130 +1130
Ключових слів (KW) в ТОП-3
Ключових слів (KW) в ТОП-3 0 10 +10
Ключових слів (KW) в ТОП-10
Ключових слів (KW) в ТОП-10 0 70 +70
Ключових слів (KW) в ТОП-50
Ключових слів (KW) в ТОП-50 0 790 +790
Медіа
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs
Динаміка позицій
Дані SE Ranking
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову