Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Повний аудит сайту
- /02Побудова стратегії просування на основі сайту і конкурентів
- /03Оптимізація сайту під всі нішеві пошукові запити
- /04Просування запитів з ТОП 10 в ТОП 3
- /05Покращення конверсії сайту
- /06Поступове розширення посилального профілю
Основні проблеми та стратегія просування
Сайт мав подвійну структуру: інтернет-магазин та сторінки опису продукції. Оскільки кожен тип сторінки існував окремо, першочерговою задачею було правильно розподілити комерційні, загальні і напівкомерційні запити по сайту.
Також потрібно було оновити дані та визначити релевантність для всіх ключових слів. Частину з них необхідно було заново оптимізувати на сайті, тому що вони не ранжувались у пошуку. Частину оптимізувати на більш релевантні сторінки. А ті, що мали позиції та релевантну сторінку, продовжувати правильно просувати.
Для цього на сайті були зроблені доопрацювання в плані комерційних факторів на сторінках товарів і категорій, а на сторінках послуг допрацювали блоки під SEO для того, щоб була можливість природньо розподілити ключові запити.
Що було зроблено
Семантика
Особливістю для просування сайту є те, що частина сайту зроблена як інтернет-магазин з можливістю замовлити окремі товари, а інша частина сайту по тим самим товарам зроблена як сторінки послуг з описом і т.д. Тому дуже важливо було правильно працювати з семантикою: більш інформаційні ключі і загальні ключі – на сторінки «послуг», а комерційні ключі – на сторінки каталогу. Тому правильний розподіл ключів по сайту – це було першочерговою задачею.
Зібрали ключі з Search Соnsole, Ahrefs, Serpstat і Keywords Planner. Заміряли частотності за останні 4 роки для побудови сезонності, заміряли релевантність на сторінки і заміряли позиції по сайту. Це дало нам чітке розуміння розподілу ключів по сайту, його правильність і план наших подальших дій.
Контент
Проблемою розміщення контенту на сторінках було те, що власники сайту категорично не хотіли розміщувати «стандартні сеошні тексти» на сторінках каталогу та категорій, тому тут треба було вигадувати варіанти розподілу текстів по сторінці. Допомогло згортання текстів і додавання текстів через блоки FAQ. На сторінки каталогу тексти писали невеликі, оскільки там вже частина текстів інформаційного і описового характеру була, тому частину ключів включили в них. А частину – розподілили по новим.
Для сторінок категорій всі тексти були заховані в блоках FAQ. Тому особливих проблем з розміщенням ми не мали.
Також акцент був зроблений на мета – ключі були органічно вписані в назви товарів, метатеги картинок і т.д.
Розширення структури
Даний сайт структурно був зроблений дуже добре для початкового етапу, тому на початку робіт оновлювати і розширяти структуру не було сенсу, оскільки для початку треба було правильно пропрацювати семантику на ті сторінки, які вже були на сайті.
Після того, як всі сторінки на сайті були оптимізовані, ми почали розширятися в більш низькочастотні запити по фільтрах в категоріях товару. Наша задача була знаходити семантику під сторінки фільтрів, формувати ці сторінки і оптимізувати під знайдені ключі. Цей напрямок дуже нагадував просування стандартного інтернет-магазину. Наприклад, категорія “Сітка”, там були різні типи сітки – кладочка, заборна, для вольєрів, для стяжки і т.д. Варіації на тему розмірів також давали свої ключі.
І все це давало гарні результати зі зростання трафіку на сайті.
Посилальний профіль
Оскільки сайт вже мав непоганий посилальний профіль, і його потрібно було нарощувати, то закупівля посилань була достатньо агресивною з самого початку робіт.
Перше, що було зроблене, – це проведення робіт з аналізу всіх доменів донорів нашого сайту, щоб вибрати погані і відхилити. Щоб дані донори не давали негативного впливу на посилання.
Настпуним етапом був проведений аналіз конкурентів, щоб вирахувати “середнє по лікарні” в ніші і намагатися йти за ним і робити краще. Провівши детальний аналіз, зрозуміли, що попередній бюджет на посилання був замалий для динамічного росту, тому запропонували на перші місяці менш агресивну стратегію, а далі – підняття бюджету і більш агресивну роботу.
Цікаво, що в ніші був дуже високий відсоток анкорних посилань, що дуже здивувало нас.
Результати
Параметри | На початку | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 3651 | 8053 | +220% |
Видимість сайту | |||
Видимість сайту | 0,75 | 2,03 | +170% |






