Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Проведення аналізу сайту на наявність дублів сторінок
- /02Технічна оптимізація сайту для виправлення основних помилок
- /03Масовий збір усіх потенційних запитів за напрямками
- /04Розширення структури згідно зібраної семантики
- /05Виведення окремої групи запитів у ТОП-5
- /06Проведення аналізу конкурентів по юзабіліті та реалізація на сайті
Основні проблеми та стратегія просування
Сайт спеціалізується виключно на продажі квитків на поїзд, тому досить сильно поступається своїм конкурентам по кількості сторінок.
Перед початком робіт ми вже знали основну проблему сайту, яка не дозволяла йому нормально рости. Було виявлено величезну кількість технічних дублів на сайті, через неправильну генерацію сторінок. Тобто, на кожен маршрут було 2-3 однакових сторінки з різними шаблонами адрес. Але найскладніший нюанс полягав у тому, що всі вони ранжувались в пошуку – сторінки з одним шаблоном по одним ключам, інші – по іншим і т.д. Тобто, як не крути, але виправити це без просадок не вийшло б.
Основною задачею було знайти найменш «болючий» варіант об’єднання сторінок-дублів під єдиний шаблон. Для цього ми проаналізували всі ці сторінки та виділили основний шаблон для роботи. Для того, щоб під час переіндексації не сталася різка просадка позицій сайту, ми пропрацювали сторінки, а саме: юзабіліті та контентну складову. Ідея полягала в тому, щоб одночасно звести всі дублікати до однієї релевантної сторінки та максимально її покращити структурно, наповнити оптимізованим контентом і швидко додати їх в індекс пошукової системи.
Підготовка зайняла достатньо багато часу, але це дало свій результат. Адже після початку робіт на сайті, період просадки пройшов майже непомітно і вебресурс почав рости.
Що було зроблено
Семантика
Збір семантики для даного сайту є, з однієї сторони, достатньо простою задачею, але з іншої – це просто величезна кількість ключових запитів, які потрібно зібрати вручну, і тому це дуже часозатратний процес. Оскільки нам потрібно було в короткі терміни оптимізувати велику кількість сторінок, то було прийнято рішення зібрати семантичне ядро для 25-30 популярних напрямків і вже потім способом напівавтоматичного відбору генерувати семантику на всі інші сторінки.
Цього було достатньо для того, щоб максимально швидко внести правки на новостворені об’єднані сторінки сайту.
Після швидкого запуску ми поступово збирали семантику вручну під найбільш пріоритетні напрямки, які були ще непропрацьовані та проводили по ним точкову оптимізацію – написання мета-тегів, текстів, додавання внутрішнього перелінкування і т.д.
Контент
На початковому етапі робіт були написані нові тексти для сторінок по основним пріоритетним напрямкам, а також були перенесені тексти зі старих сторінок, які закривались від індексу. Для всіх інших сторінок були згенеровані заголовки блоків та мета-теги, щоб охопити всі пошукові запити.
Для оптимізації контенту та написання SEO-текстів були проаналізовані тексти на сторінках конкурентів, їхня структура, щільність та входження ключових слів. Таким чином, була сформована структура та формула ідеального тексту для ніші, по яким були написані більшість текстів для сайту клієнта.
Після основної оптимізації сайту, контент на сторінках постійно оновлювався за рахунок точкових робіт із семантикою та написання текстів під релевантні ключі для кожної посадкової сторінки на сайті.
Розширення структури
Як вказано вище, на сайті було багато дублікатів, які створювали зайві та неякісні сторінки з ефектом канібалізації. Тому ми поставили собі 2 протилежні, але необхідні задачі:
- Видалення великої кількості дублікатів і зведення сторінок напрямків до єдиного шаблону.
- Розширення структури за рахунок додавання нових сторінок маршрутів, які повинні бути вже зі зміненою структурою і оновленим контентом.
Посилальний профіль
Після проведення аналізу посилального профілю сайту та ТОП-конкурентів, ми прорахували середнє співвідношення анкорних та безанкорних посилань, статейних та крауд, follow і nofollow.
Для даної ніші необхідні не тільки аутрич посилання. Цікавим фактом є те, що для ніші притаманна велика кількість «органічних» крауд посилань та досить багато публікацій є саме на форумах. Тому для сайту більшість посилань розміщувалось на форумах, а анкорні статейні посилання розміщувались тільки для найбільш частотних ключів. При цьому, особливу увагу звертаємо на підбір якісних доменів-донорів.
Результати
Параметри | На початку | Через 8 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 32,07 | 78,98 | +246% |
Видимість сайту | |||
Видимість сайту | 58236 | 129953 | +223% |




