Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Виправлення помилок на сайті
- /02Збільшення органічного трафіку
- /03Збільшення конверсії сайту
- /04Утримання та зростання позицій
- /05Отримати ТОП-10 по новим ключовим словам
Основні проблеми
Бізнес ніша продажу взуття є високо конкурентною, отже, пріоритетними напрямками, після комплексного аудиту сайту та аналізу конкурентів, визначили технічну оптимізацію ресурсу, проведення дослідження ключових фраз і оптимізацію сторінок сайту під максимально можливе семантичне ядро, доопрацювання юзабіліті сайту.
Виправлення технічних помилок на сайті, налаштування роботи CMS для SEO дозволило отримати кращі показники швидкості завантаження сторінок, Web Core Vitals і покращити якість індексування корисних сторінок в пошуку, наприклад, кількість сторінок з відео в індексі Google зросла майже в два рази (260/510).
Впровадження нових функціоналів дозволило значно покращити зручність користування сайтом, це позначилось на покращенні користувацького досвіду і поведінкових факторах. Так показник відмов зменшився з 65,3% до 48,7%, а показник кількості сторінок за сеанс (глибина перегляду) зріс із 2,78 до 3,57 сторінок.
Загальна стратегія
Семантика
Для визначення пріоритетних кластерів запитів для оптимізації в пошуку було проведено дослідження семантики. Були визначені сторінки, які потребують вдосконалення та ті, які необхідно створити.
Було проведено дослідження ключових слів, створені семантичні кластери та розподілені на групи сторінок на основі тем і ключових слів. Після цього сторінки були перевірені та оптимізовані для пошукових систем.
Існуючі розділи каталогу були оптимізовані, створені нові категорії та оптимізовані сторінки фільтрів, що дозволило збільшити кількість ключових фраз та сторінок, що ранжуються в пошуку.
Контент
Проведені оцінка OnPage оптимізації, її доопрацювання, пов’язане з оптимізацією контенту, медіа-контенту, мета описів і заголовків. Виконані налаштування внутрішньої перелінковки, також із залученням інформаційних матеріалів в блозі сайту. Для регулярного оновлення інформаційного контенту був розроблений та використовується контент-план.
Оптимізація сторінок товарів та категорій і підкатегорій каталогу дозволила значно збільшити пошуковий трафік за низько частотними запитами, що призводить до покращення ранжування середньо частотних та високо частотних запитів, які піднялися до ТОП-20, ТОП-30. За перший квартал поточного року отримали зростання органічного трафіку сайту на 67%.
Розширення структури
Оптимізація існуючих сторінок фільтрів за об’єктивними параметрами, та створення нових категорій та розділів за суб’єктивними параметрами товарів дозволило значно розширити структуру сайту, тобто отримати зростання кількості ранжованих в пошуку ключових запитів, а значить розширити охват цільової аудиторії.
Посилальний профіль
Виконали аналіз посилального профілю сайту і конкурентів у результатах пошуку. Визначили наявні неякісні посилання та донорів, від яких позбавилися.
Сформували стратегію зростання зовнішнього посилального профілю, для реалізації якої використовуємо Outreach. В процесі вибору майданчиків для розміщення зовнішніх посилань розглядаємо тематичні домени-донори, якість і трафік яких ретельно перевіряємо.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 3 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік | |||
Трафік | 159150 | 337650 | +112% |
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 5050 | 8450 | +67% |
Конверсія сайту | |||
Конверсія сайту | 2% | 3,5% | 75% |
Видимість | |||
Видимість | 2,01 | 14,61 | 626% |












