Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Швидкий перезапуск сайту
- /02Збільшення органічного трафіку
- /03Збільшення конверсії сайту
- /04Швидка індексація сторінок
- /05Отримання ТОП-10 по пріоритетним групам запитів
Загальна стратегія
Домен сайту інтернет-магазину був заблокований, згідно політики щодо наявності забороненої продукції. Потрібно було якнайшвидше запустити сайт на новому домені та «повернути» органічний трафік.
Після переносу сайту була проблема з дуже низькою швидкістю індексації сторінок. Був розроблений та впроваджений новий дизайн інтернет-магазину та проведена технічна оптимізація сайту, що дозволило покращити якість та швидкість індексації сторінок.
Кількість сторінок в індексі Google зросла вдвічі (1600/3300). Виправлення помилок в коді сайту, налаштування CMS дозволило отримати кращі показники Web Core Vitals і швидкості завантаження сторінок.
Після дослідження семантичного ядра були визначені пріоритетні для просування групи запитів. Визначили сторінки, що потребують доопрацювання для пошукової оптимізації, та такі, що необхідно створити.
Провівши аналіз конкурентів і збір напрямків розширення семантики, ми бачили точки розширення, які не просто зроблять велику кількість нових цінних сторінок, але й покращать зручність і зрозумілість сайту. Таким чином були реалізовані сторінки смаків, міцності і димності. Це не тільки розширило семантику, це дозволило користувачам робити пошук товара швидшим.
Що було зроблено
Семантика
Було проведено дослідження ключових слів, визначені та створені семантичні кластери та розподілені групи сторінок на основі тем та ключових слів, які вони покривають. Це дозволило виконати перевірку та оптимізацію сторінок для пошукового просування.
Окрім оптимізації існуючих категорій та підкатегорій каталогу, були створені нові розділи та оптимізовані сторінки фільтрів. Це дозволило збільшити кількість ключових фраз і сторінок, які ранжуються в пошуку.
Контент
Після перевірки On-Page оптимізації сторінок сайту, були оптимізовані мета-теги, додані, оптимізовані для пошуку, релевантні фото- та відео-матеріали.
В результаті, видимість сайту в пошуку покращилась за рахунок зростання низькочастотних запитів до ТОП-3, ТОП-10 та високочастотних – до ТОП-20.
В даний час маємо зростання кількості відвідувачів із пошуку за оптимізованими сторінками продуктів, які є високо-конверсійними, отже отримали зростання конверсії сайту – зростання кількості замовлень с сайту на 350%.
Також розроблений та наразі опрацьовується контент-план задля наповнення Блогу сайту новими матеріалами.
Розширення структури
Розширення структури сайту впроваджено за рахунок SEO оптимізації сторінок фільтру каталогу за смаками/димністю тютюну і на основі проведеного семантичного дослідження. Були виконані налаштування CMS сайту для пошукової оптимізації сторінок пагінації, фільтрів і сортувань.
Згідно створеного контент-плану виконуються роботи зі створення нових інформаційних сторінок в Блозі сайту.
Посилальний профіль
В результаті дослідження і аналізу зовнішніх посилальних профілів сайту і основних конкурентів створено стратегію з набору та підтримки посилальної маси ресурсу.
Для отримання зовнішніх посилань і підбору максимально якісних донорів використовується Outreach. Майданчики для розміщення посилань на сайт вибирали з тематичних доменів-донорів для отримання, крім статичної ваги, ще й динамічної у вигляді переходів.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 3 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік | |||
Трафік | 2450 | 7260 | +196% |
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 890 | 6100 | +585% |
Конверсія | |||
Конверсія | 0,57% | 1,32% | 131% |
Видимість | |||
Видимість | 0 | 0,82 | 810% |
Кількість сторінок в індексі Google | |||
Кількість сторінок в індексі Google | 1600 | 4900 | 206% |








