Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшити кількість клієнтів
- /02Залучити нову аудиторію
- /03Підвищення впізнаваності бренду
Проблематика та загальна стратегія
Проблематика
Як тільки реклама в TikTok знову стала доступною в Україні, наші спеціалісти одразу почали використовувати цей канал просування. З налаштуванням та запуском проблем не виникало, оскільки ми вже маємо досвід запуску реклами в цій ніші.
Ключовою перевагою використання платформи TikTok є менша вартість ліда, на відміну від Facebook та Instagram, а також можливість запускати кампанії для тестування з мінімальним бюджетом.
Загальна стратегія
З досвіду попередніх запусків рекламних кампаній було відомо, що найбільш якісні ліди ми отримуємо через лід-форму, тому цю стратегію взяли за основну. Інші формати також періодично тестуються, але на даний момент вони показують меншу ефективність для нашої ніші.
Що було зроблено
- Налаштовано TikTok Pixel для відстеження конверсій. Навіть якщо ми зараз не плануємо запускати рекламу на сайт, дані все одно варто збирати заздалегідь.
- З нуля налаштовані всі зв’язки та доступи у TikTok Business Center, рекламному кабінеті та бізнес-сторінці.
- Створено та запущено лід-форми у TikTok.
- Протестовані різні креативи, заклики до дії, аудиторії.
- Запущено ретаргетинг на теплі аудиторії.
- Використані Lookalike (LAL) аудиторії на базі наявних клієнтів.
Результати
Завдяки таргетованій рекламі в TikTok вдалося збільшити стабільний потік звернень із додаткового каналу по меншій вартості ніж в інших рекламних каналах.
Параметри | На початку роботи | Через 4 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Покази | |||
Покази | 0 | 2871308 | - |
Кількість лідів | |||
Кількість лідів | 0 | 208 | - |
Вартість ліда (CPL) | |||
Вартість ліда (CPL) | 0 | 22,07$ | - |