Налаштування реклами в TikTok для агенції інтернет-маркетингу WEDEX

208 лідів через лід-форму за 4 місяці.

Покази
2871308
Лідів
208
CPL
22

Початкові дані

Регіон просування
Україна
Ніша
Послуги інтернет-маркетингу
Тип реклами
На широку аудиторію, по інтересам

Цілі роботи

  • /01Збільшити кількість клієнтів
  • /02Залучити нову аудиторію
  • /03Підвищення впізнаваності бренду

Проблематика та загальна стратегія

Проблематика

Як тільки реклама в TikTok знову стала доступною в Україні, наші спеціалісти одразу почали використовувати цей канал просування. З налаштуванням та запуском проблем не виникало, оскільки ми вже маємо досвід запуску реклами в цій ніші.

Ключовою перевагою використання платформи TikTok є менша вартість ліда, на відміну від Facebook та Instagram, а також можливість запускати кампанії для тестування з мінімальним бюджетом.

Загальна стратегія

З досвіду попередніх запусків рекламних кампаній було відомо, що найбільш якісні ліди ми отримуємо через лід-форму, тому цю стратегію взяли за основну. Інші формати також періодично тестуються, але на даний момент вони показують меншу ефективність для нашої ніші.

Що було зроблено

  1. Налаштовано TikTok Pixel для відстеження конверсій. Навіть якщо ми зараз не плануємо запускати рекламу на сайт, дані все одно варто збирати заздалегідь.
  2. З нуля налаштовані всі зв’язки та доступи у TikTok Business Center, рекламному кабінеті та бізнес-сторінці.
  3. Створено та запущено лід-форми у TikTok.
  4. Протестовані різні креативи, заклики до дії, аудиторії.
  5. Запущено ретаргетинг на теплі аудиторії.
  6. Використані Lookalike (LAL) аудиторії на базі наявних клієнтів.

Результати

Завдяки таргетованій рекламі в TikTok вдалося збільшити стабільний потік звернень із додаткового каналу по меншій вартості ніж в інших рекламних каналах.

Параметри На початку роботи Через 4 місяці Різниця
Покази
Покази 0 2871308 -
Кількість лідів
Кількість лідів 0 208 -
Вартість ліда (CPL)
Вартість ліда (CPL) 0 22,07$ -
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову