Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшити продажі
- /02Знизити вартість за лід
- /03Створити лояльність до бренду
Проблематика і стратегія
Проблематика
Магазин уже працював із Facebook та Instagram Ads, однак результати стали менш стабільними, а вартість залучення покупця збільшувалася. Потрібно було знайти додатковий канал продажів, який дозволив би охопити нову аудиторію, знизити середню вартість покупки та підвищити продажі.
Загальна стратегія
Сконцентруватися на форматі коротких відео, що показують продукцію в дії (тренування, повсякденне використання).
Сегментувати аудиторії за інтересами (фітнес, здоровий спосіб життя, спортивний одяг) та працювати з Lookalike аудиторіями на базі покупців і відвідувачів сайту.
Поєднувати холодний трафік (нові користувачі) з ретаргетингом для тих, хто відвідав сайт або додав товар у кошик.
Виділяти окремі кампанії для акцій та сезонних знижок, щоб стимулювати швидкі покупки.
Що було зроблено
- Налаштовано TikTok Pixel для відстеження покупок на сайті та інтегровано з CRM.
- Створено структуру рекламного акаунту з поділом на холодну аудиторію, LAL та ретаргетинг.
- Запущено понад 15 креативів у форматі UGC відео з демонстрацією асортименту та користі товару.
- Протестовано кілька моделей оплати (CBO та ABO) та обрано найбільш ефективну для масштабування.
- Постійно оптимізували кампанії за показниками CPA та ROAS, вимикали малоефективні групи оголошень.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 1 місяць | Різниця |
---|---|---|---|
Охоплення | |||
Охоплення | 0 | 1219545 | - |
Кількість продажів | |||
Кількість продажів | 0 | 3925 | - |
Середня вартість (CPL) | |||
Середня вартість (CPL) | 0 | 24,94$ | - |
Сума продажів | |||
Сума продажів | 0 | 214914,65$ | - |
ROAS | |||
ROAS | 0 | 2,2 | - |