Початкові дані
Регіон просування
Україна
Ніша
Металоконструкції
Тип реклами
На широку аудиторію, по інтересам
Цілі роботи
- /01Збільшити продажі
- /02Привести трафік на сайт
- /03Тестування нових продуктів
Проблематика та стратегія
Проблематика
З даним клієнтом ми вже співпрацювали в рамках таргетованої реклами на платформі Meta. Оскільки клієнт мав бажання масштабувати продажі, було вирішено протестувати TikTok як додатковий канал.
Загальна стратегія
Ми використали найуспішніші практики з Meta Ads і адаптували їх під TikTok.
Що було зроблено
- Налаштували TikTok Pixel для відстеження продажів на сайті.
- Створили TikTok Business Center, рекламний кабінет, акаунт, зробили всі необхідні зв’язки та налаштували доступи.
- Сформували чітку структуру кампаній: окремі кампанії на холодну аудиторію, окремо ретаргетинг, тестові групи за інтересами і LAL аудиторіями.
- Запустили серію креативів у вигляді коротких відео: показ процесу монтажу, переваг доставки і великих партій зі складу.
Параметри | На початку робіт | Через 3 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Охоплення | |||
Охоплення | 0 | 989875 | - |
Продажі | |||
Продажі | 0 | 324 | - |
ROAS | |||
ROAS | 0 | 7 | - |