Початкові дані
Цілі роботи
- /01Генерація лідів
- /02Залучити нову аудиторію
- /03Підвищення впізнаваності бренду
Проблематика та загальна стратегія
Проблематика
До початку співпраці клієнт уже мав досвід запуску реклами в TikTok, але використовував сайт як єдину посадкову сторінку. Результати такої реклами були незадовільними: низька конверсія та висока вартість ліда.
Загальна стратегія
Локалізація реклами. Ми відмовилися від універсальної комунікації англійською мовою, створювали оголошення мовою країни, на яку здійснювався таргетинг та вели користувачів на сайти з локальними доменами їхніх країн. Початково було обрано 4 країни, пізніше таргет розширили на 12 країн. В середньому працювали з 9 країнами в місяць.
Також, протестували лід-форми TikTok як альтернативу ведення трафіку на сайт. Цей підхід виявився значно ефективнішим і дав кращий результат за ціною та кількістю лідів.
Що було зроблено
- Налаштовано TikTok Pixel для коректного відстеження конверсій.
- Оптимізовано структуру TikTok Business Center та рекламних кабінетів для роботи з різними ринками.
- Сформовані Lookalike (LAL) аудиторії на основі клієнтської бази.
- Протестовано рекламу на широку аудиторію та по інтересах.
- Запущено ретаргетинг на користувачів, які взаємодіяли з оголошеннями чи сайтом.
- Розроблені адаптовані креативи мовами країн ЄС і США.
- Виділені окремі рекламні кампанії для кожної країни з урахуванням локальних особливостей.
- Запущені окремі кампанії на акційні пропозиції для стимулювання лідів.
- Протестовані різні канали: лід-форми, конверсії на сайті, повідомлення.
- Сфокусувалися на лід-формах як на найбільш ефективному форматі.
- Поступово масштабували бюджети в кампаніях із найнижчим CPL.
Результати
Завдяки таргетованій рекламі в TikTok вдалося стабілізувати кількість заявок та вартість однієї заявки.
Параметри | На початку роботи | Через 4 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Охоплення | |||
Охоплення | NDA | 191007 | - |
Кількість лідів | |||
Кількість лідів | NDA | 2240 | - |
Вартість ліда (CPL) | |||
Вартість ліда (CPL) | NDA | $8,5 | - |