Налаштування реклами в TikTok для компанії з реєстрації торгівельних марок

2240 лідів за ціною, в середньому, $8,5 за лід.

Охоплення
191007
Ліди
2240
CPL
8

Початкові дані

Регіон просування
ЄС та США
Ніша
Послуги з реєстрації ТМ
Тип реклами
На широку аудиторію, по інтересам

Цілі роботи

  • /01Генерація лідів
  • /02Залучити нову аудиторію
  • /03Підвищення впізнаваності бренду

Проблематика та загальна стратегія

Проблематика

До початку співпраці клієнт уже мав досвід запуску реклами в TikTok, але використовував сайт як єдину посадкову сторінку. Результати такої реклами були незадовільними: низька конверсія та висока вартість ліда.

Загальна стратегія

Локалізація реклами. Ми відмовилися від універсальної комунікації англійською мовою, створювали оголошення мовою країни, на яку здійснювався таргетинг та вели користувачів на сайти з локальними доменами їхніх країн. Початково було обрано 4 країни, пізніше таргет розширили на 12 країн. В середньому працювали з 9 країнами в місяць.
Також, протестували лід-форми TikTok як альтернативу ведення трафіку на сайт. Цей підхід виявився значно ефективнішим і дав кращий результат за ціною та кількістю лідів.

Що було зроблено

  1. Налаштовано TikTok Pixel для коректного відстеження конверсій.
  2. Оптимізовано структуру TikTok Business Center та рекламних кабінетів для роботи з різними ринками.
  3. Сформовані Lookalike (LAL) аудиторії на основі клієнтської бази.
  4. Протестовано рекламу на широку аудиторію та по інтересах.
  5. Запущено ретаргетинг на користувачів, які взаємодіяли з оголошеннями чи сайтом.
  6. Розроблені адаптовані креативи мовами країн ЄС і США.
  7. Виділені окремі рекламні кампанії для кожної країни з урахуванням локальних особливостей.
  8. Запущені окремі кампанії на акційні пропозиції для стимулювання лідів.
  9. Протестовані різні канали: лід-форми, конверсії на сайті, повідомлення.
  10. Сфокусувалися на лід-формах як на найбільш ефективному форматі.
  11. Поступово масштабували бюджети в кампаніях із найнижчим CPL.

Результати

Завдяки таргетованій рекламі в TikTok вдалося стабілізувати кількість заявок та вартість однієї заявки.

Параметри На початку роботи Через 4 місяці Різниця
Охоплення
Охоплення NDA 191007 -
Кількість лідів
Кількість лідів NDA 2240 -
Вартість ліда (CPL)
Вартість ліда (CPL) NDA $8,5 -
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову