Налаштування реклами в TikTok для юридичної компанії

4508 звернень у приватні повідомлення за 2 місяці.

Охоплення
2115396
Повідомлень
4508
CPC
24

Початкові дані

Регіон просування
Україна
Ніша
Юридичні послуги
Тип реклами
На широку аудиторію, по інтересам

Цілі роботи

  • /01Збільшити кількість клієнтів
  • /02Підвищити впізнаваність бренду
  • /03Підвищити рівень залучення

Проблематика та загальна стратегія

Проблематика

До запуску реклами юридична компанія не використовувала платне просування в TikTok. Сторінка мала якісний контент і раніше отримувала клієнтів завдяки органічному просуванню, проте останнім часом кількість звернень значно зменшилась.

Загальна стратегія

Оскільки клієнт поставив завдання якнайшвидше отримати результат, ми протестували кілька форматів залучення лідів:

  • приватні повідомлення (Direct),
  • лід-форми,
  • конверсії на сайті.

Після тестування вирішили масштабувати канал, що показав найвищу ефективність, а саме приватні повідомлення.

Що було зроблено

  1. Налаштовано TikTok Pixel для відстеження конверсій.
  2. З нуля налаштовані всі зв’язки та доступи у TikTok Business Center, рекламному кабінеті та бізнес-сторінці.
  3. Створено та запущено лід-форми у TikTok.
  4. Протестовані різні канали залучення лідів: приватні повідомлення (Direct), лід-форми, конверсії на сайті.
  5. Запущено ретаргетинг на теплі аудиторії.
  6. Використані Lookalike (LAL) аудиторії на базі наявних клієнтів.
  7. Проведено тестування реклами на широку аудиторію та по інтересах.

Результати

Завдяки таргетованій рекламі в TikTok вдалося повернути стабільний потік звернень і значно розширити базу потенційних клієнтів компанії. Найкращі результати давали кампанії на повідомлення як за кількістю звернень, так й конверсією у клієнта.

Параметри На початку роботи Через 2 місяці Різниця
Охоплення
Охоплення 0 2115396 -
Повідомлень
Повідомлень 0 4508 -
Вартість (CPC)
Вартість (CPC) 0 24,03 UAH -
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову