Початкові дані
Регіон просування
Україна
Ніша
Юридичні послуги
Тип реклами
На широку аудиторію, по інтересам
Цілі роботи
- /01Збільшити кількість клієнтів
- /02Підвищити впізнаваність бренду
- /03Підвищити рівень залучення
Проблематика та загальна стратегія
Проблематика
До запуску реклами юридична компанія не використовувала платне просування в TikTok. Сторінка мала якісний контент і раніше отримувала клієнтів завдяки органічному просуванню, проте останнім часом кількість звернень значно зменшилась.
Загальна стратегія
Оскільки клієнт поставив завдання якнайшвидше отримати результат, ми протестували кілька форматів залучення лідів:
- приватні повідомлення (Direct),
- лід-форми,
- конверсії на сайті.
Після тестування вирішили масштабувати канал, що показав найвищу ефективність, а саме приватні повідомлення.
Що було зроблено
- Налаштовано TikTok Pixel для відстеження конверсій.
- З нуля налаштовані всі зв’язки та доступи у TikTok Business Center, рекламному кабінеті та бізнес-сторінці.
- Створено та запущено лід-форми у TikTok.
- Протестовані різні канали залучення лідів: приватні повідомлення (Direct), лід-форми, конверсії на сайті.
- Запущено ретаргетинг на теплі аудиторії.
- Використані Lookalike (LAL) аудиторії на базі наявних клієнтів.
- Проведено тестування реклами на широку аудиторію та по інтересах.
Результати
Завдяки таргетованій рекламі в TikTok вдалося повернути стабільний потік звернень і значно розширити базу потенційних клієнтів компанії. Найкращі результати давали кампанії на повідомлення як за кількістю звернень, так й конверсією у клієнта.
Параметри | На початку роботи | Через 2 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Охоплення | |||
Охоплення | 0 | 2115396 | - |
Повідомлень | |||
Повідомлень | 0 | 4508 | - |
Вартість (CPC) | |||
Вартість (CPC) | 0 | 24,03 UAH | - |