Зростання конверсії на 85% для онлайн-аптеки професійних препаратів для ветеринарії

Просування сайту розробника і виробника професійних препаратів для ветеринарії, найбільший виробник ветеринарної продукції, преміксів, БМВД і комбікормів.

Видимість
78
Конверсія
85

Медіа

Динаміка трафіку
дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані SE Ranking

Початкові дані

Органічний трафік
44463
Конверсія
0,35%
Вік сайту
23 роки
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Технічна оптимізація
  • /02Розширення структури, SEO-фільтрів та оптимізація сторінок
  • /03Збільшення органічного трафіку
  • /04Збільшення конверсії
  • /05Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google

Проблематика та загальна стратегія

На початку робіт сайт вже мав позиції по загальним ключовим запитам та залучав певну кількість органічного трафіку. Але незважаючи на пік сезонності, показник конверсій був досить низьким і багато цільових ключових запитів для клієнта не ранжувались взагалі. Більше 90% трафіку це інформаційний трафік, який майже не конвертувався в продажі.

Раніше сайт не просувався і на старті мав досить велику кількість технічних проблем, що сильно заважали ефективній роботі по SEO просуванню. Серед них: дублі сторінок, неправильно реалізовані сторінки пагінації, велика кількість непотрібних сторінок в індексі Google, неправильно налаштовані мовні версії сайту, тощо.

Основний фокус був зосереджений на технічну оптимізацію сайту та роботу з його структурою і SEO фільтрами. Також, на початку роботи, замовник повідомив, що найближчим часом планується перехід на іншу CMS, тому задача заключалась в оптимізації поточного сайту для подальшого переносу структури.

Що було зроблено

Технічна оптимізація

Перш ніж перейти безпосередньо до SEO-оптимізації, була проведена комплексна технічна оптимізація. На основі попереднього аудиту були виявлені технічні помилки та, що негативно впливали на ранжування ресурсу. Було проведено роботи по наступним пунктам:

  • Налаштування ЧПУ-посилань
  • Технічні дублі сторінок
  • robots.txt
  • Налаштування автогенерації sitemap.xml
  • Обмеження індексації окремих сторінок сайту
  • Оптимізація вихідних зовнішніх посилань
  • Виправлення посилань\сторінок з кодом 404
  • Багатомовність сайту. Налаштування hreflang
  • Оптимізація сторінок пагінації: Індексація та Канонічні посилання
  • Реалізація мікророзмітки Product для товарних категорій
  • Закриття від індексації версії сайту для розробників.
  • Додавання та налаштування SEO фільтрів для пріоритетних категорій товарів.

Семантика

Семантичне ядро збиралось з нуля. В процесі аналітики і збору СЯ було виявлено багато ВЧ та СЧ запитів, що не ранжувались. Деякі групи товарів повністю були відсутні у пошуковій видачі, хоча сторінки (категорії) були створені і наповнені товарами. Основна маса ключових запитів, що знаходились в ТОПі – НЧ запити, які приносили мінімум трафіку.

Структура

SEO-фільтр – чудовий варіант розширення семантики для інтернет-магазину. До цього на сайті фільтр був реалізований лише частково, тому працювати з ним без додаткових технічних змін/правок було неможливо.

Ключові особливості SEO-фільтр на яких ставився акцент:

  1. статичний ЧПУ URL;
  2. автогенерація метаданих та заголовку h1 із можливістю ручного редагування;
  3. наявність текстового блоку для SEO-текстів;
  4. виключення з індексації фільтру, що містить 2 і більше параметрів.

Реалізація цього функціоналу допомогла швидко розширити певні товарні групи додатковими ключовими запитами, і після повної оптимізації цих сторінок (додавання оптимізованих SEO текстів, метатегів, заголовків, тощо) СЧ та НЧ запити майже одразу почали ранжуватись в ТОП10.

Контент

На сайті вже були написані SEO-тексти для основних товарних категорій, але вони не враховували всю семантику з якою замовнику було запропоновано працювати. Тому було прийнято рішення замінити тексти в порядку пріоритетності категорій. Окрім того, що ми оновили і продовжуємо оновлювати контент на основних сторінках, продовжується робота з фільтрами: написання оптимізованого контенту, що дозволяє швидко просуватись по НЧ та СЧ запитам. Технічні завдання для написання контенту створювались на основі аналізу конкурентів з допомогою Штучного Інтелекту.

Юзабіліті

Оскільки замовник вже запланував перехід на іншу CMS ще до початку роботи з нами, розробка нового дизайну також почалась раніше, тому додатковий аналіз юзабіліті не проводився.

Посилальний профіль

В рамках бюджету проводиться робота з нарощування посилальної ваги для пріоритетних сторінок/товарних категорій сайту. Основні методи, що використовуються – аналіз посилального профілю основних конкурентів і подвльше розміщення анкорних статейних посилань за допомогою аутричу та безанкорних (перші 3 місяці роботи – крауд-маркетинг, а далі через розміщення сабмітів в каталогах, оскільки на основі аналізу було виявлено, що сабміти дають більш виражений результат).

Результати

Параметри На початку роботи Через 5 місяців Різниця
Конверсія
Конверсія 0,35% 0,65% +85%
Видимість
Видимість 4,26 7,62 +78%
Медіа
Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані SE Ranking
Динаміка ключових слів
Дані SE Ranking
Сумарний звіт
Дані Ahrefs
Показники ключових слів на початку
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову