Пошукове просування сайту виробника алюмінієвих пергол

Збільшення органічного трафіку на 456% та видимості сайту на 683% для сайту виробника алюмінієвих пергол з жалюзі в Канаді та США.

Трафік
456
Видимість
683
Ключові слова
928
Конверсія
4900

Медіа

Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat

Початкові дані

Початковий органічний трафік
1712
Конверсія
0,1%
Вік сайту
10 років
Регіон просування
Канада

Цілі роботи

  • /01Збільшення конверсії та продажів
  • /02Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google
  • /03Збільшення органічного трафіку
  • /04Розширення структури та оптимізація сторінок

Проблематика та загальна стратегія

Клієнт звернувся до нас уже з певною видимістю сайту у пошуковій видачі. Основними завданнями було суттєве збільшення органічного трафіку та конверсій, а також вихід у лідери за ТОП-запитами, обійшовши конкурентів, які вже закріпилися на високих позиціях.

На момент старту співпраці сайт перебував на етапі глобального оновлення: проводився редизайн та суттєво розширювалася структура. Через особливості CMS частина технічних правок вже була впроваджена, проте значна частина рекомендацій щодо оптимізації потребувала додаткової уваги.

Проведений попередньо SEO-аудит виявив дві ключові проблеми, які стримували ріст проєкту: низьку загальну видимість у пошукових системах та слабкий посилальний профіль порівняно з конкурентами.

З огляду на ці фактори, наша команда WEDEX затвердила комплексну стратегію просування. Основний акцент зробили на детальній оптимізації вже наявних сторінок та нових розділів, які тільки запускалися після редизайну. Водночас розпочалася активна робота над посилальним профілем сайту, щоб досягти показників конкурентів та посилити авторитетність домену в очах пошукових систем.

Що було зроблено

Технічна оптимізація

Після проведеного аудиту ми впровадили комплексну технічну оптимізацію, що включала роботу за такими напрямками:

  • Robots.txt — коректно налаштували файл, щоб забезпечити належну індексацію сторінок сайту.
  • Оптимізація зовнішніх вихідних посилань — прибрали зайві або небажані зовнішні посилання, що негативно впливали на авторитетність сторінок.
  • Хлібні крихти — налаштували чітку навігаційну структуру з правильними URL-адресами.
  • Мікророзмітки — реалізували структуровані дані, що дозволило покращити відображення результатів пошуку.
  • Мета-теги — переглянули і переписали тайтли та дескрипшени на цільових сторінках.
  • Биті “404” посилання — виправили всі помилки та налаштували правильні редиректи.
  • Інші технічні помилки — усунули незначні помилки, які впливали на швидкість роботи та зручність користування.

Окремо проводили прискорення індексації сторінок сайту за допомогою Google Index API.

Семантика

Початкова семантика вже була на сайті, і по деяким запитам сайт мав стабільні позиції. Наші фахівці виконали глибокий збір і розширення семантичного ядра, особливий акцент зробили на високочастотних конкурентних запитах. Це дозволило значно збільшити видимість ресурсу в пошуковій видачі за ключовими категоріями бізнесу.

Структура

Структура сайту була досить компактною, але перспективною. Оскільки клієнт є постачальником послуг, а не товарів, ми розробили додаткові цільові сторінки, які дозволили сайту почати стабільно ранжуватись за комерційними запитами. Було створено розділ із галереєю виконаних проектів для підтвердження експертності, а пізніше — розгорнутий тематичний блог для залучення додаткового органічного трафіку.

Контент

На старті контенту було мало — здебільшого він знаходився внизу сторінок або в окремих текстових блоках, супроводжуючись лише окремими зображеннями. Нами було створено і оптимізовано контент з нуля для нових розділів і сторінок. Кожен текст ретельно підбирався під конкретні семантичні групи та оптимізувався за актуальними SEO-вимогами.

Юзабіліті

Після аналізу конкурентів було сформовано низку рекомендацій для покращення юзабіліті. Ми запропонували розмістити конверсійні елементи, такі як кнопки швидкої дії, форми зворотнього зв’язку, попапи з пропозиціями та інші інтерактивні елементи для збільшення конверсій і покращення взаємодії користувачів із сайтом.

Структуровані дані

Реалізували впровадження мікророзмітки Schema.org для «Хлібних крихт» та типу «Організація». Це позитивно вплинуло на відображення сторінок у результатах пошуку і підвищило їхню привабливість для користувачів.

Посилальний профіль

Розробили і реалізували ефективну стратегію лінкбілдингу, яка поєднувала аутрич та крауд-маркетинг. Основна увага приділялася посиленню ТОП-категорій і запитів, а також збільшенню загальної авторитетності домену для отримання довгострокових SEO-результатів.

Результати

Параметри На початку робіт Через 9 місяців Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 1712 9514 +456%
Ключові слова
Ключові слова 888 9125 +928%
Конверсія
Конверсія 0,1% 4,9% +4900%
Видимість
Видимість 0,3 2,35 +683%
Медіа
Основні показники
Дані Serpstat
Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat
Розподілення ключів по позиціям
Дані Serpstat
Основні показники
Дані Ahrefs
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів по позиціям
Дані SE Ranking
Розподіл ключів по позиціям
Дані SE Ranking
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову