Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Повний аудит сайту та аналіз конкурентів
- /02Побудова стратегії просування
- /03Оптимізація сайту під релевантні пошукові запити
- /04Просування пріоритетних запитів з ТОП-10 в ТОП-3
- /05Покращення конверсії сайту
- /06Розширення посилального профілю та публікація PR статей
Основні проблеми та стратегія
Особливістю просування сайту є те, що частина сайтів в пошуковій видачі – це каталоги, які не мають корзини і не надають можливості купити онлайн. В основному, це виробники або великі оптові постачальники. А інша частина сайтів – це повноцінні інтернет-магазини, що пропонують продукцію виробників. Тому потрібно було розробити таку стратегію, щоб сайт каталогу гарно ранжувався серед аналогічних, а також міг конкурувати у пошуковій видачі з інтернет-магазинам.
Для цього на сайті були виконані доопрацювання комерційних факторів на сторінках товарів і каталогу. Зовнішній вигляд каталогу був зроблений одночасно і у вигляді колекцій, і у вигляді товарів. Це дозволило «підтягнути» сайт до вигляду класичного магазину. Також на сайті реалізовані сторінки шоурумів для підсилення ранжування по регіонам та присутності власних магазинів.
Що було зроблено
Семантика
Була нагальна потреба в тому, щоб оптимізувати комерційні ключі на сторінки каталогу і отримувати по ним органічний трафік. Для цього була зібрана основна нішева семантика та семантика, яка вже ранжувалась по сайту. На основі цього були створені сторінки фільтрів по суб’єктивним і об’єктивним параметрам товарів, щоб сайт ранжувався по всім релевантним запитам і міг конкурувати з класичними інтернет-магазинами.
Контент
Проблемою розміщення контенту на сторінках було те, що власники сайту категорично не хотіли розміщувати «стандартні сеошні тексти» на сторінках каталогу та фільтрів. Тому тут довелось продумати, як правильно розподілити всі ключі по сторінці, мета-тегам, зображенням, назвам товарів, щоб отримати нормальне ранжування.
Тому основний акцент був зроблений на мета-теги, щоб максимально охопити ключові слова. Також ключі були органічно вписані в назви товарів, мета-теги картинок тощо. Це все дозволило хоча б на базовому рівні інтегрувати ключі на сторінки, щоб сайт нормально почав ранжуватися.
Розширення структури
Для сайту розширення структури – це необхідність, оскільки по базовим категорія ми не змогли б просуватись по ВЧ запитам. Крім цього, необхідно мати змогу конкурувати в комерційній видачі з класичними інтернет-магазинами.
Розширення структури відбувалось за рахунок реалізації так званого «SEO-фільтра». Це коли сторінки фільтрації товарів стають посадковими під релевантні групи запитів. Саме так вдалось пропрацювати ширше семантику і при цьому не втручатись в фізичну структуру сайту.
Посилальний профіль
З посилальним профілем велась робота більше в напрямку якісного PR постінгу, ніж у класичному баченні лінкбілдингу для SEO. Тобто нас цікавили більше дорогі майданчики з гарними цільовим трафіком, який може конвертуватися потім на сайті в потенційних покупців, аніж розміщення на великій кількості донорів з гарними технічними характеристиками.
Такої стратегії ми дотримуємося на початковому періоді роботи. В подальшому, коли на сайті буде реалізований окремий інтернет-магазин з повноцінною корзиною та посилальним профілем, буде вестись більш класична робота для нарощування саме технічних параметрів, які впливають на ранжування.
Результати
Параметри | На початку | Через 8 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 5381 | 18815 | +350% |
Видимість сайту | |||
Видимість сайту | 1,72 | 5,64 | +328% |





