Просування сайту українського виробника спортивного інвентарю та меблів

Зростання трафіку на 2001% для сайту українського виробника спортивного інвентарю.

Трафік
2001
Видимість
229
KW
402

Медіа

Динаміка трафіку
Дані з Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані з Ahrefs

Початкові дані

Органічний трафік
986
Вік сайту
2 роки
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Виведення у ТОП-5 ключових категорій
  • /02Розширення структури сайту
  • /03Розширення семантичного ядра
  • /04Налаштування роботи SEO-фільтрів
  • /05Збільшення конверсійності сайту

Основні проблеми та стратегія

На етапі отримання сайту в роботу він мав дуже просту структуру першого рівня. Тобто, на сайті були лише основні категорії, де перебували всі товари. Але така структура не охоплювала всі запити, за якими ми могли б ранжуватися і, які б були релевантні за тематитикою.  Оскільки сайт не ранжувався до цього майже ні з яких запитів, то необхідно було створити правильну ієрархію категорій, підкатегорій і SEO-фільтрів як основу для подальшого просування.

Саме тому основним напрямом роботи на першому етапі була правильна структура. І ще була задача, але вона стосувалася більше контент менеджерів, яка впливала на структуру, – це правильне заповнення атрибутів фільтра для формування сторінок SEO-фільтру.

Далі ми вже почали працювати з зовнішнім посилальним профілем і базовим юзабіліті. Слід було покращити ранжування в Google за рахунок сильних зовнішніх сигналів, гарних поведінкових факторів і високої конверсійності.

Акценту на технічну оптимізацію не було через специфіку адмінки, так як вона має закритий код. Максимум, що ми можемо в таких умовах, – це виправити всі критичні проблеми, а потім переключитись на контентну і посилальну складову.

Що було зроблено

Семантика

Сайт був майже «нульовий» і без нормальної структури, щоб можна було заточити всі релевантні нішеві ключі.  Але була проблема в тому, що маючи закритий код, через адмінку не можна було зручно генерувати сторінки під категорій і т.д. Тому сторінки створювалися вручну: зібрали повний кластер семантики по категорії, відкинули нерелевантну по товарам сайту, розкластеризували необхідну семантику по підкатегоріям і окремо для товарів цієї категорії. І таким чином ми рухалися по кожній окремій категорії.

В процесі роботи асортимент сайту розширювався, і по ходу додавалися нові підкатегорії, на які збиралась семантика, і оптимізовувались сторінки.

Після того, як основні категорії і підкатегорії були створені, прийшов час роботи із SEO-фільтрами.  Під час наповнення категорій і оновлення даних у товарах, було зібрано списки атрибутів для груп товарів категорії, щоб контент-менеджери правильно прописували в адмінці. Це було необхідно для того, що потім у напівавтоматичному режимі створити сторінки SEO-фільтрів. Дані сторінки були унікалізовані мета-тегами і контентом, щоб Google не рахував їх дублями.

Контент

Контент на категорії та підкатегорії створювався на основі зібраної семантики і аналізу текстів конкурентів по кожному окремому кластеру.

Тобто, проаналізувавши тексти конкурентів, ми знали необхідний середній розмір, відсоток тошнотності ключів, приблизну структуру майбутнього тексту та інші параметри. Сумістивши це із зібраною семантикою, були створені детальні ТЗ копірайтеру для написання текстів.

Розширення структури

Для сайту розширення структури було необхідністю, оскільки для базових категорій по ВЧ запитам виключно ми б не змогли просунутись. Для того, щоб мати змогу конкурувати у комерційній видачі з більш великими інтернет-магазинами і агрегаторами, нам потрібно було створювати велику кількість сторінок, щоб хоч наблизитися по кількості унікальних сторінок на сайті до найменших з конкурентів.

Другим напрямом розширення структури була реалізація так званого SEO-фільтра. Це коли сторінки фільтрації товарів стають посадковими під релевантні групи запитів. Саме так вдалось пропрацювати ширше семантику і при цьому не робити ще третій рівень вкладеності фізично у вигляді підкатегорії.

Посилальний профіль

Проаналізувавши посилальні профілі сайту і ТОП конкурентів, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.

Як вказано вище, посилальний профіль сайту був не розкачаний, тому роботу ми почали дуже плавно, щоб все виглядало максимально природнім, і Google не подумав, що посильний профіль покупний.

Для цього використовувалися посилання анкорні з тематичними текстами з технічно якісних майданчиків. Також для розбавлення посилального профілю безанкоркою використовувались крауд посилання і посилання з різних каталогів, блогів і т.д.

Все заради єдиної мети – отримати посилальну вагу і зробити це максимально природньо.

Результати

Параметри На початку Через 10 місяців Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 986 19812 +2001%
Видимість сайту
Видимість сайту 0 2,29 +229%
Ключових запитів
Ключових запитів 3285 13270 +402%
Медіа
Динаміка трафіку
Дані з Serpstat
Динаміка видимості
Дані з Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані з Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані з Ahrefs
Динаміка доменів-донорів
Дані з Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову