Банерна реклама

Збільшуйте кількість нових клієнтів та покращуйте впізнаваність бренду за допомогою банерної реклами від наших фахівців.
Банерна <span>реклама</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Особливості банерної реклами
Аналітика та відстеження icon | WEDEX
Візуальна привабливість

Банерна реклама дозволяє використовувати яскраві зображення, анімації та графічні елементи, які просто не можуть не привернути увагу авдиторії. Їх візуальний формат добре використовувати для передачі емоційного посилу і просування бренду, товарів чи послуг. Чим якісніше та креативніше оформлений банер, тим вища ймовірність залучення користувачів.

Банерна реклама дозволяє використовувати яскраві зображення, анімації та графічні елементи, які просто не можуть не привернути увагу авдиторії. Їх візуальний формат добре використовувати для передачі емоційного посилу і просування бренду, товарів чи послуг. Чим якісніше та креативніше оформлений банер, тим вища ймовірність залучення користувачів.

Локалізація контенту icon | WEDEX
Таргетинг та охоплення авдиторії

Банерна реклама підтримує різні види таргетингу — за демографічними параметрами, геолокацією, інтересами та поведінкою користувачів. Це надає можливість показувати оголошення релевантній авдиторії та збільшує ймовірність конверсії. За умови правильного налаштування банери забезпечують широке охоплення та приводять цільових відвідувачів на сайт.

Банерна реклама підтримує різні види таргетингу — за демографічними параметрами, геолокацією, інтересами та поведінкою користувачів. Це надає можливість показувати оголошення релевантній авдиторії та збільшує ймовірність конверсії. За умови правильного налаштування банери забезпечують широке охоплення та приводять цільових відвідувачів на сайт.

Унікальний стиль icon | WEDEX
Оплата за результат

Досить часто рекламодавці вибирають моделі оплати за кліками (CPC) або за тисячу показів (CPM). Такий підхід забезпечує гнучкість в управлінні бюджетом та дозволяє тримати витрати під контролем. Аналізуючи ефективність оголошень, компанії можуть вчасно вносити коригування в маркетингову стратегію та покращувати кампанії задля досягнення потрібних результатів.

Досить часто рекламодавці вибирають моделі оплати за кліками (CPC) або за тисячу показів (CPM). Такий підхід забезпечує гнучкість в управлінні бюджетом та дозволяє тримати витрати під контролем. Аналізуючи ефективність оголошень, компанії можуть вчасно вносити коригування в маркетингову стратегію та покращувати кампанії задля досягнення потрібних результатів.

Оновлення бренду icon | WEDEX
Ремаркетинг

Банерна реклама нерідко і активно застосовується в ремаркетингу – показі оголошень користувачам, які раніше вже якимось чином взаємодіяли із сайтом чи продуктом. Завдяки цьому можна повернути потенційних клієнтів та нагадати їм про компанію, збільшуючи ймовірність завершення покупки чи іншої цільової дії.

Банерна реклама нерідко і активно застосовується в ремаркетингу – показі оголошень користувачам, які раніше вже якимось чином взаємодіяли із сайтом чи продуктом. Завдяки цьому можна повернути потенційних клієнтів та нагадати їм про компанію, збільшуючи ймовірність завершення покупки чи іншої цільової дії.

UX/UI icon | WEDEX
Мобільна адаптація

Мобільні гаджети вже давно стали популярнішими та більш використовуваними, ніж комп’ютери, а тому банери повинні коректно відображатися на екранах різного розміру. Адаптивні банери автоматично підлаштовуються під формат пристрою, що підвищує зручність сприйняття та ймовірність взаємодії. Це робить банерну рекламу важливим інструментом для сучасних маркетингових кампаній.

Мобільні гаджети вже давно стали популярнішими та більш використовуваними, ніж комп’ютери, а тому банери повинні коректно відображатися на екранах різного розміру. Адаптивні банери автоматично підлаштовуються під формат пристрою, що підвищує зручність сприйняття та ймовірність взаємодії. Це робить банерну рекламу важливим інструментом для сучасних маркетингових кампаній.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Line F кейс | WEDEX
    Охоплення
    5
    Ліди
    502
    CPA
    430
    ROAS
    529

    Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

    Творча база брендування бізнес-сувенірів | WEDEX
    CPA
    57.82
    Кліки
    22.22
    Транзакції
    162.32
    Покази
    66.24

    Збільшення транзакцій на 163% для компанії, що спеціалізується на брендуванні бізнес-сувенірів.

    Авто із-за кордону | WEDEX
    Заявки
    18529
    CPА
    22
    Конверсія
    4
    Покази
    19

    +18529 заявок для сайту з підбору та пригону авто із-за кордону.

    Як ми створюємо ефективну банерну рекламу
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.
    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову