Контекстна реклама для магазину автозапчастин

Налаштування контекстної реклами для сайтів автозапчастин від фахівців агенції WEDEX.
Контекстна реклама для магазину <span>автозапчастин</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Етапи створення контекстної реклами для магазину автозапчастин
PR-тексти icon | WEDEX
Формування УТП

Продаж автозапчастин через інтернет – дуже конкурентна ніша. Важливо відразу визначитися з пропозиціями від магазину, на які будуть охоче відгукуватися користувачі. Так, власники авто часто шукають запчастини терміново, коли щось зламалось у машині. Для них буде привабливою пропозиція швидкої або безкоштовної доставки з магазину, безкоштовної консультації фахівця щодо сумісності товарів, гарантії повернення.

Автомеханіки, які теж часто шукають автозапчастини в інтернеті, більше цікавляться оптовими поставками, знижками, вибирають оригінальні брендові запчастини чи аналоги.

Якщо інтернет магазин автозапчастин продає сезонні товари, наприклад, шини для авто, потрібно вчасно готувати акції, щоб випередити конкурентів, нагадувати про себе постійним клієнтам через ремаркетинг.

Продаж автозапчастин через інтернет – дуже конкурентна ніша. Важливо відразу визначитися з пропозиціями від магазину, на які будуть охоче відгукуватися користувачі. Так, власники авто часто шукають запчастини терміново, коли щось зламалось у машині. Для них буде привабливою пропозиція швидкої або безкоштовної доставки з магазину, безкоштовної консультації фахівця щодо сумісності товарів, гарантії повернення.

Автомеханіки, які теж часто шукають автозапчастини в інтернеті, більше цікавляться оптовими поставками, знижками, вибирають оригінальні брендові запчастини чи аналоги.

Якщо інтернет магазин автозапчастин продає сезонні товари, наприклад, шини для авто, потрібно вчасно готувати акції, щоб випередити конкурентів, нагадувати про себе постійним клієнтам через ремаркетинг.

Контент-стратегія icon | WEDEX
Цілі та стратегії

В залежності від мети, з якою ви запускаєте рекламу магазину запчастин, потрібно підібрати відповідну стратегію. Якщо орієнтуватися на конверсії, треба точно визначити, які дії на сайті будуть враховуватися як конверсія. Для магазину автозапчастин це може бути оформлення покупки на сайті, заявка на консультацію, дзвінок менеджеру.

Якщо потрібно розкрутити новий магазин автозапчастин, можна робити акцент на залученні нових відвідувачів на сайт.

Щоб покращити вже запущені кампанії з контекстної реклами, можна вибрати в якості цілі збільшення ROAS, тобто повернення інвестицій в рекламу. Також можна підвищувати цінність конверсій, збільшувати середній чек у магазині, залучати клієнтів до повторних покупок.

В залежності від мети, з якою ви запускаєте рекламу магазину запчастин, потрібно підібрати відповідну стратегію. Якщо орієнтуватися на конверсії, треба точно визначити, які дії на сайті будуть враховуватися як конверсія. Для магазину автозапчастин це може бути оформлення покупки на сайті, заявка на консультацію, дзвінок менеджеру.

Якщо потрібно розкрутити новий магазин автозапчастин, можна робити акцент на залученні нових відвідувачів на сайт.

Щоб покращити вже запущені кампанії з контекстної реклами, можна вибрати в якості цілі збільшення ROAS, тобто повернення інвестицій в рекламу. Також можна підвищувати цінність конверсій, збільшувати середній чек у магазині, залучати клієнтів до повторних покупок.

Ключові слова icon | WEDEX
Підбір ключів

Для пошукової та товарної кампанії в PPC рекламі магазину запчастин дуже важливо правильно підібрати ключові слова. Треба враховувати специфіку товарів: автозапчастини можуть мати складні назви, точні номери. Для цього треба вивчити запити людей в Google та каталог товарів в інтернет-магазині. Далі треба спланувати, які оголошення з контекстної реклами будут вести на які сторінки сайту магазину. Якщо планується запуск товарної кампанії, треба підготувати та підключити до кабінету Google Реклами фід товарів, CRM систему.

Через велику кількість конкурентів, що продають автозапчастини в інтернеті, ключові слова можуть коштувати дорого. Щоб знизити вартість кліку, можна підібрати для PPC реклами менш конкуренті ключі, які закривають низькочастотні запити користувачів.

Для пошукової та товарної кампанії в PPC рекламі магазину запчастин дуже важливо правильно підібрати ключові слова. Треба враховувати специфіку товарів: автозапчастини можуть мати складні назви, точні номери. Для цього треба вивчити запити людей в Google та каталог товарів в інтернет-магазині. Далі треба спланувати, які оголошення з контекстної реклами будут вести на які сторінки сайту магазину. Якщо планується запуск товарної кампанії, треба підготувати та підключити до кабінету Google Реклами фід товарів, CRM систему.

Через велику кількість конкурентів, що продають автозапчастини в інтернеті, ключові слова можуть коштувати дорого. Щоб знизити вартість кліку, можна підібрати для PPC реклами менш конкуренті ключі, які закривають низькочастотні запити користувачів.

Значення аудиту icon | WEDEX
Старт та оптимізація

Фахівці допоможуть визначитись з типом кампаній в контекстній рекламі, плануванням бюджету на кожну з них, показниками ефективності, на які потрібно орієнтуватися.

Контекстна реклама працює не ізольовано, а вкупі з аналітичними системами, сайтом, відділом продажів у магазині. Щоб кампанії були прибутковими, потрібно перевірити та налагодити роботу усіх ланок на шляху від реклами до отримання клієнтом замовленої автозапчастини.

Для покращення PPC реклами варто постійно працювати з аналітикою, удосконалювати аудиторії, тестувати різні канали для просування магазину, підвищувати ставки для найкращих оголошень.

Фахівці допоможуть визначитись з типом кампаній в контекстній рекламі, плануванням бюджету на кожну з них, показниками ефективності, на які потрібно орієнтуватися.

Контекстна реклама працює не ізольовано, а вкупі з аналітичними системами, сайтом, відділом продажів у магазині. Щоб кампанії були прибутковими, потрібно перевірити та налагодити роботу усіх ланок на шляху від реклами до отримання клієнтом замовленої автозапчастини.

Для покращення PPC реклами варто постійно працювати з аналітикою, удосконалювати аудиторії, тестувати різні канали для просування магазину, підвищувати ставки для найкращих оголошень.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Авто із-за кордону (США, Європа, Норвегія) | WEDEX
    CPA
    61
    Кліки
    41
    Заявки
    143
    Покази
    70

    Збільшення заявок на 143% для компанії, що спеціалізується на підборі, пригоні та продажу авто із США, Канади та Європи.

    Авто із-за кордону | WEDEX
    Заявки
    18529
    CPА
    22
    Конверсія
    4
    Покази
    19

    +18529 заявок для сайту з підбору та пригону авто із-за кордону.

    Інтернет-магазин аксесуарів для авто | WEDEX
    CPA
    21
    Кліки
    71
    Транзакції
    55
    Покази
    84

    Збільшення транзакцій на 55% для інтернет-магазину з великим вибором аксесуарів для автомобілів.

    Особливості контекстної реклами магазину автозапчастин
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову