Контекстна реклама для додатків в Google Play

Замовити контекстну рекламу для додатків у Google Play від фахівців агенції WEDEX.
Контекстна реклама для <span>додатків</span> в Google Play
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Запуск контекстної реклами на додаток в Google Play
Основи icon | WEDEX
Обговорення проєкту

Продавати через свій додаток значно вигідніше, ніж через інші ресурси в інтернеті. Переважна більшість людей частіше взаємодіє з продавцем товарів чи послуг саме через мобільні пристрої. Тому для тих, чий бізнес має власний застосунок, дуже актуальною задачею є просування свого додатку в інтернеті.

Головний інструмент для цього – контекстна реклама додатків в Google Play та App Store. Тут контекстна реклама буде показана тим, хто в магазині для застосунків шукає новий додаток відповідно для свого Android чи iOS.

Але для показу контекстної реклами додатків можна використовувати ще сайти партнери Google, пошукову систему, мережу для відео YouTube, соцмережі.

Продавати через свій додаток значно вигідніше, ніж через інші ресурси в інтернеті. Переважна більшість людей частіше взаємодіє з продавцем товарів чи послуг саме через мобільні пристрої. Тому для тих, чий бізнес має власний застосунок, дуже актуальною задачею є просування свого додатку в інтернеті.

Головний інструмент для цього – контекстна реклама додатків в Google Play та App Store. Тут контекстна реклама буде показана тим, хто в магазині для застосунків шукає новий додаток відповідно для свого Android чи iOS.

Але для показу контекстної реклами додатків можна використовувати ще сайти партнери Google, пошукову систему, мережу для відео YouTube, соцмережі.

Технічний аспект icon | WEDEX
Налаштування аналітики

Щоб контекстну рекламу додатків можна було контролювати та поліпшувати, до запуску її потрібно налаштувати збір зворотних даних. Це дозволить рекламодавцю або PPC фахівцю краще розуміти, як часто відбувається завантаження застосунку та які саме дії виконує користувач у ньому.

Бізнес зацікавлений передусім у здійсненні конверсій, тобто щоб людина через додаток щось замовила, купила. Причому чим більша сума покупки, тим краще розвивається бізнес. Для аналізу поведінки користувачів на сторінках додатків потрібно налаштувати збір конверсій, враховувати їх цінність.

Якщо підприємець використовує крім додатку сайт, а можливо, і YouTube, Facebook, важливо з’єднати їх між собою та проводити комплексну аналітику. Але чим більше ресурсів, тим складніший аналіз, тому для правильних висновків знадобиться певний досвід у сфері PPC.

Щоб контекстну рекламу додатків можна було контролювати та поліпшувати, до запуску її потрібно налаштувати збір зворотних даних. Це дозволить рекламодавцю або PPC фахівцю краще розуміти, як часто відбувається завантаження застосунку та які саме дії виконує користувач у ньому.

Бізнес зацікавлений передусім у здійсненні конверсій, тобто щоб людина через додаток щось замовила, купила. Причому чим більша сума покупки, тим краще розвивається бізнес. Для аналізу поведінки користувачів на сторінках додатків потрібно налаштувати збір конверсій, враховувати їх цінність.

Якщо підприємець використовує крім додатку сайт, а можливо, і YouTube, Facebook, важливо з’єднати їх між собою та проводити комплексну аналітику. Але чим більше ресурсів, тим складніший аналіз, тому для правильних висновків знадобиться певний досвід у сфері PPC.

Значення аудиту icon | WEDEX
Запуск кампанії

Налаштування контекстної реклами для додатків в Google Play має певні особливості. Ці кампанії в Google Ads автоматизовані, тому робити налаштування для них просто та швидко:

  • Ключові слова генеруються автоматично, виходячи зі змісту самого додатку.
  • Всі відео та зображення система Google бере безпосередньо з вашого застосунку, який доступний у Google Play та з’єднаний з Google Ads.
  • В оголошення підтягуються автоматично назва додатку, значок для нього, якщо такий є, дані про розробника.
  • Керування ставками відбувається теж автоматично в межах тієї стратегії, що ви обрали при налаштуванні контекстної реклами.

Вам залишається визначити цілі та сформувати текст, який люди будуть бачити в рекламному оголошенні вашого застосунку на Google Play. Якщо ви хочете демонструвати контекстну рекламу додатку в Google Play, людина побачить оголошення у результатах пошуку цієї платформи, серед схожих продуктів або в індивідуальних пропозиціях від Google Play.

Налаштування контекстної реклами для додатків в Google Play має певні особливості. Ці кампанії в Google Ads автоматизовані, тому робити налаштування для них просто та швидко:

  • Ключові слова генеруються автоматично, виходячи зі змісту самого додатку.
  • Всі відео та зображення система Google бере безпосередньо з вашого застосунку, який доступний у Google Play та з’єднаний з Google Ads.
  • В оголошення підтягуються автоматично назва додатку, значок для нього, якщо такий є, дані про розробника.
  • Керування ставками відбувається теж автоматично в межах тієї стратегії, що ви обрали при налаштуванні контекстної реклами.

Вам залишається визначити цілі та сформувати текст, який люди будуть бачити в рекламному оголошенні вашого застосунку на Google Play. Якщо ви хочете демонструвати контекстну рекламу додатку в Google Play, людина побачить оголошення у результатах пошуку цієї платформи, серед схожих продуктів або в індивідуальних пропозиціях від Google Play.

Збір статистики icon | WEDEX
Контроль ефективності

Щоб розуміти, чи ефективна ваша контекстна реклама, треба регулярно переглядати звіти в Google Ads, а також використовувати аналітику Firebas або AppsFlyer. Тут можна відстежувати кількість завантажень додатку, коефіцієнт конверсій, фіксувати усі проведені транзакції.

На цій основі можна робити висновки, яка контекстна реклама найбільш рентабельна та вигідна. Якщо є точки зростання, у налаштування кампанії можна внести певні зміни. Пізніше ви зможете подивитись результати, як це вплинуло на результативність контекстної реклами.

Якщо контроль регулярний та професійний, замовник постійно буде відчувати зростання кількості завантажень його продукту, підвищення активності людей у його мобільних застосунках, збільшення в них продажів.

Щоб розуміти, чи ефективна ваша контекстна реклама, треба регулярно переглядати звіти в Google Ads, а також використовувати аналітику Firebas або AppsFlyer. Тут можна відстежувати кількість завантажень додатку, коефіцієнт конверсій, фіксувати усі проведені транзакції.

На цій основі можна робити висновки, яка контекстна реклама найбільш рентабельна та вигідна. Якщо є точки зростання, у налаштування кампанії можна внести певні зміни. Пізніше ви зможете подивитись результати, як це вплинуло на результативність контекстної реклами.

Якщо контроль регулярний та професійний, замовник постійно буде відчувати зростання кількості завантажень його продукту, підвищення активності людей у його мобільних застосунках, збільшення в них продажів.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Обкладинка_Мережа сімейних розважальних центрів
    Кліки
    42
    CTR
    181
    CPA
    22
    Заявки
    188

    Зменшення вартості за клік на 22% та збільшення продажів на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів в Україні.

    Авто із-за кордону | WEDEX
    Заявки
    18529
    CPА
    22
    Конверсія
    4
    Покази
    19

    +18529 заявок для сайту з підбору та пригону авто із-за кордону.

    Сайт стоматології в Італії | WEDEX
    CPA
    38
    Конверсія
    148
    Транзакції
    164
    Покази
    24

    Збільшення транзакцій на 164% для сайту стоматології в Італії.

    Механізми, що роблять контекстну рекламу вашого додатку більш ефективною
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову