Контекстна реклама для сайту юридичних послуг

Контекстна реклама для сайту юридичної компанії – швидке залучення цільових клієнтів та збільшення впізнаваності в мережі.
Контекстна реклама для сайту <span>юридичних послуг</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Етапи налаштування контекстної реклами юридичних послуг
Основи icon | WEDEX
Групування послуг

Юридичні послуги – специфічний напрямок бізнесу. Щоб правильно побудувати контекстну рекламу, треба визначитись з тим, які послуги надає юридична фірма, та систематизувати їх за різними показниками:

  • спеціалізація;
  • термін надання;
  • складність послуг;
  • одноразові послуги чи довгострокове супроводження клієнта.

Людей можуть цікавити:

  • загальні юридичні послуги – онлайн або офлайн консультація юриста;
  • спеціалізовані послуги юриста – вирішення питань з сімейного, податкового, міжнародного права, послуги адвоката, оформлення банкрутства, представництво у суді;
  • юридична допомога бізнесу;
  • послуги фахівця з кримінального права;
  • невідкладні питання до юриста.

Юридичні послуги – специфічний напрямок бізнесу. Щоб правильно побудувати контекстну рекламу, треба визначитись з тим, які послуги надає юридична фірма, та систематизувати їх за різними показниками:

  • спеціалізація;
  • термін надання;
  • складність послуг;
  • одноразові послуги чи довгострокове супроводження клієнта.

Людей можуть цікавити:

  • загальні юридичні послуги – онлайн або офлайн консультація юриста;
  • спеціалізовані послуги юриста – вирішення питань з сімейного, податкового, міжнародного права, послуги адвоката, оформлення банкрутства, представництво у суді;
  • юридична допомога бізнесу;
  • послуги фахівця з кримінального права;
  • невідкладні питання до юриста.
Технічне SEO icon | WEDEX
Налаштування кампаній

Найбільш часто люди шукають послуги юриста в Google, коли у них виникають проблеми з законом, питання, які вони самостійно вирішити не можуть. Тому основним типом контекстної реклами для юридичних послуг будуть пошукові кампанії.

Також виграшними будуть локальні кампанії з контекстної реклами. Без великих витрат коштів ви зможете залучати клієнтів з тих людей, що живуть поруч з вашим юридичним офісом чи бюро.

Актуальними для юридичної галузі є ремаркетинг в КМС та медійна контекстна реклама для розкрутки послуг бюро чи юриста в YouTube. Але вони грають скоріше на впізнаваність юриста. У пам’яті людини відкладаються відео чи банери про юридичні послуги, які вона бачила в інтернеті. Коли їй щось знадобиться з цієї сфери, вона може пригадати знайомий сайт чи бренд, звернутися по юридичну допомогу.

Найбільш часто люди шукають послуги юриста в Google, коли у них виникають проблеми з законом, питання, які вони самостійно вирішити не можуть. Тому основним типом контекстної реклами для юридичних послуг будуть пошукові кампанії.

Також виграшними будуть локальні кампанії з контекстної реклами. Без великих витрат коштів ви зможете залучати клієнтів з тих людей, що живуть поруч з вашим юридичним офісом чи бюро.

Актуальними для юридичної галузі є ремаркетинг в КМС та медійна контекстна реклама для розкрутки послуг бюро чи юриста в YouTube. Але вони грають скоріше на впізнаваність юриста. У пам’яті людини відкладаються відео чи банери про юридичні послуги, які вона бачила в інтернеті. Коли їй щось знадобиться з цієї сфери, вона може пригадати знайомий сайт чи бренд, звернутися по юридичну допомогу.

Реклама в пошуку icon | WEDEX
Визначення аудиторії

В залежності від того, на кого націлена контекстна реклама, PPC фахівці підбирають релевантні звернення, пропозиції, заклики до дій. Потребувати юридичних послуг можуть дуже різні верстви населення:

  • фізичні особи – для розв’язання питань при розлученні, отриманні спадщини, аліментів, суперечок з сусідами;
  • підприємці та ФОПи – для них важливо усе, що стосується ведення документів для бізнесу, консультації щодо податків, оформлення підприємства, банкрутства;
  • великі корпорації – ведення справ у суді, вирішення питань між власниками та робітниками, з іншими підприємствами.

Аудиторії для контекстної реклами варто ділити також за віком, фінансовими можливостями, інтересами. Одних людей будуть цікавити швидкі послуги юриста за мінімальну ціну, інші будуть шукати в інтернеті досвідчених юристів для ведення серйозних справ за великі кошти.

В залежності від того, на кого націлена контекстна реклама, PPC фахівці підбирають релевантні звернення, пропозиції, заклики до дій. Потребувати юридичних послуг можуть дуже різні верстви населення:

  • фізичні особи – для розв’язання питань при розлученні, отриманні спадщини, аліментів, суперечок з сусідами;
  • підприємці та ФОПи – для них важливо усе, що стосується ведення документів для бізнесу, консультації щодо податків, оформлення підприємства, банкрутства;
  • великі корпорації – ведення справ у суді, вирішення питань між власниками та робітниками, з іншими підприємствами.

Аудиторії для контекстної реклами варто ділити також за віком, фінансовими можливостями, інтересами. Одних людей будуть цікавити швидкі послуги юриста за мінімальну ціну, інші будуть шукати в інтернеті досвідчених юристів для ведення серйозних справ за великі кошти.

Статті новин icon | WEDEX
Облік конверсій

Для юридичних послуг основна мета контекстної реклами – конвертація відвідувачів сайту в клієнтів. Це відбувається в той момент, коли людина замовляє консультацію або іншу юридичну послугу. Для цього на сайті треба підготувати форми. Їх заповнення та відправлення буде зараховуватися як конверсія в аналітиці та кабінеті Google Реклами.

Також потрібно вести облік дзвінків, якщо на юридичну консультацію можна записатися по телефону.

Крім визначення, що вважається конверсією, треба вирішити, скільки коштів може вкладати юридична компанія в контекстну рекламу для отримання нового клієнта. Це допоможе при плануванні фінансування PPC реклами та у процесі покращення кампаній.

Для юридичних послуг основна мета контекстної реклами – конвертація відвідувачів сайту в клієнтів. Це відбувається в той момент, коли людина замовляє консультацію або іншу юридичну послугу. Для цього на сайті треба підготувати форми. Їх заповнення та відправлення буде зараховуватися як конверсія в аналітиці та кабінеті Google Реклами.

Також потрібно вести облік дзвінків, якщо на юридичну консультацію можна записатися по телефону.

Крім визначення, що вважається конверсією, треба вирішити, скільки коштів може вкладати юридична компанія в контекстну рекламу для отримання нового клієнта. Це допоможе при плануванні фінансування PPC реклами та у процесі покращення кампаній.

Збір статистики icon | WEDEX
Аналіз та корекція РК

Під час пробного періоду функціонування кампаній PPC фахівці дивляться на результативність оголошень з контекстної реклами, РК, аудиторій.

Щоб порівняти, як працюють заголовки та різні УТП (унікальні торговельні пропозиції), у контекстній рекламі використовується A/ B тестування. Такий відбір дозволяє відсіяти найменш перспективні формати контекстної реклами юридичних послуг, а зосередитися на тих, які гарно генерують лідів та майбутніх клієнтів.

Крім тексту оголошень важливо коригувати ставки, фінансування PPC реклами. Це допоможе оптимізувати бюджет та досягати більшого повернення інвестицій в контекстну рекламу.

Під час пробного періоду функціонування кампаній PPC фахівці дивляться на результативність оголошень з контекстної реклами, РК, аудиторій.

Щоб порівняти, як працюють заголовки та різні УТП (унікальні торговельні пропозиції), у контекстній рекламі використовується A/ B тестування. Такий відбір дозволяє відсіяти найменш перспективні формати контекстної реклами юридичних послуг, а зосередитися на тих, які гарно генерують лідів та майбутніх клієнтів.

Крім тексту оголошень важливо коригувати ставки, фінансування PPC реклами. Це допоможе оптимізувати бюджет та досягати більшого повернення інвестицій в контекстну рекламу.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Обкладинка_Мережа сімейних розважальних центрів
    Кліки
    42
    CTR
    181
    CPA
    22
    Заявки
    188

    Зменшення вартості за клік на 22% та збільшення продажів на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів в Україні.

    Творча база брендування бізнес-сувенірів | WEDEX
    CPA
    57.82
    Кліки
    22.22
    Транзакції
    162.32
    Покази
    66.24

    Збільшення транзакцій на 163% для компанії, що спеціалізується на брендуванні бізнес-сувенірів.

    Центр оформлення документів | WEDEX
    Кліки
    17291
    CTR
    17
    CPA
    111
    Конверсія
    7

    Покращення CTR на 17% та конверсії на 7% для сайту центру оформлення документів.

    Специфіка контекстної реклами для юридичного сайту
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову