Контекстна реклама для медичних послуг

Професійна контекстна реклама медичних послуг, що забезпечує швидке просування та довіру вашої аудиторії.
Контекстна реклама для <span>медичних</span> послуг
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Етапи створення контекстної реклами медичних послуг
Ключові слова icon | WEDEX
Збір інформації

Маркетинг у будь-якій сфері починається зі збору інформації та аналізу конкурентів. Для контекстної реклами медичних послуг важливо розуміти:

  • які послуги користуються попитом в конкретному регіоні і проміжку часу;
  • на кого ці послуги розраховані;
  • як рекламодавці залучають свою цільову аудиторію;
  • діапазон цін на медичні процедури;
  • принципи оформлення оголошень в різних мережах, тренди.

Маркетинг у будь-якій сфері починається зі збору інформації та аналізу конкурентів. Для контекстної реклами медичних послуг важливо розуміти:

  • які послуги користуються попитом в конкретному регіоні і проміжку часу;
  • на кого ці послуги розраховані;
  • як рекламодавці залучають свою цільову аудиторію;
  • діапазон цін на медичні процедури;
  • принципи оформлення оголошень в різних мережах, тренди.
Контент-стратегія icon | WEDEX
Розробка концепції

Маючи уяву про діяльність конкурентів у ніші, треба сформувати вигідну та унікальну пропозицію щодо медичних послуг конкретної клініки. Важливо при цьому не робити явних порівнянь, бо це заборонено законом. В контекстній рекламі та на сайті треба надати користувачу якісну та перевірену інформацію про послуги, їх переваги, особливі умови, акції. Це буде поштовхом до переходу на сайт клініки та подальшу взаємодію з медичним центром.

Маючи уяву про діяльність конкурентів у ніші, треба сформувати вигідну та унікальну пропозицію щодо медичних послуг конкретної клініки. Важливо при цьому не робити явних порівнянь, бо це заборонено законом. В контекстній рекламі та на сайті треба надати користувачу якісну та перевірену інформацію про послуги, їх переваги, особливі умови, акції. Це буде поштовхом до переходу на сайт клініки та подальшу взаємодію з медичним центром.

Комплексний дизайн icon | WEDEX
Підготовка контенту

Заголовки та описи послуг для контекстної реклами повинні бути лаконічними, зрозумілими (без складних медичних термінів). В оголошенні треба вміти виділяти переваги послуги, клініки чи фахівця. Вміле використання закликів до дії, окреслення часових термінів для акційних пропозицій підштовхує користувачів скористатися послугами в найкоротші терміни.

Заголовки та описи послуг для контекстної реклами повинні бути лаконічними, зрозумілими (без складних медичних термінів). В оголошенні треба вміти виділяти переваги послуги, клініки чи фахівця. Вміле використання закликів до дії, окреслення часових термінів для акційних пропозицій підштовхує користувачів скористатися послугами в найкоротші терміни.

Детальний розрахунок icon | WEDEX
Фінансова сторона

Узгодження з клієнтом бюджету на контекстну рекламу медичних послуг, вибір суми на день або на весь час дії проєкту. Обговорення вартості кліку по кожному оголошенню (CPC), режиму показу, очікуваних показників конверсій. Треба розуміти, що чим більш конкурентний запит, тим більше треба вмінь або грошей для просування медичних послуг в інтернеті. PPC фахівці мають великий досвід та знають безліч нюансів контекстної реклами, що дозволяє їм успішно просувати послуги навіть у висококонкурентних нішах.

Узгодження з клієнтом бюджету на контекстну рекламу медичних послуг, вибір суми на день або на весь час дії проєкту. Обговорення вартості кліку по кожному оголошенню (CPC), режиму показу, очікуваних показників конверсій. Треба розуміти, що чим більш конкурентний запит, тим більше треба вмінь або грошей для просування медичних послуг в інтернеті. PPC фахівці мають великий досвід та знають безліч нюансів контекстної реклами, що дозволяє їм успішно просувати послуги навіть у висококонкурентних нішах.

Унікальний контент icon | WEDEX
Ініціація проєкту

Перед запуском контекстної реклами в інтернеті важливо упевнитися, що всі ланки на шляху клієнта від знайомства з послугами до їх отримання працюють коректно:

  • Якісний сайт, що містить вичерпну інформацію про клініку, спеціалістів, послуги, ціни.
  • Релевантні оголошення контекстної реклами на відповідних майданчиках у різних мережах. Важливо виключити ненадійні сайти та ресурси, щоб ваша контекстна реклама не асоціювалася з забороненою діяльністю.
  • Аналітичні системи, що під’єднані до Google Ads і дозволяють відслідковувати за допомогою тегів важливі конверсії та дії користувачів на сайті.

Перед запуском контекстної реклами в інтернеті важливо упевнитися, що всі ланки на шляху клієнта від знайомства з послугами до їх отримання працюють коректно:

  • Якісний сайт, що містить вичерпну інформацію про клініку, спеціалістів, послуги, ціни.
  • Релевантні оголошення контекстної реклами на відповідних майданчиках у різних мережах. Важливо виключити ненадійні сайти та ресурси, щоб ваша контекстна реклама не асоціювалася з забороненою діяльністю.
  • Аналітичні системи, що під’єднані до Google Ads і дозволяють відслідковувати за допомогою тегів важливі конверсії та дії користувачів на сайті.
Збір статистики icon | WEDEX
Контроль та удосконалення

Пропозиції, що знаходять відгук у користувачів, треба просувати та посилювати, можна збільшувати ставку на них. Шляхом експерименту  та випробування різних варіантів тексту варто відбирати найкращі оголошення контекстної реклами. Аналіз результатів кампанії також дозволяє додавати та уточнювати аудиторії, змінювати місця розміщення в інтернеті.

Пропозиції, що знаходять відгук у користувачів, треба просувати та посилювати, можна збільшувати ставку на них. Шляхом експерименту  та випробування різних варіантів тексту варто відбирати найкращі оголошення контекстної реклами. Аналіз результатів кампанії також дозволяє додавати та уточнювати аудиторії, змінювати місця розміщення в інтернеті.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Обкладинка_Мережа сімейних розважальних центрів
    Кліки
    42
    CTR
    181
    CPA
    22
    Заявки
    188

    Зменшення вартості за клік на 22% та збільшення продажів на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів в Україні.

    Ветеринарний центр_cover | WEDEX
    Конверсія
    106
    Заявки
    533
    Покази
    393
    Кліки
    166

    Cучасний ветеринарний центр в Україні, який пропонує широкий спектр послуг для домашніх тварин.

    Сайт стоматології в Італії | WEDEX
    CPA
    38
    Конверсія
    148
    Транзакції
    164
    Покази
    24

    Збільшення транзакцій на 164% для сайту стоматології в Італії.

    Особливості контекстної реклами медичних послуг
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову