Контекстна реклама для стоматології

Професійне налаштування реклами в Google для сайту стоматологічних послуг від фахівців агенції WEDEX.
Контекстна реклама для <span>стоматології</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Етапи налаштування контекстної реклами у стоматології
Ключові слова icon | WEDEX
Робота з семантикою

PPC фахівці вивчають запити людей в Google, які шукають стоматологічні послуги. Під популярні запити готують ключові слова. Вони будуть в заголовках та тілі оголошень PPC реклами, у контексті для сайту стоматології. Систематизувати ключі можна за такими критеріями:

  • Основні напрямки роботи в стоматології: імплантація, протезування, ортодонтія (вирівнювання зубів), лікування карієсу.
  • Вікові критерії: дитяча, доросла стоматологія, сімейна стоматологічна клініка.
  • Місце розташування: стоматологія у Харкові, лікування зубів Дніпро, дитячий стоматолог Київ.
  • Невідкладність надання послуг: швидка допомога при болі зубів.

PPC фахівці вивчають запити людей в Google, які шукають стоматологічні послуги. Під популярні запити готують ключові слова. Вони будуть в заголовках та тілі оголошень PPC реклами, у контексті для сайту стоматології. Систематизувати ключі можна за такими критеріями:

  • Основні напрямки роботи в стоматології: імплантація, протезування, ортодонтія (вирівнювання зубів), лікування карієсу.
  • Вікові критерії: дитяча, доросла стоматологія, сімейна стоматологічна клініка.
  • Місце розташування: стоматологія у Харкові, лікування зубів Дніпро, дитячий стоматолог Київ.
  • Невідкладність надання послуг: швидка допомога при болі зубів.
Унікальний стиль icon | WEDEX
Вигідна УТП

Спеціаліст з PPC реклами точно розуміє, на кого розраховано оголошення. Знаючи цільову аудиторію для реклами, легше підібрати релевантні УТП та заклики до дій.

Перевагою в одному випадку може бути дешева послуга, в іншому – найкращі дороговартісні матеріали або лікування у день звернення без черг. Приклади вигідних пропозицій в контекстній рекламі для стоматології:

  • безкоштовна консультація;
  • знижки на лікування всієї родини;
  • друга послуга у подарунок;
  • акція на відбілювання зубів до свята;
  • check-up зі знижкою 20%.

Готуються обов’язково різні кампанії з PPC реклами стоматології, і кожна буде залучати на певну послугу чітко окреслену групу людей.

Спеціаліст з PPC реклами точно розуміє, на кого розраховано оголошення. Знаючи цільову аудиторію для реклами, легше підібрати релевантні УТП та заклики до дій.

Перевагою в одному випадку може бути дешева послуга, в іншому – найкращі дороговартісні матеріали або лікування у день звернення без черг. Приклади вигідних пропозицій в контекстній рекламі для стоматології:

  • безкоштовна консультація;
  • знижки на лікування всієї родини;
  • друга послуга у подарунок;
  • акція на відбілювання зубів до свята;
  • check-up зі знижкою 20%.

Готуються обов’язково різні кампанії з PPC реклами стоматології, і кожна буде залучати на певну послугу чітко окреслену групу людей.

Аналітика та відстеження icon | WEDEX
Типи кампаній

Для просування стоматологічних послуг в інтернеті PPC фахівці найчастіше використовують кілька рекламних кампаній:

  • Контекстна реклама у пошуку Google. Оголошення побачать ті, хто вводить запит на тему стоматології у Google.
  • Пошукова брендова PPC реклама, коли люди шукають конкретну стоматологічну клініку чи лікаря по прізвищу.
  • Місцева PPC реклама, покази якої обмежені певним радіусом навколо стоматологічної клініки або конкретним районом міста. Наприклад, «стоматологія Шевченківський район Києва».
  • Медійна контекстна реклама – один з інструментів для розкрутки нової клініки чи філіалу стоматології в місті, нової послуги, акції на певні стоматологічні процедури.

Для просування стоматологічних послуг в інтернеті PPC фахівці найчастіше використовують кілька рекламних кампаній:

  • Контекстна реклама у пошуку Google. Оголошення побачать ті, хто вводить запит на тему стоматології у Google.
  • Пошукова брендова PPC реклама, коли люди шукають конкретну стоматологічну клініку чи лікаря по прізвищу.
  • Місцева PPC реклама, покази якої обмежені певним радіусом навколо стоматологічної клініки або конкретним районом міста. Наприклад, «стоматологія Шевченківський район Києва».
  • Медійна контекстна реклама – один з інструментів для розкрутки нової клініки чи філіалу стоматології в місті, нової послуги, акції на певні стоматологічні процедури.
Детальний розрахунок icon | WEDEX
Розподіл бюджету

Кожна стоматологічна клініка може виділити різний бюджет на контекстну рекламу. Чим більш дорогі і популярні послуги в стоматології, тим дорожчим буде залучення клієнтів та отримання конверсій. Найбільших коштів буде потребувати PPC реклама таких послуг, як імплантація, естетична стоматологія, протезування зубів, особливо в столиці та великих містах.

Слід враховувати, що пошукова реклама потребує більшого бюджету, ніж локальна. Медійна контекстна реклама потребує ще більших витрат. До того ж, результат її не такий швидкий і відчутний.

Кожна стоматологічна клініка може виділити різний бюджет на контекстну рекламу. Чим більш дорогі і популярні послуги в стоматології, тим дорожчим буде залучення клієнтів та отримання конверсій. Найбільших коштів буде потребувати PPC реклама таких послуг, як імплантація, естетична стоматологія, протезування зубів, особливо в столиці та великих містах.

Слід враховувати, що пошукова реклама потребує більшого бюджету, ніж локальна. Медійна контекстна реклама потребує ще більших витрат. До того ж, результат її не такий швидкий і відчутний.

Збір статистики icon | WEDEX
Контроль ефективності

Крім професійних первинних налаштувань контекстної реклами стоматології важливу роль відіграє контроль за ефективністю усіх кампаній і їх вчасне коригування. Для цього на сайті стоматології треба вести облік дзвінків та заповнення форм, а також налагодити передачу цих даних в систему аналітики.

Завдяки аналізу показників відмови, клікабельності оголошення, кількості та ціни конверсії PPC фахівці зможуть досягти зменшення витрат на контекстну рекламу і збільшення її рентабельності.

Крім професійних первинних налаштувань контекстної реклами стоматології важливу роль відіграє контроль за ефективністю усіх кампаній і їх вчасне коригування. Для цього на сайті стоматології треба вести облік дзвінків та заповнення форм, а також налагодити передачу цих даних в систему аналітики.

Завдяки аналізу показників відмови, клікабельності оголошення, кількості та ціни конверсії PPC фахівці зможуть досягти зменшення витрат на контекстну рекламу і збільшення її рентабельності.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Обкладинка_Мережа сімейних розважальних центрів
    Кліки
    42
    CTR
    181
    CPA
    22
    Заявки
    188

    Зменшення вартості за клік на 22% та збільшення продажів на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів в Україні.

    Ветеринарний центр_cover | WEDEX
    Конверсія
    106
    Заявки
    533
    Покази
    393
    Кліки
    166

    Cучасний ветеринарний центр в Україні, який пропонує широкий спектр послуг для домашніх тварин.

    Сайт стоматології в Італії | WEDEX
    CPA
    38
    Конверсія
    148
    Транзакції
    164
    Покази
    24

    Збільшення транзакцій на 164% для сайту стоматології в Італії.

    Характерні особливості контекстної реклами стоматології
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову