Контекстна реклама у Запоріжжі

Послуги запуску та налаштування контекстної реклами у Запоріжжі від фахівців агенції WEDEX.
Контекстна реклама у <span>Запоріжжі</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Запуск та ведення контекстної реклами у Запоріжжі
Ключові слова icon | WEDEX
Збір ключів

Контекстна реклама у Запоріжжі – це те, що побачить про вас користувач в інтернеті, який потенційно зацікавлений у вашому продукті чи послугах. Ключові слова – це фрази, за якими люди найчастіше шукають те, що ви пропонуєте. Наприклад, «адвокат у Запоріжжі», «послуги юриста у Запоріжжі терміново».

Чим краще проведена робота по збору ключів, тим більше користувачів побачать вашу контекстну рекламу у Запоріжжі по різним пошуковим запитам.

Вартість контекстної реклами вимірюється кількістю кліків по ній, в той час як ціна кожного кліку (PPC) залежить не в останню чергу від частотності ключового слова. PPC фахівці допоможуть зібрати список ключів та відібрати ті, що підходять вам як замовнику за змістом та ціною.

Контекстна реклама у Запоріжжі – це те, що побачить про вас користувач в інтернеті, який потенційно зацікавлений у вашому продукті чи послугах. Ключові слова – це фрази, за якими люди найчастіше шукають те, що ви пропонуєте. Наприклад, «адвокат у Запоріжжі», «послуги юриста у Запоріжжі терміново».

Чим краще проведена робота по збору ключів, тим більше користувачів побачать вашу контекстну рекламу у Запоріжжі по різним пошуковим запитам.

Вартість контекстної реклами вимірюється кількістю кліків по ній, в той час як ціна кожного кліку (PPC) залежить не в останню чергу від частотності ключового слова. PPC фахівці допоможуть зібрати список ключів та відібрати ті, що підходять вам як замовнику за змістом та ціною.

PR-тексти icon | WEDEX
Рекламні кампанії

В залежності від послуги, що буде рекламуватися у Запоріжжі, рекламодавець обирає тип кампанії. Щоб показувати контекстну рекламу у пошуку, створюють пошукову кампанію, якщо хочуть рекламуватися на YouTube, налаштовують відео кампанію. Є окремі формати для контекстної реклами у контекстно-медійній мережі, на Google картах, для застосунків.

В залежності від послуги, що буде рекламуватися у Запоріжжі, рекламодавець обирає тип кампанії. Щоб показувати контекстну рекламу у пошуку, створюють пошукову кампанію, якщо хочуть рекламуватися на YouTube, налаштовують відео кампанію. Є окремі формати для контекстної реклами у контекстно-медійній мережі, на Google картах, для застосунків.

Статті новин icon | WEDEX
Оголошення

Деякі оголошення в контекстній рекламі для Запоріжжя повністю формуються рекламодавцем і виглядають завжди однаково. Це статичні оголошення, і кожна складова у них заздалегідь прописана у налаштуваннях.

При створенні оголошення в Google Ads можна:

  • вказати назву послуги чи товару;
  • додати її опис, характеристики;
  • зробити посилання на потрібну сторінку сайту;
  • залишити телефон для зв’язку чи адресу;
  • вказати деталі акції;
  • додати фото, ціну (для деяких оголошень).

По-іншому працюють динамічні оголошення. Більшість контенту до них система збирає автоматично: після аналізу пошукового запиту шукає співпадіння на сайті рекламодавця. Тому кожному користувачу буде показано своє оголошення, яке містить інформацію про те, що він шукав у Запоріжжі.

Деякі оголошення в контекстній рекламі для Запоріжжя повністю формуються рекламодавцем і виглядають завжди однаково. Це статичні оголошення, і кожна складова у них заздалегідь прописана у налаштуваннях.

При створенні оголошення в Google Ads можна:

  • вказати назву послуги чи товару;
  • додати її опис, характеристики;
  • зробити посилання на потрібну сторінку сайту;
  • залишити телефон для зв’язку чи адресу;
  • вказати деталі акції;
  • додати фото, ціну (для деяких оголошень).

По-іншому працюють динамічні оголошення. Більшість контенту до них система збирає автоматично: після аналізу пошукового запиту шукає співпадіння на сайті рекламодавця. Тому кожному користувачу буде показано своє оголошення, яке містить інформацію про те, що він шукав у Запоріжжі.

Контент-стратегія icon | WEDEX
Визначення стратегії

Є кілька стратегій у Google Ads, які залежать від типу кампанії та її цілі. Стратегії призначення ставок бувають ручними і автоматичними, а націлені вони на такі результати:

  • Конверсії – можна задати цільову ціну за конверсію чи цільову рентабельність, оптимізувати на основі ШІ ціну за клік, налаштувати максимум конверсій чи обрати найбільшу цінність конверсій.
  • Отримання кліків та переходів на сайт: треба вказати цільову ціну за клік або налаштувати максимум кліків, також можна встановлювати ціну вручну.
  • Покращення видимості оголошень, коли вам важливо якомога частіше показувати контекстну рекламу у Запоріжжі і збільшити впізнаваність вашого бренду. Для цього оберіть цільову ціну за 1000 показів чи цільовий відсоток отриманих показів.

Від правильно підібраної стратегії залежить бюджет, ефективність контекстної реклами у Запоріжжі. Досвідчені PPC фахівці зроблять професійні налаштування, завдяки яким вдасться швидко вийти на гарні показники та досягти цілей.

Є кілька стратегій у Google Ads, які залежать від типу кампанії та її цілі. Стратегії призначення ставок бувають ручними і автоматичними, а націлені вони на такі результати:

  • Конверсії – можна задати цільову ціну за конверсію чи цільову рентабельність, оптимізувати на основі ШІ ціну за клік, налаштувати максимум конверсій чи обрати найбільшу цінність конверсій.
  • Отримання кліків та переходів на сайт: треба вказати цільову ціну за клік або налаштувати максимум кліків, також можна встановлювати ціну вручну.
  • Покращення видимості оголошень, коли вам важливо якомога частіше показувати контекстну рекламу у Запоріжжі і збільшити впізнаваність вашого бренду. Для цього оберіть цільову ціну за 1000 показів чи цільовий відсоток отриманих показів.

Від правильно підібраної стратегії залежить бюджет, ефективність контекстної реклами у Запоріжжі. Досвідчені PPC фахівці зроблять професійні налаштування, завдяки яким вдасться швидко вийти на гарні показники та досягти цілей.

Технічне SEO icon | WEDEX
Процеси оптимізації

Можна без кінця вкладати кошти в контекстну рекламу в Запоріжжі і не розуміти, чому вона не дає плодів. Щоб розібратися, потрібні певні знання у сфері PPC. Наша агенція швидко визначить причину, чому не спрацьовує ваша контекстная реклама у Запоріжжі так, як треба, або налаштує все якісно з нуля.

Досягати гарних результатів допомагає аналіз даних, що поступають в рекламний кабінет Google Ads з сайту та з систем аналітики. Оскільки PPC спеціаліст бачить взаємозв’язок між кліком по контекстній рекламі і подальшими діями користувачів, він розуміє, в якому напрямку потрібно змінювати рекламу. У Google Ads PPC агент може тестувати і коригувати оголошення, змінювати ставки, пробувати різні стратегії і порівнювати їх ефективність.

Можна без кінця вкладати кошти в контекстну рекламу в Запоріжжі і не розуміти, чому вона не дає плодів. Щоб розібратися, потрібні певні знання у сфері PPC. Наша агенція швидко визначить причину, чому не спрацьовує ваша контекстная реклама у Запоріжжі так, як треба, або налаштує все якісно з нуля.

Досягати гарних результатів допомагає аналіз даних, що поступають в рекламний кабінет Google Ads з сайту та з систем аналітики. Оскільки PPC спеціаліст бачить взаємозв’язок між кліком по контекстній рекламі і подальшими діями користувачів, він розуміє, в якому напрямку потрібно змінювати рекламу. У Google Ads PPC агент може тестувати і коригувати оголошення, змінювати ставки, пробувати різні стратегії і порівнювати їх ефективність.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Інтернет-магазин карт Таро | WEDEX
    CPA
    28
    Кліки
    91
    Транзакції
    140
    Покази
    79

    Збільшення транзакцій на 140% для спеціалізованого інтернет-магазину з продажу карт Таро, МАК карт та Оракулів.

    Інтернет-магазин аксесуарів | WEDEX
    CTR
    15
    Транзакції
    153
    CPA
    73
    ROAS
    46

    Збільшення транзакцій на 153% для інтернет-магазину аксесуарів, який спеціалізується на унікальних браслетах.

    Авто із-за кордону | WEDEX
    Заявки
    18529
    CPА
    22
    Конверсія
    4
    Покази
    19

    +18529 заявок для сайту з підбору та пригону авто із-за кордону.

    Як працює контекстна реклама у Запоріжжі
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову