Контекстна реклама в Харкові

Запуск ефективної контекстної реклами у Харкові. Залучайте нових клієнтів та підвищуйте продажі з допомогою професійної команди.
Контекстна реклама в <span>Харкові</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Як замовити контекстну рекламу в Харкові
PR-тексти icon | WEDEX
Постановка цілей

Якщо вам потрібно запустити або покращити контекстну рекламу в Харкові, зв’яжіться з нами телефоном чи напишіть на сайті. Ми домовимось про зустріч або обговоримо всі питання в онлайн режимі, включаючи ціну на контекстну рекламу в Харкові. Для початку роботи нам необхідно знати:

  • який бізнес ви ведете – продаєте послуги, товари, знаходитесь в Харкові чи в іншому місті;
  • масштаби вашого підприємства, організації, фірми;
  • для чого запускається контекстна реклама в Харкові – підвищення продажів, знайомство з новим продуктом, розкрутка бренду;
  • з якою аудиторією працюєте – на кого треба таргетувати контекстну рекламу;
  • географія – ваші клієнти з Харкова (це актуально для місцевих бізнесів – салонів краси, клінік, СТО), по всій країні або по всьому світу (якщо ви ведете курси онлайн, маєте інтернет-магазин, консультуєте в інтернеті).

Якщо вам потрібно запустити або покращити контекстну рекламу в Харкові, зв’яжіться з нами телефоном чи напишіть на сайті. Ми домовимось про зустріч або обговоримо всі питання в онлайн режимі, включаючи ціну на контекстну рекламу в Харкові. Для початку роботи нам необхідно знати:

  • який бізнес ви ведете – продаєте послуги, товари, знаходитесь в Харкові чи в іншому місті;
  • масштаби вашого підприємства, організації, фірми;
  • для чого запускається контекстна реклама в Харкові – підвищення продажів, знайомство з новим продуктом, розкрутка бренду;
  • з якою аудиторією працюєте – на кого треба таргетувати контекстну рекламу;
  • географія – ваші клієнти з Харкова (це актуально для місцевих бізнесів – салонів краси, клінік, СТО), по всій країні або по всьому світу (якщо ви ведете курси онлайн, маєте інтернет-магазин, консультуєте в інтернеті).
Комплексний дизайн icon | WEDEX
Підготовка матеріалів

Обираємо канали для контекстної реклами в інтернеті та готуємо все, що необхідно для запуску кампаній. Збираємо ключові слова, пишемо тексти для оголошень, робимо тематичні зображення. Для медійних кампаній проводимо зйомки ролика, завантажуємо в кабінет Google Ads унікальні зображення різних форматів.

В контекстній рекламі можуть використовуватись фото товарів, фахівця, що надає послуги, цілої команди, місця в Харкові, де чекають клієнта (ресторан, СТО, клініка). Відео демонструє переваги продукту, спосіб використання товарів, процес надання послуг. Реалізуємо ваші ідеї та пропонуємо свої варіанти.

Обираємо канали для контекстної реклами в інтернеті та готуємо все, що необхідно для запуску кампаній. Збираємо ключові слова, пишемо тексти для оголошень, робимо тематичні зображення. Для медійних кампаній проводимо зйомки ролика, завантажуємо в кабінет Google Ads унікальні зображення різних форматів.

В контекстній рекламі можуть використовуватись фото товарів, фахівця, що надає послуги, цілої команди, місця в Харкові, де чекають клієнта (ресторан, СТО, клініка). Відео демонструє переваги продукту, спосіб використання товарів, процес надання послуг. Реалізуємо ваші ідеї та пропонуємо свої варіанти.

Детальний розрахунок icon | WEDEX
Бюджет, ставки

Контекстна реклама – дуже гнучкий інструмент для просування бізнесу в інтернеті. Вона підходить для підприємств-гігантів, невеликих фірм та індивідуальних підприємців Харкова. Ефективними можуть бути кампанії на різний бюджет. Від суми, яку замовник готовий вкладати в розкрутку, залежить формат оголошень, таргет, ключові слова, їх кількість, ставки.

Наші PPC фахівці зроблять для вас контекстну рекламу за таку ціну, яка буде відповідати вашим інтересам та фінансовим можливостям.

Контекстна реклама – дуже гнучкий інструмент для просування бізнесу в інтернеті. Вона підходить для підприємств-гігантів, невеликих фірм та індивідуальних підприємців Харкова. Ефективними можуть бути кампанії на різний бюджет. Від суми, яку замовник готовий вкладати в розкрутку, залежить формат оголошень, таргет, ключові слова, їх кількість, ставки.

Наші PPC фахівці зроблять для вас контекстну рекламу за таку ціну, яка буде відповідати вашим інтересам та фінансовим можливостям.

Збір статистики icon | WEDEX
Збір аналітики

Запускати PPC рекламу без аналітики – все одно, що марно витрачати гроші. Google Analytics або інша система аналітики, Google Tag Manager допомагають контролювати дії тих людей, що потрапили на сайт через контекстну рекламу. Так ви будете розуміти:

  • хто купляє на сайті, а хто одразу залишає його;
  • з якого каналу йде головний трафік;
  • контекстна реклама в якій мережі краще працює;
  • які заголовки та картинки приваблюють людей.

Це дозволить не витрачати даремно кошти, а спрямовувати їх туди, де від них йде користь, прибуток.

Запускати PPC рекламу без аналітики – все одно, що марно витрачати гроші. Google Analytics або інша система аналітики, Google Tag Manager допомагають контролювати дії тих людей, що потрапили на сайт через контекстну рекламу. Так ви будете розуміти:

  • хто купляє на сайті, а хто одразу залишає його;
  • з якого каналу йде головний трафік;
  • контекстна реклама в якій мережі краще працює;
  • які заголовки та картинки приваблюють людей.

Це дозволить не витрачати даремно кошти, а спрямовувати їх туди, де від них йде користь, прибуток.

Зростання трафіку icon | WEDEX
Покращення кампаній

Не можна один раз запустити кампанію з контекстної реклами та більше не вносити в неї корективи. Бажано перевіряти кількість показів, кліків, їх ціну, CTR (показник якості), коефіцієнт конверсій, ціну та цінність конверсій, показник рентабельності реклами.

Всі ці дані допоможуть оптимізувати контекстну рекламу, покращувати видимість оголошень (позицію у Google видачі) та знижувати ціну за клік по ним (CPC), збільшувати конверсії та їх цінність.

Не можна один раз запустити кампанію з контекстної реклами та більше не вносити в неї корективи. Бажано перевіряти кількість показів, кліків, їх ціну, CTR (показник якості), коефіцієнт конверсій, ціну та цінність конверсій, показник рентабельності реклами.

Всі ці дані допоможуть оптимізувати контекстну рекламу, покращувати видимість оголошень (позицію у Google видачі) та знижувати ціну за клік по ним (CPC), збільшувати конверсії та їх цінність.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Інтернет-магазин електроніки | WEDEX
    ROAS
    78320
    Продажі
    1047
    Середній чек
    306750
    CPA
    392

    +1047 продажів для інтернет-магазину з широким асортиментом електроніки, гаджетів та аксесуарів.

    Інтернет-магазин жалюзійних пергол | WEDEX
    CPA
    34.46
    Кліки
    62.64
    Транзакції
    142.27
    Покази
    12.45

    Збільшення транзакцій на 143% для сайту компанії з виробництва та встановлення алюмінієвих пергол.

    Інтернет-магазин взуття | WEDEX
    Охоплення
    10
    Ліди
    3106
    CPА
    126
    ROAS
    538

    +3106 заявки по 126 грн для інтернет-магазину відомого бренду взуття.

    Переваги замовлення контекстної реклами в Харкові
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову