Контекстна реклама в Одесі

Контекстна реклама в Одесі – професійне налаштування та оптимізація від фахівців агенції WEDEX.
Контекстна реклама в <span>Одесі</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Як замовити контекстну рекламу в Одесі: етапі співпраці та налаштування
Статті новин icon | WEDEX
Загальна концепція

Якщо ви в Одесі і вам потрібна контекстна Google реклама в інтернеті, звертайтесь у нашу агенцію. Ми зустрінемось або поспілкуємось онлайн, щоб зрозуміти особливості вашого бізнесу у місті Одеса та якої мети прагнете досягти через контекстну рекламу. На першому етапі важливо окреслити, чим ви як продавець послуг чи товарів можете зацікавити клієнта, яку вигоду йому запропонувати, щоб він звернувся в Одесі саме до вас, а не до фірми конкурентів.

Якщо ви в Одесі і вам потрібна контекстна Google реклама в інтернеті, звертайтесь у нашу агенцію. Ми зустрінемось або поспілкуємось онлайн, щоб зрозуміти особливості вашого бізнесу у місті Одеса та якої мети прагнете досягти через контекстну рекламу. На першому етапі важливо окреслити, чим ви як продавець послуг чи товарів можете зацікавити клієнта, яку вигоду йому запропонувати, щоб він звернувся в Одесі саме до вас, а не до фірми конкурентів.

Аналітика та відстеження icon | WEDEX
Канали для PPC реклами

Від типу кампанії з контекстної реклами залежить, де саме в інтернеті будуть дізнаватися про вас люди:

  • У пошуку Google діє пошукова PPC реклама, демонструються оголошення з товарної контекстної реклами.
  • На YouTube каналі люди побачать відеоролик чи банер про вашу фірму в Одесі.
  • Під час перегляду сайтів, Email пошти, новинних каналів чи користування певними додатками у смартфоні показується контекстна реклама у КМС, наприклад, Performance Max.

На Google картах користувачі будуть бачити ваш заклад та його контакти, режим роботи, коли будуть знаходитись в Одесі десь поблизу з розташуванням вашого бізнесу.

Від типу кампанії з контекстної реклами залежить, де саме в інтернеті будуть дізнаватися про вас люди:

  • У пошуку Google діє пошукова PPC реклама, демонструються оголошення з товарної контекстної реклами.
  • На YouTube каналі люди побачать відеоролик чи банер про вашу фірму в Одесі.
  • Під час перегляду сайтів, Email пошти, новинних каналів чи користування певними додатками у смартфоні показується контекстна реклама у КМС, наприклад, Performance Max.

На Google картах користувачі будуть бачити ваш заклад та його контакти, режим роботи, коли будуть знаходитись в Одесі десь поблизу з розташуванням вашого бізнесу.

Контент-стратегія icon | WEDEX
Планування кампаній

Коли ви вирішили замовити контекстну рекламу для свого бізнесу в Одесі, потрібно буде ретельно підготувати рекламні кампанії. Їх налаштування відбувається у кабінеті Google Ads, цим займаються досвідчені фахівці. Для кожної РК з контекстної реклами треба скласти ефективні оголошення та визначити такі параметри:

  • тип кампанії, її назву та мету;
  • мову для оголошень;
  • аудиторії, тобто на які групи людей буде таргетинг контекстної реклами;
  • ключові слова та ставки на кожне з них;
  • стратегію призначення ставок – ручне регулювання або автоматизовані стратегії, націлені на конверсії, рентабельність;
  • загальний бюджет та спосіб його планування (на день чи на весь період);
  • режим показу та геотаргетинг в Одесі, якщо треба;
  • ресурси в інтернеті, де будуть демонструватися оголошення з PPC реклами.

Коли ви вирішили замовити контекстну рекламу для свого бізнесу в Одесі, потрібно буде ретельно підготувати рекламні кампанії. Їх налаштування відбувається у кабінеті Google Ads, цим займаються досвідчені фахівці. Для кожної РК з контекстної реклами треба скласти ефективні оголошення та визначити такі параметри:

  • тип кампанії, її назву та мету;
  • мову для оголошень;
  • аудиторії, тобто на які групи людей буде таргетинг контекстної реклами;
  • ключові слова та ставки на кожне з них;
  • стратегію призначення ставок – ручне регулювання або автоматизовані стратегії, націлені на конверсії, рентабельність;
  • загальний бюджет та спосіб його планування (на день чи на весь період);
  • режим показу та геотаргетинг в Одесі, якщо треба;
  • ресурси в інтернеті, де будуть демонструватися оголошення з PPC реклами.
Ключові слова icon | WEDEX
Ключові слова

Для кожного бізнесу в Одесі будуть свої ключові слова. Якщо вони співпадають з популярними запитами користувачів в інтернеті, ціна за клік буде більшою. Наприклад, «стоматологія в Одесі», «юрист в Одесі».

Для ефективної контекстної реклами ключі треба групувати, щоб для схожих послуг чи товарів налаштувати групу оголошень чи кампанію, підібрати цільову аудиторію та вигідну пропозицію від вашої фірми в Одесі.

Вміння залучати через контекстну рекламу клієнтів, що вводять в інтернеті дуже конкретні і довгі запити, покращує результати РК та допомагає заощадити на бюджеті через невелику вартість кліку. Приклад: «замовити консультацію юриста з питань розлучення в Одесі».

Для кожного бізнесу в Одесі будуть свої ключові слова. Якщо вони співпадають з популярними запитами користувачів в інтернеті, ціна за клік буде більшою. Наприклад, «стоматологія в Одесі», «юрист в Одесі».

Для ефективної контекстної реклами ключі треба групувати, щоб для схожих послуг чи товарів налаштувати групу оголошень чи кампанію, підібрати цільову аудиторію та вигідну пропозицію від вашої фірми в Одесі.

Вміння залучати через контекстну рекламу клієнтів, що вводять в інтернеті дуже конкретні і довгі запити, покращує результати РК та допомагає заощадити на бюджеті через невелику вартість кліку. Приклад: «замовити консультацію юриста з питань розлучення в Одесі».

Унікальний контент icon | WEDEX
Прогнозування результатів

Ще до запуску кампанії важливо задати показники, яких треба досягти. Наприклад, у скільки разів повинна окупитися PPC реклама в Одесі або яких конверсій ви хочете досягти. Якщо бізнес готовий виділяти певну суму на контекстну рекламу, треба розуміти, в якому випадку це буде вигідно для компанії: скільки нових клієнтів в Одесі повинно у них з’явитися, на яку суму вони в середньому зроблять замовлень або придбають товарів, послуг.

В залежності від ваших очікувань від контекстної реклами буде закладатися бюджет для кожної кампанії, визначатися стратегія, ставки по ключам.

Ще до запуску кампанії важливо задати показники, яких треба досягти. Наприклад, у скільки разів повинна окупитися PPC реклама в Одесі або яких конверсій ви хочете досягти. Якщо бізнес готовий виділяти певну суму на контекстну рекламу, треба розуміти, в якому випадку це буде вигідно для компанії: скільки нових клієнтів в Одесі повинно у них з’явитися, на яку суму вони в середньому зроблять замовлень або придбають товарів, послуг.

В залежності від ваших очікувань від контекстної реклами буде закладатися бюджет для кожної кампанії, визначатися стратегія, ставки по ключам.

Збір статистики icon | WEDEX
Робота по удосконаленню

PPC фахівці відстежують результати кампаній з контекстної реклами, використовують для цього дані аналітики та рекламного кабінету у Google. Орієнтуючись на клікабельність або CTR, конверсії, рентабельність, середню ціну за клік, кількість кліків та інші показники ефективності контекстної реклами, PPC спеціалісти визначають пріоритетні кампанії, ключові слова, аудиторії. Для них можна збільшувати ставки, бюджет.

Контекстна реклама, яка демонструє низьку ефективність в Одесі, потребує доробки, змін чи відключення. Такі професійні дії по управлінню кампаніями ведуть до оптимізації витрат та сприяють швидкому досягненню заявлених цілей.

PPC фахівці відстежують результати кампаній з контекстної реклами, використовують для цього дані аналітики та рекламного кабінету у Google. Орієнтуючись на клікабельність або CTR, конверсії, рентабельність, середню ціну за клік, кількість кліків та інші показники ефективності контекстної реклами, PPC спеціалісти визначають пріоритетні кампанії, ключові слова, аудиторії. Для них можна збільшувати ставки, бюджет.

Контекстна реклама, яка демонструє низьку ефективність в Одесі, потребує доробки, змін чи відключення. Такі професійні дії по управлінню кампаніями ведуть до оптимізації витрат та сприяють швидкому досягненню заявлених цілей.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Обкладинка_Мережа сімейних розважальних центрів
    Кліки
    42
    CTR
    181
    CPA
    22
    Заявки
    188

    Зменшення вартості за клік на 22% та збільшення продажів на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів в Україні.

    Інтернет-магазин аксесуарів для авто | WEDEX
    CPA
    21
    Кліки
    71
    Транзакції
    55
    Покази
    84

    Збільшення транзакцій на 55% для інтернет-магазину з великим вибором аксесуарів для автомобілів.

    Інтернет-магазин текстилю для дому | WEDEX
    Кліки
    43300
    Транзакції
    826
    CPA
    128
    ROAS
    368

    Збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 826% для інтернет-магазину текстилю для дому.

    Чому варто замовити контекстну рекламу в Одесі у професіоналів
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову