Ведення контекстної реклами

Замовити комплекс послуг з управління та оптимізації рекламних кампаній у пошукових системах та на партнерських ресурсах від фахівців WEDEX.
Ведення <span>контекстної</span> реклами
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Що означає ведення контекстної реклами
Збір статистики icon | WEDEX
Конкурентний аналіз

Послуга ведення контекстної реклами складається з різнопланових робіт, а починається все з підготовки, тобто вивчення вашої ніші. PPC фахівці переглядають сайти ваших конкурентів, їх контекстну рекламу, вивчають доступні статистичні дані.

Це допоможе при веденні контекстної реклами сформувати унікальну пропозицію для ваших потенційних клієнтів. І в оголошеннях, і на сайті чи у лендінгу вашої компанії користувачам буде одразу зрозуміло, чому співпраця з вами – це вигідно та надійно.

Послуга ведення контекстної реклами складається з різнопланових робіт, а починається все з підготовки, тобто вивчення вашої ніші. PPC фахівці переглядають сайти ваших конкурентів, їх контекстну рекламу, вивчають доступні статистичні дані.

Це допоможе при веденні контекстної реклами сформувати унікальну пропозицію для ваших потенційних клієнтів. І в оголошеннях, і на сайті чи у лендінгу вашої компанії користувачам буде одразу зрозуміло, чому співпраця з вами – це вигідно та надійно.

Структура Сайту icon | WEDEX
Складання медіаплану

Налаштування та ведення контекстної реклами в Google неможливе без медіаплану. Для цього ми готуємо та обговорюємо з клієнтом такі питання:

  • список ключових слів, які будуть використовуватися в кампаніях;
  • кількість та типи рекламних кампаній – відео, РК у пошуку, локальна, максимальна ефективність та інші;
  • бюджет на контекстну рекламу – на ведення всього проєкту та на кожну кампанію окремо, що залежить переважно від конкурентності та кількості ключових слів, геотаргетингу;
  • цілі контекстної реклами – прописуємо конкретні цифри, які зобов’язуємося досягти шляхом оптимізації (конверсії, рентабельність і т.п.);
  • частота звітів про результати під час супроводу та варіанти спілкування з власником бізнесу, відділом продажів.

Налаштування та ведення контекстної реклами в Google неможливе без медіаплану. Для цього ми готуємо та обговорюємо з клієнтом такі питання:

  • список ключових слів, які будуть використовуватися в кампаніях;
  • кількість та типи рекламних кампаній – відео, РК у пошуку, локальна, максимальна ефективність та інші;
  • бюджет на контекстну рекламу – на ведення всього проєкту та на кожну кампанію окремо, що залежить переважно від конкурентності та кількості ключових слів, геотаргетингу;
  • цілі контекстної реклами – прописуємо конкретні цифри, які зобов’язуємося досягти шляхом оптимізації (конверсії, рентабельність і т.п.);
  • частота звітів про результати під час супроводу та варіанти спілкування з власником бізнесу, відділом продажів.
Ключові слова icon | WEDEX
Семантичний аналіз

Система Google при підборі кандидатів на показ контекстної реклами орієнтується за запити користувачів в інтернеті. Тому при веденні контекстної реклами для кожної послуги, товару чи групи товарів треба вивчити, як саме їх “гуглять” люди. Крім назви часто у пошук потрапляють слова про ціну, локацію та інші подробиці, які важливі для потенційних покупців.

PPC фахівці при налаштуванні та веденні контекстної реклами користуються для підбору ключових слів багатьма сервісами, у тому числі платними професійними. Тому список ключів буде всеохоплюючим, а за рівнем частотності і конкурентності ви зможете обрати ті, що підходять вам. Адже плата за клік буде тим вищою, чим більше підприємців рекламуються за обраним ключовим словом.

Важливо, щоб ті ж ключові слова були і на ваших посадкових сторінках, бо через це зростає ступінь релевантності контекстної реклами і сайту. А це, в свою чергу, робить кожен клік по оголошенню дешевшим, піднімає шанси на показ у перших рядках пошукової видачі.

Система Google при підборі кандидатів на показ контекстної реклами орієнтується за запити користувачів в інтернеті. Тому при веденні контекстної реклами для кожної послуги, товару чи групи товарів треба вивчити, як саме їх “гуглять” люди. Крім назви часто у пошук потрапляють слова про ціну, локацію та інші подробиці, які важливі для потенційних покупців.

PPC фахівці при налаштуванні та веденні контекстної реклами користуються для підбору ключових слів багатьма сервісами, у тому числі платними професійними. Тому список ключів буде всеохоплюючим, а за рівнем частотності і конкурентності ви зможете обрати ті, що підходять вам. Адже плата за клік буде тим вищою, чим більше підприємців рекламуються за обраним ключовим словом.

Важливо, щоб ті ж ключові слова були і на ваших посадкових сторінках, бо через це зростає ступінь релевантності контекстної реклами і сайту. А це, в свою чергу, робить кожен клік по оголошенню дешевшим, піднімає шанси на показ у перших рядках пошукової видачі.

Технічний аспект icon | WEDEX
Налаштування РК

У кабінеті Google Ads можливе одночасне ведення декількох кампаній. Це зручно і вигідно, адже у кожній кампанії можна зосередитися на своєму продукті та звернутися до певної аудиторії.

Є налаштування, які стосуються всього акаунту, а є окремі для кожної кампанії, оголошення чи групи оголошень. Це також спрощує налаштування контекстної реклами і робить її ведення гнучким.

Наприклад, списки виключення IP адрес та мінус-слів можна додати для всього проєкту, щоб не дублювати інформацію. Ключові слова, стратегії, ставки, бюджет вказуються для потрібного рівня – від оголошення до акаунту.

Це дозволяє коригувати витрати між кампаніями всередині акаунту під час ведення контекстної реклами. А для цього потрібно розуміти, які саме рекламні оголошення приносять вам як підприємцю найбільше грошей, замовлень.

У кабінеті Google Ads можливе одночасне ведення декількох кампаній. Це зручно і вигідно, адже у кожній кампанії можна зосередитися на своєму продукті та звернутися до певної аудиторії.

Є налаштування, які стосуються всього акаунту, а є окремі для кожної кампанії, оголошення чи групи оголошень. Це також спрощує налаштування контекстної реклами і робить її ведення гнучким.

Наприклад, списки виключення IP адрес та мінус-слів можна додати для всього проєкту, щоб не дублювати інформацію. Ключові слова, стратегії, ставки, бюджет вказуються для потрібного рівня – від оголошення до акаунту.

Це дозволяє коригувати витрати між кампаніями всередині акаунту під час ведення контекстної реклами. А для цього потрібно розуміти, які саме рекламні оголошення приносять вам як підприємцю найбільше грошей, замовлень.

Зростання трафіку icon | WEDEX
Дослідження ефективності

Оптимізація рекламного кабінету нерозривно пов’язана з аналітичними процесами. Для ефективного ведення контекстної реклами відстеження звортних даних відбувається на різних рівнях. У кабінеті Google Ads у звітах показуються дані, що стосуються ваших оголошень, кампаній:

  • скільки разів була показана контекстна реклама;
  • за якими запитами;
  • скільки користувачів по ній клікнули;
  • на якій позиції по результатам аукціону з’явилося оголошення;
  • скільки коштував для вас кожен клік.

Але цих даних замало для повноцінного аналізу результатів і професійного ведення Google Ads акаунту. Адже не усі кліки рівноцінні з точки зору бізнесу. Одні користувачі зробили покупку на сайті, а інші – пішли з нього без будь-яких замовлень.

Щоб дослідити цю історію, PPC фахівці використовують Google Tag Manager та додаткові системи аналітики. Це дозволяє встановити зв’язок між тими, хто клікнув по контекстній рекламі, і тими подіями, що відбуваються на сайті. Саме тому при веденні рекламного кабінету досвідченими PPC агентами замовник отримує на сайт справжніх покупців, а не випадкових людей.

Оптимізація рекламного кабінету нерозривно пов’язана з аналітичними процесами. Для ефективного ведення контекстної реклами відстеження звортних даних відбувається на різних рівнях. У кабінеті Google Ads у звітах показуються дані, що стосуються ваших оголошень, кампаній:

  • скільки разів була показана контекстна реклама;
  • за якими запитами;
  • скільки користувачів по ній клікнули;
  • на якій позиції по результатам аукціону з’явилося оголошення;
  • скільки коштував для вас кожен клік.

Але цих даних замало для повноцінного аналізу результатів і професійного ведення Google Ads акаунту. Адже не усі кліки рівноцінні з точки зору бізнесу. Одні користувачі зробили покупку на сайті, а інші – пішли з нього без будь-яких замовлень.

Щоб дослідити цю історію, PPC фахівці використовують Google Tag Manager та додаткові системи аналітики. Це дозволяє встановити зв’язок між тими, хто клікнув по контекстній рекламі, і тими подіями, що відбуваються на сайті. Саме тому при веденні рекламного кабінету досвідченими PPC агентами замовник отримує на сайт справжніх покупців, а не випадкових людей.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Line F кейс | WEDEX
    Охоплення
    5
    Ліди
    502
    CPA
    430
    ROAS
    529

    Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

    Інтернет-магазин електроніки | WEDEX
    ROAS
    78320
    Продажі
    1047
    Середній чек
    306750
    CPA
    392

    +1047 продажів для інтернет-магазину з широким асортиментом електроніки, гаджетів та аксесуарів.

    Інтернет-магазин Apple у Києві | WEDEX
    ROAS
    6278
    Продажі
    400
    Середній чек
    65770
    CPA
    1047

    Збільшення середнього чеку до 65770 грн для інтернет-магазина, що спеціалізується на продукції Apple.

    Що ви отримаєте, якщо вирішите замовити супровід контекстної реклами
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову