



Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

Збільшення транзакцій на 140% для спеціалізованого інтернет-магазину з продажу карт Таро, МАК карт та Оракулів.

Збільшення транзакцій на 163% для компанії, що спеціалізується на брендуванні бізнес-сувенірів.
Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.
- Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
- Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
- Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
- Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.
До послуги розкрутки сайту входить цілий комплекс заходів: первинний аудит, розробка індивідуальної стратегії, внутрішня оптимізація та зовнішня оптимізація, покращення зовнішніх факторів, робота з репутацією бренду, аналітика ефективності та інші роботи, що необхідні для виведення сайту в ТОП пошукової видачі.