Пошукова реклама

Залучайте більше клієнтів із пошуковою рекламою: отримання цільового трафіку, високі коефіцієнти конверсії та оптимізація бюджету.
Пошукова <span>реклама</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Основні принципи пошукової реклами
Призначення та переваги

Основна перевага контекстно-пошукової реклами полягає в тому, що оголошення показуються за ключовими словами. Їх можна вибирати за допомогою безкоштовного інструменту Planner від Google. Реклама сайту в пошукових системах – найбільш популярна послуга серед інших в інтернеті. Вона має високу ефективність, що дає змогу залучати на сайт рекламодавця відвідувачів, які максимально зацікавлені в його продукції чи послугах.

Основна перевага контекстно-пошукової реклами полягає в тому, що оголошення показуються за ключовими словами. Їх можна вибирати за допомогою безкоштовного інструменту Planner від Google. Реклама сайту в пошукових системах – найбільш популярна послуга серед інших в інтернеті. Вона має високу ефективність, що дає змогу залучати на сайт рекламодавця відвідувачів, які максимально зацікавлені в його продукції чи послугах.

Ключові платформи

Серед основних платформ Bing Ads вважається однією з найрозвиненіших. Тут регулярно відбуваються апдейти та запуск проектів промо-кампаній. Bing Ads – найбільш недооцінений нині пошуковик. Він складається з трьох систем: AOL, Yahoo! та Bing.

Істотний плюс – партнерські сайти. Тому налаштування пошукової реклами Bing може відображатися не в одній пошуковій системі, а в трьох одночасно і, відповідно, на партнерських ресурсах.

Google Ads – онлайн-сервіс, що дає змогу розміщувати оголошення на сторінці результатів пошуку Google. Серед переваг цього ресурсу варто відзначити можливість показу реклами для аудиторії, готової робити покупки, та в точному місці. Важлива також гнучкість керування налаштуваннями. Доволі зручно, що плата за клік тут стягується, якщо хтось натискає на ваше оголошення.

На Google Ads можна відстежувати ефективність дій. Порівнявши середні параметри в Google рекламі та Bing для необхідної сфери діяльності, буде нескладно визначити, що для бізнесу стане більш ефективним.

Серед основних платформ Bing Ads вважається однією з найрозвиненіших. Тут регулярно відбуваються апдейти та запуск проектів промо-кампаній. Bing Ads – найбільш недооцінений нині пошуковик. Він складається з трьох систем: AOL, Yahoo! та Bing.

Істотний плюс – партнерські сайти. Тому налаштування пошукової реклами Bing може відображатися не в одній пошуковій системі, а в трьох одночасно і, відповідно, на партнерських ресурсах.

Google Ads – онлайн-сервіс, що дає змогу розміщувати оголошення на сторінці результатів пошуку Google. Серед переваг цього ресурсу варто відзначити можливість показу реклами для аудиторії, готової робити покупки, та в точному місці. Важлива також гнучкість керування налаштуваннями. Доволі зручно, що плата за клік тут стягується, якщо хтось натискає на ваше оголошення.

На Google Ads можна відстежувати ефективність дій. Порівнявши середні параметри в Google рекламі та Bing для необхідної сфери діяльності, буде нескладно визначити, що для бізнесу стане більш ефективним.

Налаштування кампанії

Для оптимального налаштування реклами за пошуковими запитами важливо провести аналіз вихідних ключових слів і додати за допомогою Планувальника нові. Слід унеможливити нецільові запити, необхідно створити перелік мінус-слів. Все це на етапі запуску кампанії допоможе запобігти небажаним витратам.

Також важливо вимкнути малоефективні групи, скорегувати ставки та оптимізувати бюджет. Необхідною є перевірка якості оголошень та актуальності заголовків.

Для оптимального налаштування реклами за пошуковими запитами важливо провести аналіз вихідних ключових слів і додати за допомогою Планувальника нові. Слід унеможливити нецільові запити, необхідно створити перелік мінус-слів. Все це на етапі запуску кампанії допоможе запобігти небажаним витратам.

Також важливо вимкнути малоефективні групи, скорегувати ставки та оптимізувати бюджет. Необхідною є перевірка якості оголошень та актуальності заголовків.

Оптимізація ставок

Для оптимізації ставок важливо встановити прийнятний бюджет і визначитися зі стратегією.

Не слід занижувати бюджет, оскільки це обмежить швидкість і рівномірність збору статистики для оптимізації реклами на основі пошукових запитів. Фінансовий аспект прораховується на місяць. З огляду на це визначається сума, яку можна витрачати щодня.

Через війну створюється стратегія визначення ставок в автоматичному режимі чи власноруч.

Для оптимізації ставок важливо встановити прийнятний бюджет і визначитися зі стратегією.

Не слід занижувати бюджет, оскільки це обмежить швидкість і рівномірність збору статистики для оптимізації реклами на основі пошукових запитів. Фінансовий аспект прораховується на місяць. З огляду на це визначається сума, яку можна витрачати щодня.

Через війну створюється стратегія визначення ставок в автоматичному режимі чи власноруч.

Аналіз результатів

При аналізі результатів важливе значення мають аналітика та вимірювання успіху рекламної кампанії. Важливо систематично переглядати та виконувати корегування маркетингової стратегії на основі відомостей про ефективність. Під час проведення оптимізації є можливість проаналізувати результати послуг пошукової реклами, а також виявити та вдосконалити відповідні аспекти.

Необхідно робити тижневі та місячні звіти. Це допоможе прийняти більш зважені та раціональні рішення й досягти кращих результатів у перспективі.

При аналізі результатів важливе значення мають аналітика та вимірювання успіху рекламної кампанії. Важливо систематично переглядати та виконувати корегування маркетингової стратегії на основі відомостей про ефективність. Під час проведення оптимізації є можливість проаналізувати результати послуг пошукової реклами, а також виявити та вдосконалити відповідні аспекти.

Необхідно робити тижневі та місячні звіти. Це допоможе прийняти більш зважені та раціональні рішення й досягти кращих результатів у перспективі.


Відгуки
4.9
3.8
12.8
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Line F кейс | WEDEX
    Охоплення
    5
    Ліди
    502
    CPA
    430
    ROAS
    529

    Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

    Інтернет-магазин карт Таро | WEDEX
    CPA
    28
    Кліки
    91
    Транзакції
    140
    Покази
    79

    Збільшення транзакцій на 140% для спеціалізованого інтернет-магазину з продажу карт Таро, МАК карт та Оракулів.

    Творча база брендування бізнес-сувенірів | WEDEX
    CPA
    57.82
    Кліки
    22.22
    Транзакції
    162.32
    Покази
    66.24

    Збільшення транзакцій на 163% для компанії, що спеціалізується на брендуванні бізнес-сувенірів.

    Комплексні стратегії ведення пошукової реклами
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    До послуги розкрутки сайту входить цілий комплекс заходів: первинний аудит, розробка індивідуальної стратегії, внутрішня оптимізація та зовнішня оптимізація, покращення зовнішніх факторів, робота з репутацією бренду, аналітика ефективності та інші роботи, що необхідні для виведення сайту в ТОП пошукової видачі.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову