Таргетована реклама

Підвищуйте продажі та видимість бренду за допомогою таргетованої реклами. Ефективне досягнення залучення аудиторії та максимізація ROI.
Таргетована <span>реклама</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX

Переваги таргетованої реклами

  • Швидкі результати.
  • Додатковий канал комунікації з ЦА.
  • Збільшення довіри до бренду.
  • Зручне масштабування як каналу продажу.
  • Можливість швидкого коригування роботи кампаній.
  • Можливість таргетуватися на різні аудиторії різними методами.
  • Можливість миттєво проводити взаємодію з ЦА.

Чим відрізняється контекстна і таргетована реклама

Місце показу. Таргетована реклама показується всередині улюбленої соціальної мережі Facebook чи Instagram – це стрічка, reels, stories і т.д. Контекстна реклама показується на сторінках видачі Google (пошукова і товарна), на сторінках сайтів-партнерів (товарна, банерна, ремаркетингова). Тобто, кожний вид реклами показується на відповідній платформі, кросплатформенних рішень поки немає.

Спосіб таргетування. Методи таргетування для контекстної та таргетованої реклами кардинально відрізняються. Це пов’язано із сутністю платформи для показу. Гугл це платформа для пошуку, тому реклама тут орієнтується якраз на пошук по ключовим словам. Тобто, людина вводить запит та отримує органічну видачу разом з рекламною. Таргетована реклама орієнтується на аудиторію, тобто, завдяки ній можна зачепитись за певну особливість вашої ЦА – болі, радості, бажання, рішення проблем, створення проблем і т.д.

Креативи. Для Google основними креативами все ж є тексти описи, картинки (якщо це банерна або ремаркетингова реклама), фото товарів для товарної реклами, також може бути відео для YouTube. Для таргетованої реклами більш важливий не текст, а сам креатив. Він повинен привертати увагу користувача, чіпляти погляд, адже якщо креатив не заінтригував, то скоріш за все вашу пропозицію читати не будуть. Для соцмереж креативами є картинки і відеоролики, але зауважте, що більшим попитом користуються саме відеокреативи.

Залишайте заявку і ми підберемо для вас кращий варіант
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Які задачі вирішує таргетована реклама

    Ефективний інструмент для залучення продажів і трафіку.
    Таргетинг у соцмережах дозволяє орієнтуватися на тих користувачів, які вже проявляють інтерес до ваших продуктів або послуг і готові зробити покупку.

    Додатковий спосіб поширення контенту.
    Успішний бізнес постійно вдосконалюється, покращуючи свої послуги та продукти. Соцмережі чудова платформа для інформування про зміни та нововведення.

    Розвиток і збільшенням впізнаваності бренду.
    Ефективний таргетинг це не просто просування дописів, а комплексна робота над зміцненням бренду. Правильно налаштована кампанія перетворює зацікавлених користувачів у лояльних клієнтів.

    Послідовність роботи над проєктом

    Аналіз конкурентів і ніші необхідний для того, щоб правильно вибудувати конкуренцію.

    Основні нюанси які треба дізнатися на основі аналізу конкурентів:

    • як вони ведуть соціальні мережі, які саме платформи використовують, з якою інтенсивністю публікують контент;
    • які рекламні креативи запускають та чим чіпляють аудиторію;
    • які типи рекламних кампаній вони використовують;
    • які офери і УТП пропонують клієнтам.

    Ми проведемо аналіз працюючих рекламних кампанії, оцінимо їх результативність та зрозуміємо причину слабких результатів і визначимо шляхи покращення. На основі власного досвіду розробимо унікальну стратегію реклами, щоб отримати максимальний результат.

    На основі даних, отриманих з реклами, розробимо медіаплан з витратами по кожному типу реклами. Потім зафіксуємо все в таблиці декомпозиції з прогнозованими показниками реклами – вартість показів, CTR, вартість ліда, вартість замовлення, конверсію в лід, конверсію в замовлення і багато іншого.

    Проведемо первинний аналіз процесів у бізнесі, сформуємо сильні сторони та оформимо разом з Вами унікальну торгову пропозицію. Визначимо Вашу основну цільову аудиторію, як на неї можна впливати і привертати увагу креативами.

    На основі аналізу конкурентів, даних про вашу аудиторію, УТП бізнесу – сформуємо технічне завдання для дизайнера на розробку статичних креативів. При необхідності будуть розроблені найпростіші сценарії для відео-реклами.

    Поки готуватимуться креативи, проведемо основне налаштування аналітики і відстежування конверсій згідно вибраної стратегії і типу посадкової сторінки. Для кожного проєкту дані налаштування будуть індивідуальні. Продаєте послуги через сайт – налаштуємо відслідковування форм, якщо це e-Commerce – налаштуємо відслідковування та передачу даних по вартості покупки.

    Одним із самих дешевих типів реклами є ремаркетингова, а також робота з Вашими потенційними клієнтами в схожих аудиторіях. Для того, щоб потім таргетуватись потім на них, їх потрібно збирати в окремі аудиторії і зберігати в ядрі самого рекламного кабінету.

    Після затвердження основної стратегії та отриманих готових креативів, ми починаємо формувати і запускати поступово всі сплановані рекламні кампанії. Необхідно провести правильне сегментування, для того, щоб креативи «попадали» в цільову аудиторію.

    Після первинного відпрацювання реклами (5-10 днів) збираємо статистику. Відстежуємо аналітику по первинним показникам реклами – вартість 1000 показів, ціна кліку, ціна ліда, кількість продажів. Робимо висновки і коригуємо роботу кампаній – перезапускаємо, розганяємо існуючі, створюємо нові або якісь зупиняємо, через низьку ефективність.

    По відпрацьованим рекламним кампаніям необхідно провести детальну аналітику, передивитися всі показники – кількість замовлень, співвідношення витрат і лідів, вартість ліда, відгук на рекламу і т.д. На основі цих даних робимо висновок з ефективності роботи вибраних типів реклами, ефективності та правильності підібраних хуків і зроблених креативів. Заповнюємо таблицю декомпозиції з реальними показниками і порівнюємо з прогнозованими. Робимо висновки.

    На основі всіх аналізів і результатів роботи готуємо звіти по відпрацьованим кампаніям і виконаним роботам. Формуємо план робіт на наступний місяць.
    Типи звітності:

    • один великий місячний звіт – зі списком всіх робіт, декомпозицією і медіапланом;
    • щопонеділка проміжні звіти по результатам тижня роботи кампаній по основним показникам реклами.

    Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      Вартість таргетованої реклами

      Вартість таргетованої реклами складається з декількох складових, тому відразу неможливо точно прорахувати бюджет:

      1. Оплата роботи таргетолога.
      2. Розмір бюджету, який ви готові віддати Facebook на те, щоб він показував ваші об’яви.
      3. Вартість створення креативів, відеокреативи дорожчі, але конверсійність їх в рази краща.
      4. Вартість роботи сторонніх спеціалістів та послуг: робота програміста, робота SMM-спеціаліста, фотосесії і т.д.

      Саме тому, навіть для первинного прорахування вартості роботи і попереднього бюджету на рекламу необхідно знати всю інформацію як найточніше. Також це нам дозволить правильно оцінити проєкт, зрозуміти його перспективу і стратегії розвитку та зробити базову декомпозицію.

      Тому нам необхідно отримати від Вас первинну інформацію по показникам лідогенерації, доступи до кабінету і аналітики, хоча б на перегляд. Тоді на основі цих даних, ваших побажань по розвитку і розширенню продажів, ми створимо відповідну стратегію і прорахуємо бюджети.

      Залишайте заявку і наша команда підготує аудит нинішньої реклами з рекомендаціями і стратегію правильної роботи вашої реклами - безкоштовно
      В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

        Основи таргетованої реклами

        На лід-форму
        На лід-форму

        В даному типі реклами після кліку на кнопку із закликом, відкривається форма, яку таргетолог формує з необхідних полів – Ім’я + Телефон, Ім’я + сайт, і т.д. Тобто вказати можна всі необхідні поля, щоб обробити замовлення.

        Переваги
        Зручність для користувача, так як немає переходів на інші платформи та є автозаповнення полів. Можна збирати всі необхідні дані.

        Недоліки
        Трафік не спрямовується на сайт, тому не можна збирати для аудиторій ремаркетингу в інших рекламах.

        В даному типі реклами після кліку на кнопку із закликом, відкривається форма, яку таргетолог формує з необхідних полів – Ім’я + Телефон, Ім’я + сайт, і т.д. Тобто вказати можна всі необхідні поля, щоб обробити замовлення.

        Переваги
        Зручність для користувача, так як немає переходів на інші платформи та є автозаповнення полів. Можна збирати всі необхідні дані.

        Недоліки
        Трафік не спрямовується на сайт, тому не можна збирати для аудиторій ремаркетингу в інших рекламах.

        В директ
        В директ

        Після кліку на кнопку із закликом, відкривається вікно, де ви можете відправити сповіщення в директ. Даний тип підходить для Instagram і для ніш з недорогими покупками.

        Переваги
        Зручність для користувача, так як немає переходів на інші платформи, все в звичному інтерфейсі і все листування збережене.

        Недоліки
        Метод працює тільки для Instagram і тільки для недорогих товарів або послуг. Більш дорогі та преміальні товари, вузькопрофільні послуги зазвичай так не купують.

        Після кліку на кнопку із закликом, відкривається вікно, де ви можете відправити сповіщення в директ. Даний тип підходить для Instagram і для ніш з недорогими покупками.

        Переваги
        Зручність для користувача, так як немає переходів на інші платформи, все в звичному інтерфейсі і все листування збережене.

        Недоліки
        Метод працює тільки для Instagram і тільки для недорогих товарів або послуг. Більш дорогі та преміальні товари, вузькопрофільні послуги зазвичай так не купують.

        На сайт
        На сайт

        Після кліку на кнопку із закликом відкривається сторінка сайту, яка вказана в рекламі. Застосовується логіка переходу із соцмережі на окремий сайт.

        Переваги
        Можливість створення аудиторій ремаркетингу для подальших РК. Цей метод дозволяє користувачу отримати більше інформації про товар чи послугу.

        Недоліки
        Висока залежність від якості контенту та структури сайту для успішної конверсії.

        Після кліку на кнопку із закликом відкривається сторінка сайту, яка вказана в рекламі. Застосовується логіка переходу із соцмережі на окремий сайт.

        Переваги
        Можливість створення аудиторій ремаркетингу для подальших РК. Цей метод дозволяє користувачу отримати більше інформації про товар чи послугу.

        Недоліки
        Висока залежність від якості контенту та структури сайту для успішної конверсії.

        Як виглядає таргетована реклама
        Facebook
        Reels
        Stories
        Стрічка Facebook
        Маркетплейс Facebook
        Instagram
        Стрічка Instagram
        Stories
        Reels
        Головний екран - Цікаве

        Пишаємось нашими клієнтами

        Послуги таргетованої реклами
        Поширені запитання

        SMM (Social Media Marketing) означає просування бренду, товару або послуги за допомогою створення та керування групами або спільнотами в соціальних мережах, платної реклами, залучення аудиторії та аналізу результатів для покращення взаємодії та перетворення відвідувачів на реальних клієнтів.

        Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
        В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

          WhatsApp Telegram Viber Почати розмову