Послуги контекстної реклами

WEDEX пропонує ефективну контекстну рекламу, яка швидко залучає цільову аудиторію та збільшує трафік на сайті.
Послуги <span>контекстної</span> реклами
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Контекстна реклама для сайту з миттєвими результатами
Що ви отримуйте при замовлені послуги контекстної реклами
Збільшення прибутку icon | WEDEX
Збільшення прибутку

Незважаючи на витрати на налаштування та ведення рекламної компанії, вони почнуть окупатися відразу після перших замовлень, особливо в тих тематиках, де середній чек з однієї угоди високий.

Незважаючи на витрати на налаштування та ведення рекламної компанії, вони почнуть окупатися відразу після перших замовлень, особливо в тих тематиках, де середній чек з однієї угоди високий.

Розширення охоплення ніші icon | WEDEX
Розширення охоплення ніші

Домогтися подібного ми зможемо доопрацювавши та оптимізувавши структуру вашого сайту, з урахуванням того, як користувач шукає ваш товар.

Домогтися подібного ми зможемо доопрацювавши та оптимізувавши структуру вашого сайту, з урахуванням того, як користувач шукає ваш товар.

Миттєве зростання трафіку icon | WEDEX
Миттєве зростання трафіку

Контекстна реклама з початку показу оголошень відразу збільшить цільовий трафік на сайт.

Контекстна реклама з початку показу оголошень відразу збільшить цільовий трафік на сайт.

Зниження витрат на рекламу icon | WEDEX
Зниження витрат на рекламу

Правильне настроювання, постійне коригування ставок, аналіз текстів та ключів для кампанії дозволить визначити найприбутковіші канали та позбутися низькоприбуткових.

Правильне настроювання, постійне коригування ставок, аналіз текстів та ключів для кампанії дозволить визначити найприбутковіші канали та позбутися низькоприбуткових.

Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Line F кейс | WEDEX
    Охоплення
    5
    Ліди
    502
    CPA
    430
    ROAS
    529

    Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

    Авто із-за кордону | WEDEX
    Заявки
    18529
    CPА
    22
    Конверсія
    4
    Покази
    19

    +18529 заявок для сайту з підбору та пригону авто із-за кордону.

    Інтернет-магазин будівельних комплектуючих_case | WEDEX
    Кліки
    1853
    Заявки
    1473
    CPА
    42
    Продажі
    4576

    Збільшення заявок на 1473% та продажів на 4576% для магазину профілів та інших комплектуючих.

    Контекстна реклама і PPC-фахівець
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Контекстна реклама –  це текстові оголошення, які з’являються в результатах пошуку або на партнерських сайтах, що входять до рекламної мережі Google. Вони можуть бути розташовані на основі пошукових запитів або контенту сторінки, що переглядається користувачем.

    Для більшості бізнесів найбільш ефективною є контекстна реклама в Google, оскільки вона дає можливість цілеспрямовано залучати користувачів, які вже активно шукають ваші продукти чи послуги через пошукові запити.

    В Україні заборонена реклама наркотичних речовин, азартних ігор, недобросовісних фінансових послуг та товарів, які порушують права інтелектуальної власності. Також існують обмеження на рекламу тютюнових виробів та алкоголю. Дізнатись повний перелік можна на консультації у наших спеціалістів.

    Найпоширенішим видом контекстної реклами є пошукові оголошення. Вони з’являються в результатах пошуку, коли користувачі вводять запити, що відповідають вашим ключовим словам, і є дуже ефективними для залучення зацікавлених клієнтів.

    Контекстна реклама підходить бізнесам, які хочуть швидко отримати результати за конкретними пошуковими запитами. Вона ідеальна для компаній, що мають чітко визначену цільову аудиторію і бажають залучити клієнтів, які вже шукають їхні продукти або послуги.

    Все залежить від цілей. Контекстна реклама в Google ефективна для залучення користувачів, які вже шукають конкретні товари або послуги. Таргетована реклама в соціальних мережах більше підходить для брендування і залучення нових потенційних клієнтів через інтереси, але Google дає точний фокус на конкретні запити.

    Для запуску контекстної реклами потрібно створити рекламний акаунт у Google Ads, налаштувати ключові слова, написати рекламні оголошення, вибрати тип кампанії та визначити бюджет.

    Замовити контекстну рекламу можна, відправивши заявку через наш сайт. Наші спеціалісти нададуть вичерпну консультацію та допоможуть обрати найефективніший тип реклами для вашого бізнесу в Google, зважаючи на ваші цілі та бюджет.

    Перші результати контекстної реклами можна побачити вже через кілька днів після запуску кампанії. Однак для оцінки ефективності необхідно пройти мінімум кілька тижнів для збору достатньої кількості даних і коригування кампанії для досягнення оптимальних результатів.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову