Останні статті автора: Олександр Романенко

07/08/2025
В умовах жорсткої конкуренції на онлайн-ринку інвестиції в якісні SEO-стратегії приносять значні результати: збільшення трафіку, підвищення конверсій і, зрештою, зростання доходів.

06/08/2025
Сайт‑satellite — це невеликий допоміжний веб‑ресурс на окремому домені або піддомені зі спрощеним дизайном та мінімальним контентом.

29/07/2025
Додавання карти Google на сайт — це не просто модний елемент дизайну, а інструмент комунікації з клієнтом.

21/07/2025
У цьому матеріалі поговоримо про 8 цікавих пошукових функцій ШІ від різних розробників та те, як це можна використати у SEO.

18/07/2025
Міграція — непростий процес, але його можливо провести без значущих «втрат». Втім, некоректний перенос сайту може спричинити ряд проблем, які можуть сильно вдарити по SEO та ранжуванню нової версії сайту у майбутньому.

17/07/2025
Розуміння того, як працюють PBN, дозволяє маркетологам і власникам сайтів оцінити як потенційні короткострокові вигоди, так і довгострокові ризики, і в підсумку обрати найбільш відповідну стратегію просування.

16/07/2025
У жорсткій конкуренції за увагу користувачів важливо розуміти як визначити, наскільки ваш сайт заслуговує довіри пошукових систем.
Популярні статті автора

23/05/2023
Редирект – що це і як його налаштувати?
Редирект (перенаправлення) – це процес автоматичної переадресації користувача з однієї URL-адреси на іншу, що буває корисним при зміні URL-адреси сторінки, перенесення сайту на інший домен, виправлення помилок URL, забезпечення безпеки сайту тощо.

12/05/2023
Товарні фільтри для інтернет-магазину
Фільтри – це не просто інструмент, потрібний покупцю для пошуку товару в, іноді, дуже великих каталогах, їх налаштування – один з ключових чинників, що впливають на продуктивність і ефективність інтернет-магазину. Три чверті користувачів, які не знайшли потрібний товар протягом 20 секунд залишають веб-ресурс і шукають більш зручний.

19/04/2023
SEO аудит
Регулярне проведення SEO-аудиту дозволяє контролювати видимість вашого сайту в пошукових системах. SEO-аудит може виявити технічні проблеми, такі як непрацюючі посилання, дубльований контент, погана структура сайту та інші проблеми, які можуть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах.