Останні статті автора: Олександр Романенко

24/04/2025
АВС обмін посиланнями (ABC link exchange) — це один із методів побудови посилального профілю, при якому три або більше сайтів обмінюються посиланнями непрямим способом, щоб уникнути очевидного взаємного обміну (A↔B).

23/04/2025
Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

01/04/2025
iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

01/04/2025
Favicon або favourite icon (улюблена іконка, картинка) — це невелике зображення розміром 16х16 пікселів, яке використовується у браузерах для ідентифікації сторінки або сайту.

21/03/2025
Сьогодні існують два інструменти від Google, які можуть допомогти у формуванні семантики, пошуку ключових слів та просто вивчення ніші. Називаються ці засоби «Схожі питання» та «Люди також шукають», і знаходяться прямо на головній сторінці пошуку.

14/03/2025
Локальне SEO представляє з себе комплекс заходів, які спрямовані на покращення ранжування сторінки сайту в результатах місцевого або локального пошуку Google.

12/03/2025
Мета-теги це елементи коду html сторінки, які використовуються для надання додаткової інформації пошуковим системам про зміст сторінки.
Популярні статті автора

23/05/2023
Редирект – що це і як його налаштувати?
Редирект (перенаправлення) – це процес автоматичної переадресації користувача з однієї URL-адреси на іншу, що буває корисним при зміні URL-адреси сторінки, перенесення сайту на інший домен, виправлення помилок URL, забезпечення безпеки сайту тощо.

12/05/2023
Товарні фільтри для інтернет-магазину
Фільтри – це не просто інструмент, потрібний покупцю для пошуку товару в, іноді, дуже великих каталогах, їх налаштування – один з ключових чинників, що впливають на продуктивність і ефективність інтернет-магазину. Три чверті користувачів, які не знайшли потрібний товар протягом 20 секунд залишають веб-ресурс і шукають більш зручний.

19/04/2023
SEO аудит
Регулярне проведення SEO-аудиту дозволяє контролювати видимість вашого сайту в пошукових системах. SEO-аудит може виявити технічні проблеми, такі як непрацюючі посилання, дубльований контент, погана структура сайту та інші проблеми, які можуть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах.