У сучасному світі, де швидкість грає ключову роль, важливо враховувати цей показник. Низька швидкість завантаження може призвести до втрати відвідувачів і зниження позицій у пошукових системах, адже пошукові алгоритми враховують швидкість завантаження як важливий фактор
Контекстна реклама, контекст, PPC – формат онлайн-реклами, у якому оголошення певної тематики відображаються перед користувачем залежно від розташування, часу чи контексту. Це дозволяє досягати потенційних клієнтів/покупців та підвищувати ефективність продажів.
Mobile-First Indexing – це процес, під час якого Google використовує мобільну версію вашого сайту як основну для індексації та ранжування. Це означає, що саме мобільний контент стає ключовим для визначення релевантності вашого сайту у пошукових запитах.
Google News організовує новинні матеріали так, щоб користувачі могли легко отримати інформацію, що відповідає їхнім інтересам та місцезнаходженню. Алгоритм Google News враховує SEO-параметри, які визначають, які новини є найбільш органічними та важливими для користувачів.
Сторітелінг – це здатність продавати за допомогою історій. Обов’язковим складником працюючого сторітелінгу є емоції, у які поринає читач чи слухач. Метод викликає емоції, які можуть різко змінювати одна одну.