





Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.






Аналіз цільової аудиторії — це ключовий етап у розвитку будь-якого бізнесу, який дозволяє краще розуміти своїх клієнтів і ефективно налаштовувати маркетингові стратегії. Цей процес дозволяє сегментувати аудиторію за різними критеріями та визначити їх потреби, що сприяє підвищенню продажів і залученню лояльних покупців.






Instagram є гарним доповненням до основного вебресурсу, способом збільшити довіру до бренду та його впізнаваність, а також додатковим ефективним джерелом продажів. Головне – грамотно оформити сторінку, поповнювати актуальним захоплюючим контентом та рекламувати, і тоді Інстаграм запрацює на всі 100%.
Отже, зміна формату реклами від Google спрямована на оптимізацію та розширення можливостей кампаній. Перехід до адаптивних пошукових оголошень забезпечує більшу гнучкість, ширше охоплення та покращений контроль над контентом.
Ahrefs випустив поглиблений курс з 62 відеоуроками, що охоплюють широкий спектр тем SEO та маркетингу. За 3 години 30 хвилин ви отримаєте практичні знання та навички роботи з інструментами Ahrefs.