Розширені сніпети: Що це таке і як їх отримати?

Розширені сніпети: Що це таке і як їх отримати?
Розширені сніпети: Що це таке і як їх отримати?

Напевно, ви вже знаєте про існування поняття “розширені сніпети”. Спеціалісти з SEO, схоже, вважають, що всі точно знають, що це таке. Але для новачків у SEO розширений сніпет – це дуже розпливчастий термін. Що це таке, чому вони важливі для SEO і як ви можете отримати їх для свого сайту.

Що таке розширені сніпети?

Розширені сніпети (також відомі як “розширені результати”) – це звичайні результати пошуку Google з додатковими даними, що виводяться на сторінку. Ці додаткові дані отримуються зі структурованих даних, що містяться в HTML-коді сторінки. Поширені типи розширених фрагментів включають огляди, рецепти, події та інші.

Переважна більшість результатів пошуку Google відображає 3 основні компоненти даних:

  • URL-адреса
  • Тег заголовка
  • Мета-Опис

Розширені сніпети беруть звичайний сніпет… і додають до нього:

Як і слід було очікувати, результати розширених сніпетів привертають більше уваги, ніж звичайні результати пошуку, що може призвести до більш високого показника CTR.

Google отримує дані розширених сніпетів зі структурованої розмітки (наприклад, Schema) в HTML-коді вашої сторінки:

Незважаючи на те, що деякі вважають, що використання структурованих даних може підвищити ваш рейтинг в пошукових системах, Google заявив, що використання структурованих даних не є сигналом для ранжування:

Отже, принаймні на даний момент, основною перевагою Rich Snippets є збільшення кількості кліків.

Типи розширених сніпетів

Розширені сніпети відображаються тільки для сторінок з певним типом інформації і можуть змінюватися на різних пристроях. Існує широкий вибір типів розширених результатів, залежно від вашого сайту та забезпечення розуміння користувачами вашого контенту. Ось деякі поширені типи розширених сніпетів: 

Рецепти

Розмітка рецепта відображає такі функції, як час приготування, інгредієнти, кількість відгуків та середню оцінку.

Списки компаній

Списки компаній можуть допомогти вам продемонструвати свій бізнес під час пошуку за брендом. Це дає змогу вам займати більше візуальної площі в пошуковій видачі та надавати релевантну інформацію користувачам пошуку.

Продукти

Rich results дають покупцям всю ключову інформацію про продукт, яка їм може знадобитися, безпосередньо в пошуковій видачі. Їх можна легко додати за допомогою розмітки Product Schema: 

Панелі знань

Панелі знань і діаграми знань допомагають Google швидко представити інформацію, яку шукає користувач. Це може допомогти з інформаційними пошуковими запитами.

Локальний 3-Pack

Local 3-pack з’являється в результатах локального пошуку і є цінною локальною тактикою SEO для малого бізнесу. Коли користувачі шукають компанію поблизу або певний тип бізнесу. Щоб потрапити в локальний 3-пакет, необхідно створити список Google My Business.

Рекомендовані сніпети

Тематичні сніпети найчастіше зустрічаються в результатах пошуку за довгими ключовими словами. Вони надають користувачеві пряму відповідь на його запитання або пошуковий запит. Їх можна отримати, лише створивши високоякісний контент, який безпосередньо пов’язаний з пошуковим запитом, що робить їх дуже бажаними в пошукових системах.

Відео

Відео стають все більш помітними в пошуковій видачі Google. Структурована розмітка даних для відео дозволяє Google зрозуміти, про що йдеться у вашому відео, і допомагає йому з’являтися в рейтингу за релевантними запитами, які шукають потенційні глядачі. Переконайтеся, що ви детально описуєте всю додаткову інформацію, необхідну для ваших відео, щоб оптимізувати їхні шанси стати розширеним сніпетом.

Розширені сніпети та SEO

Таргетинг розширених фрагментів результатів для вашої SEO-стратегії – це чудовий спосіб підвищити позиції сторінок вашого сайту в пошуковій видачі. Хоча розміщення цих розширених фрагментів може мати значний вплив на показники кліків, органічний трафік і зручність для користувачів. Отже, хоча це чудовий метод залучення відвідувачів з органічного пошуку через пошукову видачу, він не вплине на вашу SEO-стратегію – поки що.

Як створити розширені сніпети

Розширені сніпети можна отримати різними способами. Основний спосіб – це розмітка  Schema. Першим кроком у створенні розширеного фрагмента є визначення того, на якій частині цільової сторінки ви хочете зосередитися. Це буде огляд? Розділ поширених запитань? Майбутня подія?

Що б це не було, знайдіть відповідний структурований тип даних, на якому ви хочете зосередитися – існує величезна кількість варіантів для створення Rich Snippets, тому ви майже гарантовано знайдете той, який підходить для цільової сторінки вашого сайту:

  • Продукт
  • Відгук
  • Рецепт
  • Місцевий бізнес
  • Організація
  • Людина
  • Відео
  • Подія
  • Новина Стаття
  • Блог
  • FAQ
  • та багато іншого.

Ви можете знайти повний список типів розмітки Schema за посиланням.

Після того, як ви визначили відповідну схему, вам слід заповнити всі обов’язкові поля розмітки структурованих даних якомога повніше. Один з найпростіших способів зробити це – скористатися генератором схем розмітки. Він дозволяє швидко і легко заповнити всі необхідні частини для обраної вами схеми, а потім просто скопіювати код JSON (JavaScript Object Notation) і додати його до HTML-коду вашої сторінки.

Якщо ви не програміст, не хвилюйтесь! Існує кілька плагінів, які можуть допомогти вам спростити додавання JSON-коду до ваших веб-сторінок.

Майте на увазі, що якісні результати не гарантуються, незалежно від того, наскільки ретельно ви заповнили мікророзмітки. Крім того, якщо ви можете отримувати розширені сніпети протягом деякого часу, ви можете виявити, що результати пошукової видачі – і розширені результати, які в ній відображаються, – змінюються.

Перевірка розширених сніпетів

Google спростив для власників сайтів тестування і перевірку мікророзмітки і розширених результатів за допомогою інструменту тестування розширених результатів. Просто введіть URL-адресу, яку ви хочете перевірити, і він покаже всі пов’язані з нею мікророзмітки і розширені результати, які відповідають вимогам для включення до фрагмента.

Ви навіть можете перевірити свій JSON-код перед застосуванням, щоб переконатися, що ви заповнили всі необхідні поля і нічого не пропустили. Це дуже зручний інструмент для перевірки розширених результатів, який чудово підходить для тих, хто тільки починає працювати з сайтами.

Підведемо підсумки

Розширені сніпети можуть виділити ваш сайт на сторінці результатів пошуку Google, залучаючи більше кліків і трафіку. Ви можете створювати розширені сніпети за допомогою структурованої розмітки даних. 

Вам не потрібно бути експертом з кодування, щоб написати сніпети структурованих даних – ви також можете використовувати плагіни. У будь-якому випадку, ви можете протестувати свої налаштування за допомогою Google Search Console або інструменту тестування структурованих даних Google.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    23/12/2022
    Канібалізація ключових слів – це явище, коли кілька сторінок на сайті оптимізовані під одні й ті самі або схожі запити і конкурують між собою у видачі, тобто задовольняють одному чи схожому інтенту. Пошукова система не може визначити більш релевантну з них, і жодна із цих сторінок не отримує ТОП позицій, що знижує органічну ефективність сайту.

    17/07/2024
    Пошукові системи постійно розвиваються, впроваджуючи нові фільтри та вдосконалюючи алгоритми ранжування. Масова закупівля посилань або надмірна оптимізація тепер можуть призвести до санкцій. Це говорить про те, що старі методи просування більш неефективні, і будь-яка помилка може призвести до блокування сайту.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    Останні статті по #SEO
    29/05/2025
    Атрибут rel="canonical" — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.

    20/05/2025
    23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову