SEO-конференція Collaborator

SEO-конференція Collaborator
SEO-конференція Collaborator

11 жовтня 2024 року відбудеться шоста SEO-конференція Collaborator — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

Топові спікери у прямому етері ділитимуться власним досвідом та корисними лайфхаками у сфері пошукової оптимізації, корисними порадами та крутими інструментами для ефективного SEO📈

SEO-конференція Collaborator — це:

  • 7 доповідей від топових спікерів на актуальні та практичні теми SEO-просування
  • 9 годин потужного експертного контенту
  • SEO-просмажка сайтів у real-time
  • Q&A-сесія з запрошеним експертом з можливістю отримати відповідь від профі
  • великий розіграш подарунків від спікерів та партнерів під час прямої трансляції
  • збір коштів на допомогу ЗСУ
  • новини та нетворкінг — у телеграм SEO-чаті Collaborator

Усе, що ви хотіли знати про SEO, просування Worldwide, автоматизацію рутинних процесів. Серед спікерів — SEO-фахівці з чималим досвідом, власники та співвласники SEO-компаній, керівники відділів пошукового просування, незалежні консультанти.

11 жовтня, п’ятниця, початок о 9:00 (за київським часом)

👉Прокачайте свої скіли у сучасному SEO — приходьте на конференцію Collaborator.

Про що розкажуть спікери

Серед доповідачів — топові SEO-фахівці, що працюють на ринку України, Європи, США, власники та співзасновники компаній, керівники відділів пошукового просування, автори практичних курсів з SEO. Багато спікерів відомі в професійних колах за власними освітніми продуктами або виступами на профільних івентах.

Лайнап спікерів SEO-конференції Collaborator

  • Владислав Трішкін, Team Lead SEO у компанії Promodo. Відкриває івент і виступить з доповіддю «Дослідження точності SEO-сервісів (Ahrefs, Similarweb, Semrush)». Розповість про сильні та слабкі сторони корисних SEO-тулів для збору даних і прогнозування результатів пошукової оптимізації, а також порівняє їх функції й можливості.
  • Макс Гапчук, незалежний експерт, маркетолог, вебаналітик. Готує цікаву та корисну доповідь про аналітику для SEO-спеціалістів. Максимум корисної інформації та практичні поради.
  • Сергій Безбородов, CTO та co-founder в JetOctopus. Виступить з темою «Text Embeddings: як працює під капотом магія AI». Усе, що потрібно знати про принципи роботи текстових векторизацій, які дозволяють штучному інтелекту розуміти та обробляти тексти — у доповіді спікера.
  • Олександра Хілова, SEO & Link Building Specialist, Digital Marketing & PR в Collaborator. Готує доповідь про формування стратегії для великого сайту: як ефективно аналізувати конкурентів, визначати цілі та пріоритети для масштабних проєктів.
  • Анастасія Красюкова, Team Lead SEO/ASO в Genesis (Boosters) PROMOVA. Розповість про A/B тестування в SEO: від контентних експериментів до оптимізації конверсійних блоків. Детально поговоримо про підвищення видимості сайту в пошукових системах і поліпшення досвіду користувачів.
  • Влад Моргун, Search Engine Optimizer, незалежний експерт. Спікер розповість, як штучний інтелект змінює підходи до пошукової оптимізації: детально про сучасні AI-інструменти, які допомагають у SEO-стратегіях, а також способи їх використання для аналізу даних, оптимізації контенту та покращення позицій у пошукових системах.
  • Павло Лисий, СТО, co-founder у Panem. Готує цікаву та корисну доповідь про органічний Google Shopping: факти, експерименти, інсайти.

А ще у програмі:

  • SEO-просмажка сайтів у real-time з Дмитром Бондарем, CEO та співзасновником компанії Boosta
  • QA-сесія з Віктором Карпенком, керівником компанії SeoProfy

Програма конференції

Лайнап SEO-конференції Collaborator:

09:10 – 09:50

Дослідження точності SEO-сервісів (Ahrefs, Similarweb, Semrush)

Детальний аналіз від Владислава Трішкіна

Team Lead SEO в Promodo

10:00 – 10:40

Аналітика для SEO

Практичні поради від Макса Гапчука

Маркетолог, вебаналітик, незалежний експерт

10:50 – 11:30

Text Embeddings: як працює під капотом магія AI

Розповідає Сергій Безбородов

CTO та co-founder в JetOctopus

11:40 – 12:20

Пілігрими лінкбілдингу: формування стратегії для великого сайту

Корисності та лайфхаки від Олександри Хілової

SEO & Link Building Specialist, Digital Marketing & PR в Collaborator

12:30 – 14:00

Roast your website

SEO-просмажка сайтів у real-time від Дмитра Бондаря

CEO та співзасновник компанії Boosta

14:00 – 14:30

Перерва на каву

14:30 – 15:30

Q&A сесія про ринки США і не тільки

Відповідає на питання глядачів Віктор Карпенко

Керівник компанії в SeoProfy

15:40 – 16:20

A/B тестування в SEO: від контентних експериментів до оптимізації конверсійних блоків

Порадами ділиться Анастасія Красюкова

Team Lead SEO/ASO в Genesis (Boosters) PROMOVA

16:30 – 17:10

Mastering SEO in the Age of AI: Become Inspector Gadget

Доповідає Влад Моргун

Search Engine Optimizer, незалежний експерт

17:20 – 18:00

Роздуми про органічний Google Shopping. Факти, експерименти, інсайти

Розповідає Павло Лисий

СТО, co-founder компанії Panem

комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Останні статті по #SEO
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

    14/03/2025
    Google здійснює пошук за запитом користувача спираючись на декілька основних факторів, серед яких є ключові слова. Роботи Google оцінюють вміст веб-ресурсу та відповідність його запиту користувача саме за кількістю та щільністю використання ключових слів.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову