SEO-конференція Collaborator

SEO-конференція Collaborator
SEO-конференція Collaborator

11 жовтня 2024 року відбудеться шоста SEO-конференція Collaborator — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.

Топові спікери у прямому етері ділитимуться власним досвідом та корисними лайфхаками у сфері пошукової оптимізації, корисними порадами та крутими інструментами для ефективного SEO📈

SEO-конференція Collaborator — це:

  • 7 доповідей від топових спікерів на актуальні та практичні теми SEO-просування
  • 9 годин потужного експертного контенту
  • SEO-просмажка сайтів у real-time
  • Q&A-сесія з запрошеним експертом з можливістю отримати відповідь від профі
  • великий розіграш подарунків від спікерів та партнерів під час прямої трансляції
  • збір коштів на допомогу ЗСУ
  • новини та нетворкінг — у телеграм SEO-чаті Collaborator

Усе, що ви хотіли знати про SEO, просування Worldwide, автоматизацію рутинних процесів. Серед спікерів — SEO-фахівці з чималим досвідом, власники та співвласники SEO-компаній, керівники відділів пошукового просування, незалежні консультанти.

11 жовтня, п’ятниця, початок о 9:00 (за київським часом)

👉Прокачайте свої скіли у сучасному SEO — приходьте на конференцію Collaborator.

Про що розкажуть спікери

Серед доповідачів — топові SEO-фахівці, що працюють на ринку України, Європи, США, власники та співзасновники компаній, керівники відділів пошукового просування, автори практичних курсів з SEO. Багато спікерів відомі в професійних колах за власними освітніми продуктами або виступами на профільних івентах.

Лайнап спікерів SEO-конференції Collaborator

  • Владислав Трішкін, Team Lead SEO у компанії Promodo. Відкриває івент і виступить з доповіддю «Дослідження точності SEO-сервісів (Ahrefs, Similarweb, Semrush)». Розповість про сильні та слабкі сторони корисних SEO-тулів для збору даних і прогнозування результатів пошукової оптимізації, а також порівняє їх функції й можливості.
  • Макс Гапчук, незалежний експерт, маркетолог, вебаналітик. Готує цікаву та корисну доповідь про аналітику для SEO-спеціалістів. Максимум корисної інформації та практичні поради.
  • Сергій Безбородов, CTO та co-founder в JetOctopus. Виступить з темою «Text Embeddings: як працює під капотом магія AI». Усе, що потрібно знати про принципи роботи текстових векторизацій, які дозволяють штучному інтелекту розуміти та обробляти тексти — у доповіді спікера.
  • Олександра Хілова, SEO & Link Building Specialist, Digital Marketing & PR в Collaborator. Готує доповідь про формування стратегії для великого сайту: як ефективно аналізувати конкурентів, визначати цілі та пріоритети для масштабних проєктів.
  • Анастасія Красюкова, Team Lead SEO/ASO в Genesis (Boosters) PROMOVA. Розповість про A/B тестування в SEO: від контентних експериментів до оптимізації конверсійних блоків. Детально поговоримо про підвищення видимості сайту в пошукових системах і поліпшення досвіду користувачів.
  • Влад Моргун, Search Engine Optimizer, незалежний експерт. Спікер розповість, як штучний інтелект змінює підходи до пошукової оптимізації: детально про сучасні AI-інструменти, які допомагають у SEO-стратегіях, а також способи їх використання для аналізу даних, оптимізації контенту та покращення позицій у пошукових системах.
  • Павло Лисий, СТО, co-founder у Panem. Готує цікаву та корисну доповідь про органічний Google Shopping: факти, експерименти, інсайти.

А ще у програмі:

  • SEO-просмажка сайтів у real-time з Дмитром Бондарем, CEO та співзасновником компанії Boosta
  • QA-сесія з Віктором Карпенком, керівником компанії SeoProfy

Програма конференції

Лайнап SEO-конференції Collaborator:

09:10 – 09:50

Дослідження точності SEO-сервісів (Ahrefs, Similarweb, Semrush)

Детальний аналіз від Владислава Трішкіна

Team Lead SEO в Promodo

10:00 – 10:40

Аналітика для SEO

Практичні поради від Макса Гапчука

Маркетолог, вебаналітик, незалежний експерт

10:50 – 11:30

Text Embeddings: як працює під капотом магія AI

Розповідає Сергій Безбородов

CTO та co-founder в JetOctopus

11:40 – 12:20

Пілігрими лінкбілдингу: формування стратегії для великого сайту

Корисності та лайфхаки від Олександри Хілової

SEO & Link Building Specialist, Digital Marketing & PR в Collaborator

12:30 – 14:00

Roast your website

SEO-просмажка сайтів у real-time від Дмитра Бондаря

CEO та співзасновник компанії Boosta

14:00 – 14:30

Перерва на каву

14:30 – 15:30

Q&A сесія про ринки США і не тільки

Відповідає на питання глядачів Віктор Карпенко

Керівник компанії в SeoProfy

15:40 – 16:20

A/B тестування в SEO: від контентних експериментів до оптимізації конверсійних блоків

Порадами ділиться Анастасія Красюкова

Team Lead SEO/ASO в Genesis (Boosters) PROMOVA

16:30 – 17:10

Mastering SEO in the Age of AI: Become Inspector Gadget

Доповідає Влад Моргун

Search Engine Optimizer, незалежний експерт

17:20 – 18:00

Роздуми про органічний Google Shopping. Факти, експерименти, інсайти

Розповідає Павло Лисий

СТО, co-founder компанії Panem

комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Останні статті по #SEO
    14/05/2025
    Соціальна мережа TikTok офіційно відновила інструменти реклами для перших груп клієнтів України 23 квітня 2025 року.

    З урахуванням можливостей, які надає Prom.ua, не дивно, що велика кількість підприємців розглядають можливість створення інтернет-магазину на базі цього маркетплейсу.

    Нові можливості інтернет-маркетингу постійно з’являються, змінюються та зникають. Проте є стратегії, які, незважаючи на свою суперечливість, продовжують користуватися популярністю. Одна з таких стратегій — CPA.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову