Співпраця Google з продавцями задля збільшення способів шоппінгу

Співпраця Google з продавцями задля збільшення способів шоппінгу
Співпраця Google з продавцями задля збільшення способів шоппінгу

Технологія Shopping Graph

Ми живемо в час оптимізації та вдосконалення способів відкривати, дізнаватися про продукти, які подобаються людям, і купувати їх — незалежно від того, чи ці продукти надходять від роздрібної торгівлі, нових брендів, які продаються безпосередньо споживачам, чи звичайних магазинів на вулиці. Google підтримує відкриту мережу роздрібних торговців і покупців, щоб допомогти компаніям бути відкритими та надати людям більше можливостей, коли вони хочуть зробити покупку. Два конкретні кроки, які вжив Google для підтримки видимості для всіх продавців, — скасування комісійних зборів і надання безкоштовного доступу для продавців.

Щоб показати найрелевантнішу інформацію про покупки, Google повинен мати глибоке розуміння продуктів, які з’являються безпосередньо в ньому і в навколишньому світі — від зображень і відео до онлайн-оглядів і асортименту в місцевих магазинах. Ось чому сьогодні компанія Google проливає світло на технологію Shopping Graph: найповнішого набору даних про продукти, асортимент і продавців у реальному часі.

Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного. Оскільки люди здійснюють покупки в Google більше мільярда разів на день, Shopping Graph робить ці сеанси кориснішими, об’єднуючи людей із понад 24 мільярдами оголошень від мільйонів продавців у мережі. Він працює в режимі реального часу, щоб люди могли знайти та купити продукти, які доступні прямо зараз.

Глибоке розуміння світової продукції — це лише одна частина головоломки. Щоб допомогти більшій кількості продавців бути відкритими, важлива підтримка партнерів-однодумців, які поділяють місію Google щодо демократизації електронної комерції. Ось чому сьогодні в Google розширюється партнерство з Shopify – запроваджений новий спрощений процес, який дозволить 1,7 мільйонам продавців Shopify пропонувати свої продукти в Google лише за кілька кліків. Ця нова співпраця з Shopify дозволить продавцям стати доступними для зацікавлених споживачів у Пошуку Google, Покупках, YouTube, Google Images тощо.

Оскільки усунено такі бар’єри, як комісії, і вдосконалено технологію, помічено збільшення розміру каталогу продуктів на 70%, а кількість продавців на платформі – на 80%. Але як саме ці продавці та їхні продукти відображаються в Google? Пошук, покупки, пошук зображень і YouTube є популярними способами пошуку та відкриття продуктів. Сьогодні оголошено про ще більше способів, завдяки яким люди щодня роблять покупки.

Дізнайтеся більше з новими враженнями від покупок

Легко отримати натхнення, просто прогулюючись околицями, переглядаючи журнал або записуючи щось в Інтернеті. Ось чому створено нові, більш комплексні умови покупок, щоб зустріти вас там, де ви вже є. Наприклад, один із найпопулярніших способів, як люди відзначають речі, які їм подобаються, — це зробити знімок екрана, але потім не завжди легко вжити заходів із цими скріншотами. Тепер, коли ви переглядаєте будь-який знімок екрана в Google Photos, з’являтиметься пропозиція шукати фотографію за допомогою Об’єктива, що дозволить вам побачити результати пошуку, які допоможуть вам знайти ту пару взуття чи малюнок шпалер, які привернули вашу увагу.

Шопінг не завжди однорідний. Ви можете відкрити свій браузер, щоб зробити покупки, але перемикаєте свою увагу на електронну пошту чи новинну статтю, інакше ви ще не готові до покупки. Ось чому разом з іншими новими модулями в Chrome, які допомагають продовжити з того місця, де ви зупинилися, представлена нова функція, яка працює локально на вашому пристрої, щоб ви могли бачити свої відкриті кошики, коли відкриваєте нову вкладку. Отже, коли ви відходите або переглядаєте інші сайти, ви можете продовжити покупки там, де зупинилися.

Коли ви будете готові зробити покупку, Google полегшує отримання найкращої вартості продуктів, які ви купуєте. Незабаром очікується таке оновлення, як зв’язування улюблених програм лояльності від продавців, як Sephora, із вашим обліковим записом Google, щоб показувати найкращі варіанти покупок, допомагаючи брендам і їхнім клієнтам підтримувати міцніші й пряміші відносини.

Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    09/06/2021
    Вибираючи для себе агентство, важливо враховувати: компетентність фахівців; досвід; підхід до вирішення завдань та проблем, що виникають.

    07/10/2022
    Достатньо часто у рекламодавців виникає необхідність змінювати способи оплати реклами чи взагалі переналаштовувати аккаунт, наприклад, із фізичної особи на юридичну внаслідок зміни платіжних реквізитів. У цьому питанні є багато нюансів, які потребують уважності та зосередженості.

    28/05/2021
    Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager. Розглянемо докладніше, як це робиться.

    Останні статті по #PPC
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    15/12/2023
    A/B тест – це дослідження, яке допоможе вибрати варіант оформлення, який дає найбільше число конверсій. І саме він допоможе вам оптимізувати сайт для отримання найвищих результатів. Завдяки тестам ви збільшуєте конверсію сторінок, відповідно до вас приходить більше клієнтів, а значить, і прибуток більший.

    06/02/2023
    SEO-аналітика – це процес збору та аналізу інформації, щодо характеристик і параметрів сайту «очами» пошукових систем та відвідувачів.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову