
Технологія Shopping Graph
Ми живемо в час оптимізації та вдосконалення способів відкривати, дізнаватися про продукти, які подобаються людям, і купувати їх — незалежно від того, чи ці продукти надходять від роздрібної торгівлі, нових брендів, які продаються безпосередньо споживачам, чи звичайних магазинів на вулиці. Google підтримує відкриту мережу роздрібних торговців і покупців, щоб допомогти компаніям бути відкритими та надати людям більше можливостей, коли вони хочуть зробити покупку. Два конкретні кроки, які вжив Google для підтримки видимості для всіх продавців, — скасування комісійних зборів і надання безкоштовного доступу для продавців.
Щоб показати найрелевантнішу інформацію про покупки, Google повинен мати глибоке розуміння продуктів, які з’являються безпосередньо в ньому і в навколишньому світі — від зображень і відео до онлайн-оглядів і асортименту в місцевих магазинах. Ось чому сьогодні компанія Google проливає світло на технологію Shopping Graph: найповнішого набору даних про продукти, асортимент і продавців у реальному часі.
Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного. Оскільки люди здійснюють покупки в Google більше мільярда разів на день, Shopping Graph робить ці сеанси кориснішими, об’єднуючи людей із понад 24 мільярдами оголошень від мільйонів продавців у мережі. Він працює в режимі реального часу, щоб люди могли знайти та купити продукти, які доступні прямо зараз.
Глибоке розуміння світової продукції — це лише одна частина головоломки. Щоб допомогти більшій кількості продавців бути відкритими, важлива підтримка партнерів-однодумців, які поділяють місію Google щодо демократизації електронної комерції. Ось чому сьогодні в Google розширюється партнерство з Shopify – запроваджений новий спрощений процес, який дозволить 1,7 мільйонам продавців Shopify пропонувати свої продукти в Google лише за кілька кліків. Ця нова співпраця з Shopify дозволить продавцям стати доступними для зацікавлених споживачів у Пошуку Google, Покупках, YouTube, Google Images тощо.
Оскільки усунено такі бар’єри, як комісії, і вдосконалено технологію, помічено збільшення розміру каталогу продуктів на 70%, а кількість продавців на платформі – на 80%. Але як саме ці продавці та їхні продукти відображаються в Google? Пошук, покупки, пошук зображень і YouTube є популярними способами пошуку та відкриття продуктів. Сьогодні оголошено про ще більше способів, завдяки яким люди щодня роблять покупки.
Дізнайтеся більше з новими враженнями від покупок
Легко отримати натхнення, просто прогулюючись околицями, переглядаючи журнал або записуючи щось в Інтернеті. Ось чому створено нові, більш комплексні умови покупок, щоб зустріти вас там, де ви вже є. Наприклад, один із найпопулярніших способів, як люди відзначають речі, які їм подобаються, — це зробити знімок екрана, але потім не завжди легко вжити заходів із цими скріншотами. Тепер, коли ви переглядаєте будь-який знімок екрана в Google Photos, з’являтиметься пропозиція шукати фотографію за допомогою Об’єктива, що дозволить вам побачити результати пошуку, які допоможуть вам знайти ту пару взуття чи малюнок шпалер, які привернули вашу увагу.
Шопінг не завжди однорідний. Ви можете відкрити свій браузер, щоб зробити покупки, але перемикаєте свою увагу на електронну пошту чи новинну статтю, інакше ви ще не готові до покупки. Ось чому разом з іншими новими модулями в Chrome, які допомагають продовжити з того місця, де ви зупинилися, представлена нова функція, яка працює локально на вашому пристрої, щоб ви могли бачити свої відкриті кошики, коли відкриваєте нову вкладку. Отже, коли ви відходите або переглядаєте інші сайти, ви можете продовжити покупки там, де зупинилися.
Коли ви будете готові зробити покупку, Google полегшує отримання найкращої вартості продуктів, які ви купуєте. Незабаром очікується таке оновлення, як зв’язування улюблених програм лояльності від продавців, як Sephora, із вашим обліковим записом Google, щоб показувати найкращі варіанти покупок, допомагаючи брендам і їхнім клієнтам підтримувати міцніші й пряміші відносини.





