Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google у 2021 році

#PPC 6 October 2021 Оцінити статтю

Як швидко розрахувати бюджет на рекламу

Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об’єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google.
І при цьому з’являється багато помилок – за підвищеної ставки за клік для швидкого старту на ринок. На жаль, невиправдано високу ціну довго протримати не виходить і під сумнів потрапляє вся доцільність Вашої реклами.
Отже, розглянемо деякі економічні нюанси.

Розглянемо розрахунок з прикладу:

  1. Розрахунок бюджету здійснюється безпосередньо в інтерфейсі Google реклами.
    Для цього потрібно перейти вгорі на піктограму інструментів та вибрати у запропонованому меню «Планувальник ключових слів»:

  2. Повністю збирати семантичне ядро ​​на тисячі ключових слів не потрібно. Просто приблизно можна ввести найпоширеніші запити для Вашої ніші послуг або товарів, можна завантажити їх із файлу або додати списком вручну. Також можна використовувати слова прямо з кампанії, яка вже була створена.
  3. При прогнозуванні бюджету в Google Ads можна виставити націлення по регіонах, мові та пошуковій системі. Ще є можливість вибору мінус-слів та діапазону дат
    Наприклад, Ви продаєте матраци з кокосового волокна. Для цього вибираємо «Погляньте кількість запитів та прогнози» та вводимо кілька пошукових запитів, що підходять для Вашого бізнесу:

  4. Отримуємо результати прогнозу:
  5. Планувальник зручний тим, що прогнозує кількість показів, взаємодій та приблизний бюджет кампанії. Показує частоту, CTR та середню ціну кліка.
    Також можна побачити прогноз у розрізі ключових слів, пристроїв та регіону.
  6. Отриманий прогноз можна завантажити на комп’ютер у вигляді файлу у форматі CSV або надіслати його на Google Диск. Але не слід забувати, що це все приблизні числові значення і насправді Ваш бюджет вже насправді може бути плюс-мінус більшим або меншим. На це є певні причини. Серед них – якість Вашої цільової сторінки, сезонність, дії конкурентів, незаплановані економічні, соціальні та політичні фактори, а також можливі зміни попиту під час планування витрат.
    Яскравим прикладом є 2020 рік, який багато в чому вніс корективи в позитивний або негативний бік певних ніш бізнесу. І, на жаль, на рік-півтора передбачити зміни ринку практично неможливо. Тобто отримана цифра не є остаточною і розглядати її можна тільки як орієнтир, який дозволить визначити порядок необхідної суми.
    Тому не рекомендується надто багато часу приділяти розрахункам прогнозування, а доцільніше сконцентрувати свої сили на підборі хороших ефективних ключів і складанні якісних оголошень. Щоб мінімізувати ризики та зменшити похибку обчислень, можна запустити пробну кампанію та на основі оцінки її ефективності скласти точніші прогнози. Всім високих конверсій при мінімумі бюджетних витрат!)
Грузька Наталія PPC спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 1 – Ключі+Оголошення
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 1 – Ключі+Оголошення
# PPC
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
# PPC
Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?
Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?
# PPC
Коментарі