Зміст статті

Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google? Від чого спочатку відштовхуватися, щоб об’єктивно оцінювати свої можливості та ресурси? Цими питаннями ставляться практично всі власники бізнесу та рекламодавці, які вирішили просуватися за допомогою сервісів Google, тому що грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії та її ефективності.
І при цьому з’являється багато помилок – підвищення ставки за клік для швидкого старту на ринку. На жаль, невиправдано високу ціну довго протримати не виходить і під сумнів потрапляє вся доцільність вашої реклами.
Отже, розглянемо деякі економічні нюанси:
- Перше, що потрібно проаналізувати – тематика, яку ви збираєтесь рекламувати. Якщо ваша ніша низькоконкурентна, то і витрата коштів буде відчутно меншою, та й трафік буде виходити більше за низькі ціни. Тому не варто вкладати мільйони в це русло.
- Перш ніж приступити до розрахунку бюджету, потрібно враховувати величезну кількість показників, без яких не вдасться досягти високої точності обчислення: необхідно вивчити сезонність, послугу або продукт, а також цільову аудиторію вашого бізнесу. Тому цей процес потребує автоматизації.
Для чого складають прогноз бюджету в Google AdWords?
Прогнозування бюджету в Google Ads допомагає виконати такі завдання:
- Оцінити позицію. Можна отримати дані про те, яка сума коштів потрібна для того, шоб оголошення потрапило в спецрозміщення, або гарантію;
- Визначити вартість кліка. Можна порівняти вартість переходу і трафік сайту при широкій або точній відповідності ключового слова;
- Подивитися, чи є кліки в необхідній тематиці. Якщо раніше вам не доводилось працювати з певною нішею, за допомогою прогнозування можна визначити, чи є в ній кліки. Якщо прогноз практично не виявив потенційних переходів, то краще зосередитися на інших джерелах реклами.
Розглянемо розрахунок з прикладу
- Розрахунок бюджету здійснюється безпосередньо в інтерфейсі Google реклами.
Для цього потрібно перейти вгорі на піктограму інструментів та вибрати у запропонованому меню «Планувальник ключових слів»: - Повністю збирати семантичне ядро на тисячі ключових слів не потрібно. Просто приблизно можна ввести найпоширеніші запити для вашої ніші послуг або товарів, можна завантажити їх із файлу або додати списком вручну. Також можна використовувати слова прямо з кампанії, яка вже була створена.
- При прогнозуванні бюджету в Google Ads можна виставити націленість по регіонах, мові та пошуковій системі. Ще є можливість вибору мінус-слів та діапазону дат.
Наприклад, ви продаєте матраци з кокосового волокна. Для цього вибираємо «Отримайте дані про кількість пошуків і прогнози» та вводимо декілька пошукових запитів, що підходять для вашого бізнесу: - Отримуємо результати прогнозу:
- Планувальник зручний тим, що прогнозує кількість показів, взаємодій та приблизний бюджет кампанії. Показує частоту, CTR та середню ціну кліка.
Також можна побачити прогноз у розрізі ключових слів, пристроїв та регіону. - Отриманий прогноз можна завантажити на комп’ютер у вигляді файлу у форматі CSV або надіслати його на Google Диск. Але не слід забувати, що це все приблизні числові значення і насправді ваш бюджет може бути плюс-мінус більшим або меншим. На це є певні причини. Серед них – якість вашої цільової сторінки, сезонність, дії конкурентів, незаплановані економічні, соціальні та політичні фактори, а також можливі зміни попиту під час планування витрат.
Підведемо підсумки
На жаль, на рік-півтора передбачити зміни ринку практично неможливо. Тобто, отримана цифра не є остаточною і розглядати її можна тільки як орієнтир, який дозволить визначити порядок необхідної суми.
Тому не рекомендується надто багато часу приділяти розрахункам прогнозування, а доцільніше сконцентрувати свої сили на підборі хороших ефективних ключів і складанні якісних оголошень. Щоб мінімізувати ризики та зменшити похибку обчислень, можна запустити пробну кампанію та на основі оцінки її ефективності скласти точніші прогнози. Всім високих конверсій при мінімумі бюджетних витрат!)





