Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 1

#PPC 7 August 2018 Оцінити статтю

Трохи про Adwords

Рекламний сервіс Google Adwords (Ads) – це перший у світі сервіс, за кількістю рекламодавців і споживачів контекстної реклами (пошуковий, медійний, товарний). Конкуренцію йому складають у Росії – Яндекс, у Китаї – Baidu. У решті країн він у числі лідерів. Тому реклама в Google має найбільше охоплення. А в деяких нішах, навіть по Москві, вона набагато ефективніша за Яндекс.

Реклама в Google дуже різноманітна за типом і формами. Зараз через інтерфейс Adwords налаштовується реклама навіть на популярному відео-сервісі YouTube. Можливе налаштування різних анімаційних, flash оголошень тощо.

Але в цій групі статей буде написано про налаштування контекстної реклами саме в пошуковій видачі Google.

Реєстрація облікового запису

Для того щоб проводити будь-які роботи зі збором ключів або заливкою реклами, вам необхідно створити та активувати рекламний кабінет Adwords. Для цього спочатку треба створити профіль у Google – зареєструвати пошту та підв’язати до неї номер телефона або запасну пошту.

Для створення рекламного кабінету потрібно створити оголошення пустушку та вказати платіжні дані. Важливо, що спосіб оплати, вказаний під час реєстрації, вже не можна змінити. І якщо було вказано платника як приватну особу, то змінити його потім на юридичну вже не можна – потрібно міняти обліковий запис. Тому при заповненні даних не можна в жодному разі помилитися.

Залогінившись у створеній пошті, перейдіть за посиланням https://ads.google.com/um/Welcome/Home і вкажіть свій сайт.1
На наступній сторінці заповніть усі необхідні дані. Заповнити можна будь-якою інформацією. Ми її потім все одно видалимо.

І натискаєте «Зберегти та продовжити».

На наступній сторінці заповнюєте всі дані щодо оплати та платника, валюти та країни облікового запису. Але будьте дуже уважні – всі введені дані вже не можна буде змінити.

Вказівка ​​кредитної картки дозволить сервісу знімати гроші з вашої картки, тому на початкових етапах краще проводити платежі за «Передоплатою».

При заповненні даних про суму оплати вам виставиться рахунок та буде пропозиція його зберегти, але ви можете не здійснювати по ньому оплату – це не до чого вас не зобов’язує.

Після цього ставте галочку навпроти рядка, що ви приймаєте Ліцензійну угоду, і натискайте Зберегти. Якщо все заповнено правильно, ви перейдете у вікно привітання рекламної системи. Якщо неправильно вказані дані, то рядок з помилковою інформацією підсвічується червоним, дозаповнюйте інформацію та зберігайтесь ще раз.

2
Після того як ви потрапили на сторінку привітання, натискаєте синю кнопку праворуч унизу – Перейти до свого облікового запису. І відкриється головна сторінка рекламного кабінету Google.

3

Збір семантики для Google Ads

Перше, з чого починається налаштування рекламної кампанії, – це збирання семантичного ядра. Спеціально для цього було розроблено спеціальний сервіс – KeyWords Planner. Для цього заходимо в меню Інструменти (згори, кнопка у вигляді гайкового ключика) та в першій колонці Планування вибираємо пункт – Планувальник ключових фраз.

4
Чекаємо, поки завантажиться сервіс, і вибираємо перший варіант – Знайти ключові слова.

5
У вікні вводимо сторінку, на яку потрібно запустити рекламу, або основних кілька ключових слів, які описують вашу послугу, через кому. Краще використовувати ключі, оскільки аналізатор URL працює за текстом на сторінці та може взяти не ті фрази. Допускається введення максимум 3 фраз, але цього цілком достатньо, щоб сервіс підібрав ключі для реклами. Далі натискаємо “Показати результати”.

Нам необхідно відразу зберегти результати, щоб всю подальшу роботу виконували в MS Excel. Для цього вгорі екрана є кнопка «Завантажити варіанти ключових слів». Натискаємо її та чекаємо, поки сервіс згенерує файл звіту та запросить дозволи зберегти файл на комп’ютері. Зберігає цей файл і відкриває його. Якщо ви не пробиратимете кілька груп ключів, то Планувальник ключових фраз вам вже не потрібен.

Особливості роботи KeywordsPlanner

Подібний сервіс є і в Яндекса. Називається він WordStat, і суть їхньої роботи приблизно однакова. Їхня мета – зібрати ключові слова під контекстну рекламу, але результат трохи відрізняється. Якщо задавати ключові слова в Adwords, то в результаті ви отримаєте не тільки слова, які складаються з введених фраз, а й близькі за змістом синонімічні їх аналоги. Наприклад, запит “купити автомобіль” та його синонім “купити машину”. WordStat такі ключі поділяє на 2 колонки: ліва колонка – ключі з входженням, права – синонімічні. При вивантаженні з Google KeyWordsPlanner ви матимете список фраз синонімів і зі входженням.

Приклад – ключ “купити машину”:

Ключі з Adwords:

Перебір ключових фраз

Відкриваємо збережений файл і проводимо первинне форматування файлу.

  1. Вилучаємо всі колонки, крім Keyword.
  2. Додаємо колонку Мінус-слова.

Починаємо перебирати необхідні нам ключі. Придатні для нас ми не змінюємо, а невідповідні ключі виділяємо червоним, а з них у колонку Мінус-слова додаємо слово, яке у фразі робить її недоречною. Уважно під час збирання мінус-слів – не додавайте туди слова, які можуть бути в цільових ключах.
Так потрібно переглянути усі ключові слова.
Приклад.

6
Далі за допомогою установки фільтра на верхні рядки сортуємо всі цільові ключі.

7

8
Копіюємо всі ключові слова в буфер обміну. Після цього відкриваєте спеціальний файл шаблону заливки реклами через Google AdwordsEditor (можете завантажити його за цим посиланням https://ads.google.com/home/tools/ads-editor/). Далі ви вставляєте всі ключі в колонку Ad Group на вкладці Групи+слова.9
У колонці Campaign напишіть назву рекламної кампанії та розтягуйте на всі рядки у стовпці Ad Group.

10
Далі ці 2 колонки зі значеннями копіюємо у всі вкладки, крім БС.

11

Додати типи відповідності ключам

Для того щоб рекламні оголошення показувалися по найрелевантніших ключах і щоб зручно регулювати вартість кліка, необхідно проставити типи відповідності на ключові фрази. Найчастіше ми використовуємо точну та широку відповідність. Перше визначається наявністю квадратних дужок, а друге – наявністю плюсів перед усіма словами у ключовій фразі. Зробити це можна і вручну, просто пройшовшись по всіх ключах і прописавши самостійно.

Можна користуватися готовим сервісом. Приклад – http://tools.yaroshenko.by/matchtypes.php. Ключі з «широкою відповідністю» додаємо в першу вкладку Групи+слова.

12
Ключі в «точній відповідності» додаємо до другої вкладки Групи+слова (2).

13

Написання оголошень для Google Adwords

Написання текстів оголошень – дуже важливий етап у створенні рекламних кампаній. Від якості написання текстових об’яв залежить його CTR. Тому при написанні текстів потрібно дуже уважно проаналізувати конкурентів і скласти свою власну Унікальну Торгову Пропозицію (УТП). У текстах оголошення конкурентів потрібно виділити всі їх ключові фрази, порівняти зі своїми та вибрати ті, які мають найбільше зачепити клієнта.

У Google Adwords є вбудований функціонал аналізу ефективності, тому можна спробувати комбінувати різні вигоди, й система сама підбиратиме найкраще оголошення.

Основні правила написання текстів об’яв:

Складові оголошення Google Реклами (базові)

14

  1. Заголовок 1.
  2. Заголовок 2.
  3. Опис.
  4. Відображувана URL.

Ми розглянемо наповнення всіх цих складових.

Написання заголовка 1

Є різні методики написання першого заголовка для оголошень, але найперевіренішим і найнадійнішим залишається пряме або майже пряме входження ключа в заголовок. Це означає, що якщо у вас є ключ “купити металевий куточок”, то його без зміни можна вставити в перший заголовок. Якщо у вас трапляються нечитабельні ключі на кшталт «метал куточок ціна», то його можна трохи змінити, щоб зробити читабельним, наприклад, «Ціна куточка з металу» або «Ціни на куточки з металу» і т.д.

Цей заголовок можна застосувати відразу в усіх 3 варіантах оголошення. Оскільки в ключі немає саме УТП, а застосування прямого ключа підвищує клікабельність оголошення, ми просто копіюємо Заголовок 1 серед усіх варіантів.

Наприклад:

15

Написання заголовка 2

Оскільки в Google Adwords другий заголовок завжди виводиться (на відміну від Директа), в нього можна поміщати ваші вигоди та переваги. Ви можете виділити для себе 3 основні переваги та написати 3 різні тексти та розподілити за групами. У цей заголовок потрібно вмістити якнайвагоміші вигоди, оскільки він виводитиметься великим шрифтом і вгорі оголошення.

Наприклад:

Перша група оголошень Заголовок 2 буде – Доставка за добу. В наявності.
Друга – Низькі ціни – від 50 руб/м.п.
Третя – Працюємо 24/7. Свій автопарк.
Вносимо заголовки в таблицю, кожен у свою вкладку в стовпець Headline 2.

16

Написання тексту «Описи»

В опис необхідно додати, по можливості, решту переваг, які не вказані в заголовках. Якщо у вас не достатньо переваг, то можете взяти деякі неявні або проаналізувати оголошення конкурентів і вибрати їх переваги, що підходить вам. В цьому разі можна зібрати Опис із вигод, зазначених у Заголовку 2 інших оголошень.

Текст Опис для першого оголошення – Низькі ціни – від 50 грн/м.п. Працюємо 24/7. Свій автопарк. 10 складів у Києві.

Для другого – Доставка за добу. Товар в наявності. Працюємо 24/7. Свій автопарк. 10 складів.

Для третього – Доставка за добу. Товар в наявності. Низькі ціни – від 50 грн/м.п. 10 складів.

Вносимо всі оголошення в таблицю в стовпчик Description, кожен у свою вкладку.

17

Написання відображуваної URL-адреси та посилання

Рекламний майданчик Google Adwords пропонує розширення зовнішнього вигляду рекламного оголошення. Одним з них є URL, що відображається. Він складається з 2 частин по 15 символів кожна. Допускається написання тексту кирилицею або латиницею. Також можна застосовувати інші спецсимволи, можливі прогалини. Але їх використання може виглядати непривабливо, та краще замість пробілів використовувати нижнє підкреслення або дефіс.

При написанні відображуваного URL бажано використання ключових слів. Це дозволить ще раз показати в рекламному оголошенні, що людина потрапить саме туди, куди потрібно. Візьмемо за основу фокусний запит «металевий куточок», тоді можна написати Металевий Куточок. Додаємо в таблицю кожне в свій осередок, слово Куточок – Path 1, а слово Металевий Path 2 і копіюємо у кожне оголошення.

18
Далі в колонку Final URL ми вставляємо адресу сторінки, на яку повинна потрапляти людина під час натискання на оголошення. Наприклад, https://27.ua/shop/ugolok-metallicheskiy/ та копіюємо у всі оголошення.

19

Швидкі посилання для Google Adwords

Опис БС

Це блок, що виводиться під текстом оголошення, що складається з чотирьох слів або словосполучень з посиланнями на сторінки рекламованого сайту або будь-якого іншого. Візуально швидкі посилання розширюють оголошення та роблять його більшим і помітнішим, а як наслідок клікабельнішим. Швидких посилань може бути менше 4, але не більше – це на вибір рекламодавця.

Підбираються швидкі посилання, виходячи з того, що може бути ще цікаво потенційному покупцю. Це можуть бути, наприклад, суміжні товари чи напрямки. В оголошення про ноутбуки можна додати аксесуари. Часто роблять посилання на службові сторінки на кшталт “Про нас”, “Доставка та оплата” і т.д.

Синтаксис написання швидких посилань

Для використання через файли імпорту були розроблені спеціальні заголовки для колонок зі швидкими посиланнями. Швидкі посилання складаються з наступного:

Відкриваємо вкладку БС у файлі та прописуємо всі складові швидких посилань. Кількість посилань не обмежена, але виводитися буде не більше 4 штук. Якщо швидких посилань додано більше, то виводитимуться перші додані або рандомно.

20
Для первинного завантаження всіх рекламних кампаній в Google Adwords шаблони готові. Про доповнення в рекламних кампаніях Adwords і процес заливки шаблонів читайте в наступних статтях.

схожі статті
підписатися:
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
# PPC
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
# PPC
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google у 2021 році
Як швидко розрахувати бюджет на рекламу в Google у 2021 році
# PPC
Коментарі