Зміст статті
Аналіз ключових слів стосується не тільки слів, але також фраз та питань, які ваша цільова аудиторія використовує, щоб знайти потрібні їй відповіді, продукти та послуги. Ці фрази та питання є дуже важливою складовою рекламної кампанії будь-якого типу.
Чим аналізувати фрази?
Є ряд програм та сервісів для аналізу.
- Key collector
- Ahrefs
- Google Trends
- Rank Tracker
- QuestionDB
- AnswerThePublic
- Keyword Tool Dominator
- Google’s “People Also Ask”
- Also Asked
- Google Ads
- Semrush Free Option
Цей список можна продовжувати вічно. Але суть не так в інструментах, як у вмінні користуватися ними.
Навіщо аналізувати ключові фрази?
Збір даних вимагає багато часу, проте в результаті аналізу ключових слів ви отримаєте цінну інформацію, необхідну для:
- Покращення стратегії SEO просування
- PR кампаній
- Ідей для контенту – відео, текстів, постів тощо.
- Вивчення аудиторії
- Платної реклами
- Пошукових кампаній на локальному ринку
- Аналізу конкуренції
- Ідентифікація неактуальних ключових слів та фраз
- Колективних «мозкових штурмів»
Найкращі сервіси та програми для аналізу ключових слів
Зараз буде представлений список із трьох інструментів, які напевно знає кожен SEO фахівець.
Програма Key collector
Найпопулярніша програма для збирання та аналізу ключових фраз. Що вміє?
За допомогою кей колектора можна зібрати ключові фрази у розділі «Парсинг»:
Зібрати ключові підказки або ключові фрази ви можете через ряд сервісів для збору семантичного ряду в цій програмі, якщо у вас є доступ до них, так як більшість цих сервісів платні. Найпростіший і популярніший варіант, «Збір фраз з Google.Ads» (якщо раніше користувалися сервісом, то зрозумієте, що далі робити).
Після того як зібрали семантичне ядро, для спрощеного аналізу відібраних ключів, запустіть збір статистики.
Так ось, коли завершили збір слів через Key collector, зберіть частоту фраз свого регіону, це перший крок до аналізу.
Сервіс ahrefs.com
Ахрефс не тільки найкращий сервіс для аналізу профілю сайту і конкурентів, через нього можна також аналізувати ключі. Кожен виконує аналіз ключових фраз, тому конкуренти часто опиняються на перших позиціях у видачі за ключовими фразами, які ви навіть не розглядали.
Якщо ви знаєте своїх ключових конкурентів, це дуже добре. Завдяки цьому можна проаналізувати популярні сторінки та запити для посилення цих сторінок, які використовує конкурент.
Робимо таке:
Беремо адресу конкурента та вставляємо Site Explorer від Ahrefs, переходимо до розділу топ сторінки
Далі оцінюємо кількість трафіку на сторінках та Топ-ключове слово
Якщо цікавить більше ключів для аналізу, натискайте на число в колонці «Ключові слова» сторінки, що вас цікавить
Взагалі, даний сервіс має багато функцій, і для аналізу кейвордів можна його використовувати по-різному.
Сервіс serpstat.com
У цьому сервісі можна аналізувати як у попередньому пункті «через конкурента», і через топ ключову фразу.
Якщо ви використовуєте спосіб пошуку фраз через топ-ключ, то в першу чергу ви можете побачити частотність, конкуренцію, CPC та складність самої фрази
Також можна переглянути динаміку трендовості (частотності пошуку шуканої фрази) цього слова за останній рік. Залежно від того, через яку ПС дивіться ключі. В даному випадку це Google, а значить тренди підтягується по Google Trends, поки що все логічно.
Далі ми можемо подивитися ключові підказки з вашого топ-запиту. З плюсів серпу, що ключі вони підтягують звідусіль: із соціальних мереж, картинок, PPC, елементів у видачі.
Крім цього, можна подивитися, як люди шукають ті ж сторінки, що відображаються за вашим ТОП запитом. Для цього переходимо у вкладку Схожі фрази, сортуємо за частотністю і дивимося, що можна додати собі в семантику ще: