Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center

##GTM 28 May 2021 Оцінити статтю

Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager.

Розглянемо докладніше, як це робиться.

Надання доступів до облікового запису Google Ads:

    1. В обліковому записі переходимо в правий верхній кут екрана в розділ «Налаштування та оплата».
    2. Далі – «Доступ та безпека».

Вкладка доступу та безпека

Натискаємо плюсик, щоб додати нового користувача.

Додавання нового користувача

Вказуємо електронну адресу користувача, що запрошується.

Надання доступу до облікового запису

Нижче, залежно від цілей і маніпуляцій з обліковим записом, потрібно вибрати рівень користувача – лише читання, стандартний або адміністратор (з повними правами доступу та редагування). Надсилаємо запрошення.

Вибір рівня доступу

Запрошений користувач отримає цією ж електронною поштою, яку надав, запрошення та зможе його прийняти.

Електронний лист до представника

Натискаємо “Продовжити”. Процес отримання прав закінчено.

Доступ отримано

Надання доступів до керуючого облікового запису Google Ads:

    1. Виконати вхід до облікового запису Google Ads.
    2. У верхньому правому куті знайти ідентифікатор клієнта облікового запису з 10 цифр. Його потрібно надати представнику агенції.

Унікальний ідентифікатор облікового запису

Після того як агентство надішле запит на доступ до вашого облікового запису, потрібно перейти до пункту меню «Доступ до облікового запису» і підтвердити цей запит.

Надання доступів до облікового запису Google Analytics:

    1. Увійти до облікового запису Google Analytics.
    2. Переходимо в Адміністратор.
    3. Вибираємо потрібний обліковий запис, ресурс, представлення.
    4. Здійснюємо перехід до «Керування доступом до облікового запису».

доступ до Google Analytics

Натиснути плюс для додавання нового облікового запису, також вказавши адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом Google потрібного користувача, якому надається доступ.

Дозвіл на рівні облікового запису

Вказуємо також адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом Google потрібного користувача, якому надається доступ. Обираємо «Повідомити нових користувачів ел. пошти», щоб надіслати повідомлення. І вибираємо потрібні дозволи.

Додавання дозволів

Натиснути «Додати».

Надання доступів до облікового запису Google Tag Manager:

GTM надає права доступу іншим користувачам на рівні облікового запису або контейнера. На рівні облікового запису можна надавати права на перегляд та адміністрування інших користувачів. На рівні контейнера – право на перегляд, редагування та публікацію.

      1. Переходимо до «Адміністрації».
      2. У розділі «Акаунт» натискаємо «Управління доступом».

Управління доступом ГТМ

Далі вводимо електронну пошту, куди буде надано доступ, вибираємо потрібний варіант у меню «Дозволи на рівні облікового запису»: Користувач або Адміністратор:

Запрошення до облікового запису ГТМ

      1. Можна також встановити дозволи для кожного контейнера, до якого ви надаєте доступ.
      2. Натисніть «Запросити».

Надання доступу до облікового запису Merchant Center:

Щоб отримати доступ до облікового запису Google Merchant Center, вас повинен додати адміністратор. До одного облікового запису Google Merchant Center можуть отримати доступ кілька користувачів, які мають облікові записи Google. Один обліковий запис Google можна додати до декількох облікових записів Merchant Center.
Отже:

      1. Увійдіть до облікового запису Merchant Center.
      2. Натисніть піктограму інструментів «Налаштування», а потім виберіть «Доступ до облікового запису» в цьому розділі.

Доступ до облікового запису

Натисніть кнопку «Додати користувача».

Додати користувача

Введіть адресу електронної пошти нового користувача.

Додавання користувача до облікового запису

      1. Натисніть «Додати користувача».
      2. На сторінці, вкажіть тип доступу та налаштування електронної розсилки.
      3. Натисніть “Зберегти”.
Грузька Наталія PPC спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Оптимізація під Google та Яндекс одночасно: як реалізувати?
Оптимізація під Google та Яндекс одночасно: як реалізувати?
# #GTM
Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси
Просування проекту в SEO агентстві – переваги та мінуси
# #GTM
Що таке просування по трафіку?
Що таке просування по трафіку?
# #GTM
Коментарі