Зміст статті
Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager.
Розглянемо докладніше, як це робиться.
Надання доступів до облікового запису Google Ads:
- В обліковому записі переходимо в правий верхній кут екрана в розділ «Налаштування та оплата».
- Далі – «Доступ та безпека».
Натискаємо плюсик, щоб додати нового користувача.
Вказуємо електронну адресу користувача, що запрошується.
Нижче, залежно від цілей і маніпуляцій з обліковим записом, потрібно вибрати рівень користувача – лише читання, стандартний або адміністратор (з повними правами доступу та редагування). Надсилаємо запрошення.
Запрошений користувач отримає цією ж електронною поштою, яку надав, запрошення та зможе його прийняти.
Натискаємо “Продовжити”. Процес отримання прав закінчено.
Надання доступів до керуючого облікового запису Google Ads:
- Виконати вхід до облікового запису Google Ads.
- У верхньому правому куті знайти ідентифікатор клієнта облікового запису з 10 цифр. Його потрібно надати представнику агенції.
Після того як агентство надішле запит на доступ до вашого облікового запису, потрібно перейти до пункту меню «Доступ до облікового запису» і підтвердити цей запит.
Надання доступів до облікового запису Google Analytics:
- Увійти до облікового запису Google Analytics.
- Переходимо в Адміністратор.
- Вибираємо потрібний обліковий запис, ресурс, представлення.
- Здійснюємо перехід до «Керування доступом до облікового запису».
Натиснути плюс для додавання нового облікового запису, також вказавши адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом Google потрібного користувача, якому надається доступ.
Вказуємо також адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом Google потрібного користувача, якому надається доступ. Обираємо «Повідомити нових користувачів ел. пошти», щоб надіслати повідомлення. І вибираємо потрібні дозволи.
Натиснути «Додати».
Надання доступів до облікового запису Google Tag Manager:
GTM надає права доступу іншим користувачам на рівні облікового запису або контейнера. На рівні облікового запису можна надавати права на перегляд та адміністрування інших користувачів. На рівні контейнера – право на перегляд, редагування та публікацію.
- Переходимо до «Адміністрації».
- У розділі «Акаунт» натискаємо «Управління доступом».
Далі вводимо електронну пошту, куди буде надано доступ, вибираємо потрібний варіант у меню «Дозволи на рівні облікового запису»: Користувач або Адміністратор:
- Можна також встановити дозволи для кожного контейнера, до якого ви надаєте доступ.
- Натисніть «Запросити».
Надання доступу до облікового запису Merchant Center:
Щоб отримати доступ до облікового запису Google Merchant Center, вас повинен додати адміністратор. До одного облікового запису Google Merchant Center можуть отримати доступ кілька користувачів, які мають облікові записи Google. Один обліковий запис Google можна додати до декількох облікових записів Merchant Center.
Отже:
- Увійдіть до облікового запису Merchant Center.
- Натисніть піктограму інструментів «Налаштування», а потім виберіть «Доступ до облікового запису» в цьому розділі.
Натисніть кнопку «Додати користувача».
Введіть адресу електронної пошти нового користувача.
- Натисніть «Додати користувача».
- На сторінці, вкажіть тип доступу та налаштування електронної розсилки.
- Натисніть “Зберегти”.