Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center

Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center

Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager.

Розглянемо докладніше, як це робиться.

Надання доступів до облікового запису Google Ads:

    1. В обліковому записі переходимо в правий верхній кут екрана в розділ «Налаштування та оплата».
    2. Далі – «Доступ та безпека».

Вкладка доступу та безпека

Натискаємо плюсик, щоб додати нового користувача.

Додавання нового користувача

Вказуємо електронну адресу користувача, що запрошується.

Надання доступу до облікового запису

Нижче, залежно від цілей і маніпуляцій з обліковим записом, потрібно вибрати рівень користувача – лише читання, стандартний або адміністратор (з повними правами доступу та редагування). Надсилаємо запрошення.

Вибір рівня доступу

Запрошений користувач отримає цією ж електронною поштою, яку надав, запрошення та зможе його прийняти.

Електронний лист до представника

Натискаємо “Продовжити”. Процес отримання прав закінчено.

Доступ отримано

Надання доступів до керуючого облікового запису Google Ads:

    1. Виконати вхід до облікового запису Google Ads.
    2. У верхньому правому куті знайти ідентифікатор клієнта облікового запису з 10 цифр. Його потрібно надати представнику агенції.

Унікальний ідентифікатор облікового запису

Після того як агентство надішле запит на доступ до вашого облікового запису, потрібно перейти до пункту меню «Доступ до облікового запису» і підтвердити цей запит.

Надання доступів до облікового запису Google Analytics:

    1. Увійти до облікового запису Google Analytics.
    2. Переходимо в Адміністратор.
    3. Вибираємо потрібний обліковий запис, ресурс, представлення.
    4. Здійснюємо перехід до «Керування доступом до облікового запису».

доступ до Google Analytics

Натиснути плюс для додавання нового облікового запису, також вказавши адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом Google потрібного користувача, якому надається доступ.

Дозвіл на рівні облікового запису

Вказуємо також адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом Google потрібного користувача, якому надається доступ. Обираємо «Повідомити нових користувачів ел. пошти», щоб надіслати повідомлення. І вибираємо потрібні дозволи.

Додавання дозволів

Натиснути «Додати».

Надання доступів до облікового запису Google Tag Manager:

GTM надає права доступу іншим користувачам на рівні облікового запису або контейнера. На рівні облікового запису можна надавати права на перегляд та адміністрування інших користувачів. На рівні контейнера – право на перегляд, редагування та публікацію.

      1. Переходимо до «Адміністрації».
      2. У розділі «Акаунт» натискаємо «Управління доступом».

Управління доступом ГТМ

Далі вводимо електронну пошту, куди буде надано доступ, вибираємо потрібний варіант у меню «Дозволи на рівні облікового запису»: Користувач або Адміністратор:

Запрошення до облікового запису ГТМ

      1. Можна також встановити дозволи для кожного контейнера, до якого ви надаєте доступ.
      2. Натисніть «Запросити».

Надання доступу до облікового запису Merchant Center:

Щоб отримати доступ до облікового запису Google Merchant Center, вас повинен додати адміністратор. До одного облікового запису Google Merchant Center можуть отримати доступ кілька користувачів, які мають облікові записи Google. Один обліковий запис Google можна додати до декількох облікових записів Merchant Center.
Отже:

      1. Увійдіть до облікового запису Merchant Center.
      2. Натисніть піктограму інструментів «Налаштування», а потім виберіть «Доступ до облікового запису» в цьому розділі.

Доступ до облікового запису

Натисніть кнопку «Додати користувача».

Додати користувача

Введіть адресу електронної пошти нового користувача.

Додавання користувача до облікового запису

      1. Натисніть «Додати користувача».
      2. На сторінці, вкажіть тип доступу та налаштування електронної розсилки.
      3. Натисніть “Зберегти”.
Наталія Грузська
PPC-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    06/05/2021
    Є такі рекламні кампанії, які передбачають здебільшого взаємодії з користувачами тільки через дзвінки. Зазвичай це медична тематика, а також, наприклад, служби таксі, доставка продуктів харчування, води чи готової їжі. І тут не обійтися без налаштування відстеження цілей з Binotel у Google Analytics.

    28/05/2021
    Досить часто в роботі seo-фахівців, спеціалістів з контекстної реклами, маркетологів виникають ситуації, коли потрібно надати гостьові доступи іншому користувачеві до облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center і Google Tag Manager. Розглянемо докладніше, як це робиться.

    16/11/2022
    Shopping Graph — це динамічна модель, розширена за допомогою штучного інтелекту, яка розуміє постійно змінюваний набір продуктів, продавців, брендів, відгуків і, що найважливіше, інформацію про продукт і дані про асортимент, який отримується безпосередньо від брендів і роздрібних продавців, а також те, як ці атрибути відносяться один до одного.

    Останні статті по #Analytics
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову