Види рекламних кампаній у Google Ads

#PPC 24 May 2021 Оцінити статтю

Існує декілька типів рекламних кампаній у Google Ads, які ми докладно розглянемо в цій статті.

Перш ніж розпочати налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з метою нашої реклами. Тобто чого хочемо досягти за допомогою обраного нами інструменту.
Тип кампанії потрібно визначати, виходячи зі своїх маркетингових цілей, стратегії бренду та кількості часу, який ми готові їй приділити.

Отже, розрізняють 6 типів рекламних кампаній у Google Ads, що відповідають певним маркетинговим цілям:

Тепер розглянемо докладніше кожен тип:

    1. Кампанії на пошуку

Даний тип кампанії дозволяє показувати текстові оголошення користувачам, які цікавляться товарами або послугами, що пропонує ваша компанія. Розрахована на теплу аудиторію. Тобто людина вже чітко знає, за чим саме вона сюди прийшла і що конкретно шукає.

Завдяки цій кампанії можна досягти кількох переваг:

      • Збільшення кількості продажів і потенційних покупців
      • Просте налаштування
      • Налаштування націлення на певні аудиторії

Приклади оголошень у пошуковій мережі:

Приклад пошукової рекламної кампанії
Приклад пошукової рекламної кампанії - 2

    1. Кампанії в медійній мережі: банерні рекламні оголошення на сайтах

Цей тип рекламної кампанії дозволяє рекламодавцям показувати різноманітні привабливі та ефектні оголошення мільйонам користувачів у мережі Інтернет у всьому світі. Оголошення розміщуються на різних сайтах і програмах.

Завдяки Контекстно-Медійній Мережі, при розміщенні реклами на додаткових ресурсах розширюється охоплення кампаній на пошуку.

Такий тип реклами, як КМС, має більш ознайомчий характер товарів і послуг рекламодавцями. Наприклад, пізнаваність бренду. Розрахована на більш холодну аудиторію.

Серед переваг можна виділити наступні:

      • Низька ціна кліка порівняно з пошуком.
      • Завдяки яскравим і креативним оголошенням із закликами до дій, збільшується обсяг продажів і кількість потенційних покупців.
      • Знов-таки завдяки оголошенням, що запам’ятовуються, підвищується впізнаваність бренду та готовність покупців придбати рекламовані товари або послуги.
      • Розширюється охоплення та налаштування націлювання на користувачів, які переглядають сайти та програми, а не тільки результати пошуку.
      • Так само можна налаштувати та включити Ремаркетинг – вид рекламної кампанії в КМС, який ніби «наздоганяє» та повертає користувачів, які вже взаємодіяли з сайтом рекламодавця і часто є успішним інструментом отримання ефективних конверсій.

Приклади оголошень у КМС:

Приклад банерної рекламної кампанії
Приклад реклами в контекстно-медійній мережі
Приклад банерної рекламної кампанії - 2
Приклад реклами в контекстно-медійній мережі - 2

    1. Відеокампанії

Дозволяють показувати відеорекламу на YouTube та на інших сайтах партнерів.

      • Допомагають рекламодавцям підвищити загальну впізнаваність бренду та готовність потенційного покупця зробити покупку.
      • Збільшення обсягу продажу та кількості потенційних клієнтів.
      • Розширення охоплення та налаштування націлювання на користувачів YouTube.
      • Можливість увімкнути функції ремаркетингу, щоб зацікавити людей, які вже бачили.
      • Маркетинг для роздрібної торгівлі можна рекламуватися, створюючи привабливі оголошення з інформацією про товари.
      • Збільшення обсягу продажу та кількості потенційних клієнтів. Завдяки цьому типу кампаній можна спонукати користувачів відвідати рекламований інтернет-магазин, щоб здійснити покупку.
      • Щодо низької ціни кліка.

Для створення торгової кампанії потрібний обліковий запис Merchant Center та особливий комплекс правил, які необхідно вивчити та дотримуватися їх для ефективної та успішної реклами.

Приклад торгової реклами:

Приклад торгової рекламної кампанії

    1. Кампанії для програм

Даний тип кампаній допомагає просувати програму для iOS або Android у Google Пошуку, Google Play, на YouTube та інших ресурсах. Реклама буде автоматично оптимізована, щоб охопити користувачів, зацікавлених у програмах, схожих на ваші.

За допомогою кампанії програм можна знайти аудиторію своєї програми та збільшити обсяг покупок.

Серед переваг:

      • Просування програми – збільшення кількості установок, взаємодій і реєстрацій для рекламованої програми на смартфонах.
      • Багатоканальний маркетинг: налаштовує одну кампанію, але реклама програми відображається і в пошуковій, і в контекстно-медійній мережі, а також у Google Play та на YouTube.
      • Просте налаштування та управління – процеси націлювання, призначення ставок і створення реклами автоматизовані, що забезпечує оптимальну ефективність.

Існує два підтипи кампаній для програм:

      • Програми – установки. Якщо потрібно спонукати користувачів скачати програму.
      • Додатки – взаємодія. Дозволяє пропонувати існуючим користувачам виконувати різні дії в програмі.

Приклади об’яв кампаній для програм:

    1. Локальна кампанія: просування місцевих компаній різними каналами

Такий тип кампаній потрібен для залучення та спонукання користувачів відвідати звичайний магазин рекламодавця, що знаходиться поблизу.

Оголошення оптимізуються автоматично для показу на Пошуку та в КМС, а також на Google Картах та YouTube (за допомогою автоматизованих кампаній для підприємств з великою кількістю філій).

Серед переваг можна виділити наступні:

      • Офлайн-продаж у магазині. Асортимент просувається за допомогою онлайн-реклами, й покупці заохочуються відвідати звичайні магазини рекламодавця.
      • Просування спеціальних пропозицій і подій, що відбуваються в магазині.
      • Детальна інформація про адресу компанії, яка допоможе користувачам знайти місцезнаходження магазину та його годинник роботи.
      • Многоканальний маркетинг. Можна створити одну кампанію, при цьому реклама програми відображається в пошуковій і контекстно-медійній мережах, а також на Google Картах та YouTube.

Приклади локальних кампаній:

Приклади локальних кампаній
Приклади локальних кампаній - 2
Приклади локальних кампаній - 3

Для роботи з локальними кампаніями необхідно налаштувати адреси або партнерські адреси в своєму обліковому записі або зв’язати облікові записи сервісу Google Мій бізнес та Google Реклами.

    1. Розумні кампанії

Є одним із найпростіших способів створення та запуску кампанії.

Для цього лише потрібно вказати інформацію про компанію, створити кілька оголошень, а системи Google автоматично налаштують для них націлення, яке дозволить рекламодавцю заощадити час і гроші.

Перевагами є:

      • Збільшення обсягу продажу та кількості потенційних клієнтів завдяки підвищенню кількості реєстрацій.
      • Просте налаштування.
      • Розширена оптимізація. Google оптимізує оголошення та налаштування націлювання.

Приклад розумних торгових кампаній:

Як бачимо, серед безлічі рекламних кампаній можна вибрати потрібну.

Грузька Наталія PPC спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 1 – Ключі+Оголошення
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 1 – Ключі+Оголошення
# PPC
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки
# PPC
Оптимізація під Google та Яндекс одночасно: як реалізувати?
Оптимізація під Google та Яндекс одночасно: як реалізувати?
# PPC
Коментарі