Зміст статті

Контекстна реклама в Google – це реклама, яка відображається у пошуковій видачі, на YouTube та на ресурсах-партнерах. Перш, ніж приступити до налаштування рекламної кампанії в Google Ads, важливо визначитися з її метою – тобто, чого ви хочете досягти за допомогою вибраного інструменту. Її використовують для досягнення наступних цілей:
- одержання нових користувачів на сайт;
- збільшення продажів;
- покращення впізнаваності та репутації бренду;
- охоплення більшої аудиторії для інформування про товари чи послуги;
- повідомлення клієнтам про акції або знижки.
Тип кампанії потрібно визначати, виходячи з маркетингових цілей, стратегії бренду та кількості часу, яку ви готові їй приділити.
Принципи роботи контекстної реклами:
- Платформа для публікації оголошень – пошукова система (після введення користувачем свого запиту) та ресурси-партнери.
- Рекламу видно виключно цільовій аудиторії, яку визначає рекламодавець, чи користувачам, які підходять за описом.
- Оплата здійснюється за перехід на сайт, 1000 показів у YouTube, конверсію або різні налаштовані цільові дії, а не за кількість показів відвідувачам.
- Вартість кліка встановлює або рекламодавець, або вона формується через аукціон (з обмеженням бюджету).
- На розташування місць діє аукціонний принцип: відповідність запиту відвідувача, ціна за клік та частота кліків на оголошення.
Розрізняють 7 типів рекламних кампаній у Google Ads, що відповідають певним маркетинговим цілям:
- Пошукова реклама
- Оголошення у контекстно-медійній мережі.
- Відеокампанії: відеореклама на YouTube.
- Торгові кампанії: показ інформації про товари у сервісах Google.
- Реклама для додатків: просування додатків різними каналами.
- Локальні оголошення: просування місцевих компаній різними каналами.
- Розумні кампанії.
Нижче розглянемо детальніше кожен із них.
Замовте безкоштовну консультацію від фахівців WEDEX, які підберуть найефективніші варіанти запуску контекстної реклами для вирішення ваших бізнес-цілей.Обирайте найкращий варіант
Пошукова реклама
Оголошення відображаються у пошуковій видачі після введення користувачем свого запиту. Вони можуть бути розташовані на будь-якому місці: у верхній частині сторінки, знизу, збоку або в середині пошукової видачі. Реклама може бути у текстовому форматі, у вигляді банера або мати текстово-графічний формат.
Даний тип кампанії дозволяє показувати текстові оголошення користувачам, які цікавляться товарами або послугами, які пропонує ваша компанія. Розрахована на теплу аудиторію. Тобто людина вже чітко знає, за чим саме сюди прийшла і що саме шукає.
Пошукова реклама має декілька переваг:
- Збільшення кількості продажів та кількості потенційних покупців.
- Просте налаштування.
- Налаштування таргетингу на спеціальні певні аудиторії.
Приклади оголошень у пошуковій мережі:
Рекламні кампанії в контекстно-медійній мережі
Цей тип реклами дозволяє показувати різноманітні привабливі та ефектні оголошення мільйонам користувачів у мережі Інтернет у всьому світі. Оголошення розміщуються на різних сайтах та додатках. Завдяки Контекстно-Медійній Мережі, розмістивши рекламу на додаткових ресурсах, розширюється охоплення на пошуку.
Серед переваг можна виділити:
- Низька ціна кліка, порівняно з пошуком.
- Завдяки яскравим та креативним оголошенням із закликами до дій збільшується обсяг продажу та кількість потенційних покупців.
- Знову-таки, завдяки оголошенням, що запам’ятовуються, підвищується впізнаваність бренду і готовність покупців придбати рекламовані товари або послуги.
- Розширюється охоплення та налаштування таргетингу на користувачів, які переглядають сайти та програми, а не лише результати пошуку.
- Також можна налаштувати та ввімкнути Ремаркетинг – вигляд реклами в КММ, який як би «наздоганяє» і повертає користувачів, які вже взаємодіяли з сайтом рекламодавця. Він часто є успішним інструментом отримання ефективних конверсій.
Приклади оголошень у КММ:
Відеокампанії
Дозволяють показувати відеорекламу на YouTube та на інших сайтах партнерів. Цей вид – один із найефективніших інструментів для ремаркетингу.
До переваг відносять:
- Допомога рекламодавцям у підвищенні загальної впізнаваності бренду та готовності потенційного покупця здійснити покупку.
- Збільшення обсягу продажу та кількості потенційних клієнтів.
- Розширення охоплення та налащтування таргетингу на користувачів YouTube.
- Можливість увімкнути функції ремаркетингу, щоб зацікавити людей, які вже бачили ваші оголошення чи відвідували сайт компанії.
- Вигідна форма оплати: ваш бюджет витрачається лише в тому випадку, якщо від користувача є якась реакція (перегляд понад 30 секунд або натискання).
Приклад оголошень відеореклами:
Торгові кампанії
Google Shopping Campaign або товарні оголошення – це реклама праворуч або над пошуковою видачею у вигляді картинок-банерів з інформацією про конкретний товар з оплатою за кліки. Торгові кампанії підходять тим, хто займається роздрібною торгівлею та хочуть продавати свої товари. Вони мають ідеальне поєднання для продажу продукту: потенційні клієнти бачать назву, ціну та зображення.
Перевагами даного типу рекламних оголошень є:
- Маркетинг для роздрібної торгівлі, можна рекламуватися, створюючи привабливі оголошення з інформацією про товари.
- Збільшення обсягу продажів та кількості потенційних клієнтів. Завдяки цьому типу кампаній можна спонукати користувачів відвідати рекламований інтернет-магазин, щоб здійснити покупку.
- Відносно дешева ціна кліка.
Для створення торгової кампанії потрібний обліковий запис Merchant Center і особливий звід правил, які необхідно вивчити, а потім дотримуватися їх для досягнення максимального результату.
Приклад торгової реклами:
Кампанії для додатків
Даний тип кампаній допомагає просувати додатки для iOS або Android у Google Пошуку, Google Play, на YouTube та інших ресурсах. Реклама буде автоматично оптимізована, щоб охопити користувачів, зацікавлених у додатках, схожих на ваше. За допомогою кампанії додатків можна знайти аудиторію своєї програми та збільшити в ній обсяг покупок.
Серед переваг:
- Просування додатку – збільшення кількості установок, взаємодій та реєстрацій для рекламованого додатку на смартфонах.
- Багатоканальний маркетинг: налаштовується одна кампанія, але реклама додатку показується і в пошуковій, і в контекстно-медійній мережі, а також в Google Play і на YouTube.
- Просте налаштування та управління – процеси налаштування таргетинга, призначення ставок та створення реклами автоматизовані, що забезпечує оптимальну ефективність.
Існує два підтипи кампаній для додатків:
- Додатки – установки (якщо потрібно спонукати користувачів завантажити додаток).
- Додатки – взаємодія (дозволяє пропонувати існуючим користувачам виконувати різні дії у додатку).
Приклади оголошень для додатків:
Локальна кампанія: просування місцевих компаній різними каналами
Такий тип кампаній потрібен для залучення та спонукання користувачів відвідати звичайний магазин рекламодавця, який знаходиться поблизу. Оголошення оптимізуються автоматично для показу на Пошуку та в КММ, а також на Google Картах та YouTube (за допомогою автоматизованих кампаній для підприємств із великою кількістю філій). Для роботи з ними необхідно налаштувати адреси або партнерські адреси у своєму обліковому записі або зв’язати облікові записи сервісу «Google Мій бізнес» та Google Реклами.
Серед переваг можна виділити наступні:
- Офлайн-продаж у магазині. Асортимент просувається за допомогою онлайн-реклами і покупці заохочуються відвідати звичайні магазини.
- Просування спеціальних пропозицій та подій, що проходять у магазині.
- Детальна інформація про компанію, яка допоможе користувачам знайти місцезнаходження магазину та його години роботи.
- Багатоканальний маркетинг. Можна створити одну кампанію, при цьому реклама додатку відображається в пошуковій та контекстно-медійній мережі, а також на Google Картах та YouTube.
Приклади локальних оголошень:
Розумні кампанії
Є одним із найпростіших способів створити та запустити рекламу. Для цього лише потрібно вказати інформацію про компанію, створити декілька оголошень, а системи Google автоматично налаштують для них таргетинг, який дозволить заощадити час і гроші. Але необхідно пам’ятати, що такі кампанії працюють результативно, якщо у вашому обліковому записі накопичилося вже пристойно статистики. Розумна кампанія на новому обліковому записі буде абсолютно безглуздою, оскільки алгоритми Google ще не мають жодної інформації для навчання.
Перевагами є:
- Збільшення обсягу продажу та кількості потенційних клієнтів завдяки підвищенню кількості реєстрацій.
- Просте налаштування.
- Розширена оптимізація. Google оптимізує оголошення та налаштування таргетингу.
Приклад розумних торгових кампаній:
Підведемо підсумки
Контекстна реклама Google Ads – це ефективний і корисний інструмент для просування бізнесу в Інтернеті. Як бачимо, серед безлічі рекламних кампаній можна вибрати ту, яка найбільше відповідає вашому бізнесу та маркетинговим цілям. Обов’язково потрібно тестувати і знаходити нові шляхи вирішення різних завдань у контекстній рекламі, наприклад, для більшої ефективності можна комбінувати різні типи реклами.





