Як перетворити онлайн-відвідувачів сайту на платних клієнтів для Вашого бізнесу

Як перетворити онлайн-відвідувачів сайту на платних клієнтів для Вашого бізнесу
Як перетворити онлайн-відвідувачів сайту на платних клієнтів для Вашого бізнесу

Є дуже багато онлайн-бізнесів, які працюють 24/7, зовсім без відпочинку. Власник бізнесу повинен перетворити відвідувачів сайту на клієнтів, які платять. А перетворення користувачів сайту на платоспроможних клієнтів — найскладніше завдання. Якщо у вас не буде хорошого коефіцієнта конверсії, ваш бізнес не зможе розвиватись на просторах інтернету.

Тож, як одна з найкращих компаній цифрового маркетингу в Україні, ми збираємося поділитися 7 тактиками, які допоможуть вам перетворити онлайн-відвідувачів на платних клієнтів.

  1. Зробіть свою цільову сторінку привабливою та інформативною

    Цільова сторінка є найважливішою частиною сайту. Якщо у вас погана цільова сторінка, це не принесе вам користі, і ви втратите багато відвідувачів не перетворивши їх в покупців. Цільова сторінка має бути інформативною та привабливою для людей. Ви повинні привернути увагу і показати їм, що ви серйозно ставитесь до продажу товарів чи послуг.

  2. Пропонуйте відвідувачам безкоштовні зразки

    Є багато веб-сайтів і блогів, які пропонують безкоштовні зразки своєї продукції, і вони заохочують людей підписуватися на їхню розсилку. Ви можете зробити те саме, але замість того, щоб надсилати людям безкоштовні зразки, ви можете запропонувати щось, що буде корисним для відвідувачів. Запропонуйте їм промо-код знижки або щось інше, що буде корисним для користувачів. Якщо у вас є хороший продукт, людям буде цікавіше купувати його у вашому онлайн магазині.

  3. Публікуйте відгуки та коментарі користувачів

    Людям подобається читати відгуки та коментарі відвідувачів про продукт, який ви продаєте. Покажіть своїм клієнтам відгуки, щоб завоювати довіру людей. Ви навіть можете поділитися своїми відгуками та відгуками зі своєю аудиторією.

  4. Зробіть контент легким для розуміння

    Ви повинні мати на увазі, що люди, які відвідують ваш сайт, будуть робити це вперше. Отже, зробіть свій контент простим і зрозумілим. Не нагружайте людей безліччю речей, будьте простими.

  5. Пропонуйте знижки та безкоштовні подарунки

    Пропонувати знижки та безкоштовні подарунки – один із найкращих способів залучити людей. Ви можете запропонувати код знижки або подарунок на першу покупку.

  6. Запропонуйте щось для підписників у соціальних мережах

    Якщо у вас є велика кількість підписників у ваших облікових записах Facebook, Instagram і Twitter, то вам слід почати ділитися деякими пропозиціями та знижками з цими людьми. Ви також можете надіслати повідомлення з подякою своїм шанувальникам або підписникам.

  7. Рекламуйте свій магазин в офлайн-магазинах

    Пропонування продуктів в офлайн-магазинах привабить людей, оскільки вони побачать продукти та відвідають магазини, щоб їх придбати. Є багато онлайн-магазинів, які пропонують товари в офлайн-магазинах, і багато людей відвідують офлайн-магазини, щоб придбати продукти.

Підведемо підсумки

Якщо ви будете дотримуватися цих простих порад, то вам точно вдасться перетворити онлайн-відвідувачів сайту на клієнтів, які платять. Сподіваємось, вам сподобався цей пост.

Віталій Котов
Керівник відділу PPC
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    Щоб отримати найкращі результати, важливо правильно вибрати компанію для роботи. Вибираючи компанію цифрового маркетингу, необхідно враховувати багато факторів. Топ-5 компаній цифрового маркетингу в Києві, які описані, якраз відповідають цим факторам.

    Останні статті по #Корисні поради
    Meta Ad Library або Бібліотека реклами Meta — це безкоштовний інструмент, який містить велику кількість вже існуючих рекламних креативів для соцмереж Facebook, Instagram, WhatsApp.

    Партнерський маркетинг застосовується у багатьох галузях цифрового бізнесу, де спільні зусилля допомагають залучати цільовий трафік і збільшувати заробіток всіх учасників програми.

    Пошуковий маркетинг, він же SEM або Search Engine Marketing – це один із видів digital-маркетингу, який використовується для покращення позицій сайту у пошуковиках.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову