Зміст статті
- /01 Чому реклама у Фейсбук потрібна кожному бізнесу?
- /02 Способи створення реклами у Facebook
- /03 Кабінет Facebook Ads Manager: особливості та можливості
- /04 Види реклами у Facebook
- /05 Створення реклами через Ads Manager: покрокова інструкція
- /06 Автоматична оптимізація в Ads Manager
- /07 Налаштування реклами через Facebook Business Manager
- /08 Основні правила розміщення реклами у Facebook
- /09 Як створити ефективне рекламне оголошення у Facebook
- /10 Ціна реклами
- /11 Підведемо підсумки

Фейсбук – одна з найбільш популярних платформ, на яку щодня заходить більше мільярда користувачів. Цей фактор є ключовим, коли підприємці розглядають соцмережу для запуску рекламних оголошень.
Реклама у Facebook може стати одним з основних методів просування бренду в інтернеті, тому її часто включають у перелік рекламних майданчиків. Проте, перш ніж почати запуск рекламних кампаній, важливо мати розуміння, як саме працює реклама на Фейсбук, розібратися у її типах, правильному налаштуванні та аналізі ефективності, знати основні правила розміщення. Може здатися, що це надто важко, але насправді створити та запустити першу рекламу у рекламному кабінеті можливо навіть маючи текстовий гайд, поданий у цій статті.
Чому реклама у Фейсбук потрібна кожному бізнесу?
Зробити та запустити оголошення у рекламному кабінеті варто через можливість отримати широке охоплення аудиторії. Тобто вашу рекламу побачить величезна кількість людей, частина з яких зацікавиться вашим товаром чи послугою.
Також за наявності правильної підготовки та налаштування таргетованої реклами у Фейсбук, її побачить достатня кількість саме цільової аудиторії, яка з великою вірогідністю зробить цільову дію: наприклад, підпишеться на сторінку, перейде за посиланням або купить продукт. У функціонал рекламного кабінету входить можливість вибрати певних користувачів, що відповідають необхідним параметрам щодо віку, статі, достатку, інтересам та іншого.
Ще одна перевага – це можливість встановлювати рекламний бюджет, контролювати витрати та після тестування отримувати ціну за клік менше $1, тим самим роблячи рекламу у Facebook доступною.
Наявність доступу до Facebook Insights та Meta Pixel – ще один плюс для маркетологів та власників бізнесу. За допомогою цих інструментів простіше вимірювати ефективність запущених кампаній у рекламному кабінеті та оптимізувати їх.
Способи створення реклами у Facebook
Є декілька способів, як запустити рекламу у соцмережі:
- Через кнопку «Просувати допис» під постом
- У кабінеті Facebook Ads Manager (FAM)
За допомогою рекламного кабінету Facebook Ads Manager можна запустити якісну рекламу, налаштувавши її дуже прицільно на потенційних клієнтів. Для базових потреб бізнесу Ads Manager достатньо.
Вам підходить налаштування через цей інструмент при будь-якій частоті запуску рекламних кампаній, а також якщо ви вперше плануєте налаштування реклами своїми силами. Більш детально розглянемо цей інструмент трохи нижче. - Запуск реклами у Facebook Business Manager
Кабінет Facebook Business Manager підійде тим, кому вже знайоме налаштування реклами, та якщо є потреба в організації роботи декількох спеціалістів, тобто делегуванні деяких чи всіх процесів.
Цей інструмент Фейсбука відрізняється від попереднього ще й тим, що дозволяє підключати декілька варіантів оплати, збирати дані з декількох пікселів та одночасно займатися запуском кампаній різних клієнтів.
Щоб правильно визначити, який саме спосіб запуску реклами обрати, ретельно проаналізуйте особливості рекламної кампанії, налаштування якої плануєте.
Кабінет Facebook Ads Manager: особливості та можливості
За допомогою цього інструменту можливе налаштування РК у Facebook та Instagram. SMM-спеціалісти чи маркетологи можуть створити та запустити оголошення у рекламному кабінеті для обраних аудиторій та провести аналітику отриманих результатів за обраний період та у реальному часі в кабінеті Ads Manager.
Підприємці отримують від найманих спеціалістів або роблять самостійно аналіз рекламних кампаній та перерозподіляють, збільшують чи зменшують бюджет на просування. Таким чином можлива оптимізація витрат та ефективніше досягнення цілей РК.
Основні функції Facebook Ads Manager
Все необхідне для запуску та ефективної рекламної кампанії розташоване інтуїтивно зрозуміло, тому розібратися зможе кожен. Подивимося, які дії доступні у кабінеті FAM.
Огляд функціоналу рекламного кабінету
В кабінеті є три вкладки:
- Кампанії. Тут створюємо нові рекламні кампанії та обираємо всі основні метрики для них. Також задаємо параметри, за якими потім будемо оцінювати результат.
- Набори реклами. У кожній рекламній кампанії потрібно створити групи оголошень і саме у цій вкладці з ними працюємо: додаємо, редагуємо чи копіюємо існуючі, а також аналізуємо результативність.
- Реклама. У розділі знаходяться безпосередньо оголошення, які входять до певної групи.
Важливо пам’ятати, що зміни, які ви вносите у першу вкладку – кампанії, торкнуться всіх елементів обраної для змін кампанії.
Розглянемо важливі розділи, що точно варто відстежувати:
- Дати варто включати тому, що у подальшому для аналітики корисно порівнювати певні проміжки часу, а не лише дивитися результати у реальному часі.
- Стовпці з метриками, які можна обрати для стеження; найпопулярніші – це «Результативність і кліки», «Взаємодія», «Показ». Налаштування метрик у рекламному кабінеті залежить від потреб бізнесу.
- Розподіл дозволяє обрати категорії, за якими сегментуватимуться результати, наприклад, час розміщення, вік та країна ЦА, місце розміщення та платформа для оголошень, інше.
- Звіти або «Звітність з реклами» дають можливість створити та експортувати у форматі таблиці звіти, переглядати результативність рекламних матеріалів чи спробувати шаблони збігів.
Це основні розділи, які зазвичай відстежують при роботі з рекламою у кабінеті Ads Manager, але їх існує набагато більше.
Види реклами у Facebook
Сьогодні є 7 популярних видів реклами, які можна створити у Фейсбук. Звичайно, кожен вид має свої особливості та використовується у певних випадках.
Розглянемо детальніше кожен.
1. Рекламні оголошення з зображенням
Таку рекламу у Фейсбук вважають класичною. Картинка чи фото з доданим текстовим описом знайома кожному користувачеві, тому привертає увагу, збільшуючи впізнаваність бренду, продуктів. Рекламу з зображенням допускають для запуску в Facebook, Instagram, Audience Network та Messenger.
Рекламні оголошення такого типу важливо створити, якщо ви продаєте візуально привабливі продукти. Коли з’являються якісні фото з фотосесії – робимо яскраві пости та історії та отримуємо вау-ефект від запуску реклами.
Пам’ятайте, що за правилами реклами у Фейсбук, текст на зображенні може займати не більше 20% від всієї площі. Інакше оголошення у рекламному кабінеті просто заблокують.
Підходьте відповідально до підбору фото та тексту, щоб уникнути зливу бюджету та втрати уваги потенційних клієнтів.
2. Реклама у відеоформаті
Відеореклама у Facebook є гарною альтернативою першому виду. До того ж, за рахунок динамічності вона привертає ще більшу увагу користувачів.
Відео, тривалість якого має бути близько 15 секунд, допомагає компанії детально показати свій продукт та пояснити, навіщо він потрібен клієнту, які має переваги. На відео додатково накладають якісну озвучку, трендову музику, спецефекти.
Коротка реклама у відеоформаті більш ефективна, але щоб її створити потрібно більше часу, сил, креативного мислення та інвестицій для створення.
3. Реклама з галереєю або карусель
Основа такої реклами – це створення кільцевої галереї, що складається з фотографій або відео. Максимальна кількість візуального контенту у галереї – 10 штук.
Перевага цього виду реклами у можливості підв’язати окреме посилання до кожного фото/відео та розповісти про, наприклад, серію товарів у межах однієї категорії на сайті. Користувач може натиснути на посилання, відразу перейти на сторінку товару та купити його. Такий міні-каталог дуже спрощує шлях покупця.
4. Реклама з Instant Experience
Не зовсім звичний, але цікавий вид реклами, коли під час кліку на оголошення відкривається реклама на весь екран. Таким чином людина на короткий час повністю зосередиться на показаній рекламі і, якщо продукт вже цікавить користувача, мета у вигляді популяризації бренду чи продажів може бути досягнута швидше. У такому форматі також актуально розповідати сторітелінги про компанію.
5. Реклама з підбіркою товарів
Можна сказати, що це продовження чи відгалуження реклами з Instant Experience. Добірка товарів із тематичною обкладинкою відіграє роль провідника від макету Instant Experience до товарів.
6. Реклама у Stories
Історії чи сторіс популярні вже не перший рік серед користувачів Фейсбук та Instagram. Проте варто досконало знати свою цільову аудиторію та робити запуск оголошень у цьому форматі, якщо потенційні клієнти частіше переглядають сторіс, ніж стрічку з постами.
Важливо! Акцент робимо на візуал, тому що на розписування у Stories текстів, що продають, просто немає місця.
Головна вимога – створити фотокреатив чи відео у вертикальному форматі з співвідношенням сторін 9:16. Більш за все увагу утримують короткі відео, що мають чітку картинку та звук.
Запустити рекламу в історіях можна у Facebook, Instagram і Messenger, створивши одне оголошення у рекламному кабінеті та обравши відразу декілька місць для показу. Для отримання більшої взаємодії (якщо це є метою запуску) у сторіс додаємо інтерактивні наклейки, опитування та інші елементи.
7. Просування у Messenger
Зазвичай Facebook Messenger використовують для спілкування, як будь-які інші месенджери, наприклад, Viber чи Telegram. Але тут є також можливість запускати рекламу. Вона відображається у нижній частині екрана під чатами та обов’язково приверне увагу тих, хто активно спілкується з друзями у Фейсбук.
Натискаючи на таку рекламу, користувач одразу потрапляє у чат з компанією. Просування у Messenger буде корисним для невеликих компаній та принесе клієнтів тим, у кого бізнес прив’язаний до певної локації.
Створення реклами через Ads Manager: покрокова інструкція
Перш за все потрібно зайти на сайт Ads Manager, створити рекламний обліковий запис та додати бізнес-сторінку компанії.
Знаходимо у кабінеті кнопку «Створити», натискаємо її і бачимо наступне:
Далі покроково виконуємо дії, які пропонує рекламний кабінет.
Обираємо цілі компанії
Щоб зробити це грамотно, враховуємо загальну стратегію просування бізнесу та обираємо з запропонованих Facebook варіантів.
- упізнаваність – дозволяє показувати рекламу тим, хто з більшою вірогідністю її запам’ятає; підходить для охоплення ЦА, підвищення упізнаваності бренду, стимуляції переглядів відео та інформування користувачів про розташування закладу;
- трафік – допомагає спрямовувати людей на сайт, у додаток, профіль Instagram або подію на Facebook; підходить для збільшення кліків на посилання, переглядів цільових сторінок, відвідування профілю Instagram, стимулювання початку комунікації у Messenger, Instagram або WhatsApp, спонукання потенційних клієнтів до дзвінків у вашу компанію;
- взаємодія – метою є отримання більшої кількості повідомлень, покупок через повідомлення, переглядів відео, взаємодій із дописами, позначок «Подобається» для сторінки та відповідей на події; підходить для стимулювання початку комунікації у Messenger, Instagram або WhatsApp, збільшення переглядів відео, взаємодій з дописами, конверсій (тобто переглядів контенту, дзвінків у компанію та інших цільових дій);
- ліди – допомагає отримувати ліди для компанії чи бренду; підходить для пошуку людей, що зацікавлені у продукті та готові залишити свої контактні дані у миттєвих формах, Messenger або Instagram, збільшення конверсій (щоб заохочувати людей поділитися своєю контактною інформацією, заповнити реєстраційну форму, подати заявку або виконати іншу дію на вашому сайті чи в додатку), стимулювання дзвінків у компанію;
- просування додатка – для пошуку людей, які встановлять додаток і продовжуватимуть користуватися ним; підходить для заохочення клієнтів встановити додаток та спонукання до покупки чи інших дій у вашому додатку;
- продажі – для прямого пошуку потенційних покупців ваших товарів або послуг; мета спрямована на підвищення конверсій (додавання товарів у кошик, безпосередньо покупок, оформлення підписки та ін.), заохочення потенційних клієнтів купувати через каталог, купівлі товарів через Messenger, Instagram і WhatsApp та спонукання до дзвінків у вашу компанію для покупки товарів.
Розібравши детально цілі, йдемо далі.
Для прикладу, обираємо ціль «Трафік» і бачимо наступне:
У переліку клікаємо на «ручне налаштування», пишемо у вікно назву рекламної кампанії і, якщо вашої тематики немає у спеціальних категоріях реклами і ви запускаєте рекламу вперше, натискаємо «Далі».
Але на цій сторінці кабінету є ще додаткові можливості – ввімкнути бюджет кампанії Advantage+ та A/B-тестування. Про Advantage+ поговоримо нижче, а A/B-тестування варто вмикати, якщо ви вже маєте трохи досвіду щодо запуску реклами.
Переходимо далі і обираємо місце події конверсії, ціль результативності, бюджет і розклад показу реклами, параметри цільової аудиторії та місця розміщення. Додатково можна ввімкнути функцію «Динамічний рекламний матеріал», що підходить для новачків у створенні рекламних оголошень.
Конверсії
Місце події конверсії – це те, куди ви будете спрямовувати трафік. Можна обрати:
- сайт;
- додаток (за наявності);
- повідомлення у Messenger, Instagram та WhatsApp;
- у свій Instagram профіль;
- телефон, щоб заохочувати людей телефонувати у вашу компанію.
Цілі результативності доступні лише для сайту та додатків для обміну повідомленнями (Messenger, Instagram, WhatsApp). Серед них збільшення переглядів цільової сторінки, кліків, охоплення, показів та максимальна кількість конверсій. Обираємо в залежності від стратегії просування.
Бюджет і розклад показу реклами
Фейсбук надає чудові можливості для розподілу бюджету, щоб рекламодавець не витратив гроші в нікуди.
Зверніть увагу! У загальних налаштуваннях потрібно обрати відразу валюту, якою ви плануєте розраховуватися з Фейсбук (гривні, долари чи інше). Після запуску рекламного оголошення її вже неможливо буде змінити.
Обирайте оптимальні витрати, що розподілятимуться на певний період (витрати на добу чи весь період РК). Також визначте дату та час старту кампанії та оптимізуйте інші параметри показу в залежності від мети РК.
Якщо ви обрали оплату за кліки, то маєте враховувати, що ціна залежить від вказаної вами ціни кліка, оцінки актуальності РК системою та частоти взаємодій користувачів з рекламою. Ставки встановлюються вручну чи автоматично, і другий варіант зазвичай працює краще та виявляється більш економним.
Є ще цікава функція – планування показу реклами, де можна обрати, коли Фейсбук буде показувати вашу рекламу, при цьому використовуватиметься часовий пояс глядача або вашого рекламного облікового запису. Але є нюанс – планування доступне лише при роботі з бюджетами на весь термін.
Параметри цільової аудиторії
Це і є той самий відбір користувачів, яким показуватиметься реклама.
- Пункт «Розташування» – це геолокація ваших потенційних клієнтів. Якщо у вас виключно локальний бізнес, обираємо місто чи навіть район, у якому можна отримати послугу чи купити товар.
- Вказуємо мінімальний вік аудиторії та опціонально мову, яка використовуватиметься для показу реклами людям, що використовують мову, не поширену у вибраних регіонах.
- У пункті «Аудиторія Advantage+» обираємо мінімальний і максимальний вік ЦА, стать та переходимо до деталізації, обираючи демографічні дані, зацікавлення та поведінкові фактори. Обрати їх доволі легко – просто почніть вводити потрібні дані і соцмережа підкаже доступні варіанти налаштувань.
Налаштування всіх параметрів цільової аудиторії потрібно робити згідно з підготованою завчасно таблицею з її описом. Після цього можна додавати індивідуалізовані та схожі аудиторії, які допомагає створити сам Facebook.
Важливо! При налаштуванні таргетингу є функція звуження аудиторії. Її варто обов’язково використати для більш прицільної реклами та заощадження бюджету.
Місця розміщення
Фейсбук за замовчуванням рекомендує обрати місця розміщення Advantage+, щоб максимально ефективно витрачати бюджет і показувати рекламу більшій кількості людей.
Можна залишити так, але ви ретельно підготувалися до створення реклами і знаєте досконально, що хочете від неї отримати, тому натискаємо «Ручні місця розміщення» і налаштовуємо.
Обираємо:
- пристрої для показу (мобільні, комп’ютер чи обидва);
- платформи (Facebook, Instagram, Audience Network, Messenger);
- плейсменти (стрічки, розповіді та відео Reels, оголошення In-stream для відео та Reels, результати пошуку, повідомлення, додатки та сайти).
Дуже зручно, що Фейсбук наочно показує, як виглядатиме оголошення кожного обраного типу і дає підказки щодо формату зображення та тривалості відео.
Враховуйте, що дуже часто у налаштуваннях обрано всі існуючі варіанти (пристроїв, платформ, плейсментів), тому варто вимикати непотрібні.
Налаштування рекламного оголошення у Фейсбук
Після вибору методів ідентифікації компанії, а саме сторінок Facebook та Instagram, переходимо до безпосереднього створення оголошення у рекламному кабінеті.
Обираємо джерело рекламного матеріалу, яке може бути або матеріалами, що завантажені вручну, або медіафайлами з каталогу, що підібрані в автоматичному режимі.
Далі – формат. На вибір:
- flexible (гнучкий), коли Фейсбук показуватиме оголошення у форматі, який, за його прогнозами, принесе найкращі результати;
- одне зображення або відео (або слайд-шоу з декількома зображеннями);
- реклама формату «карусель» (коли є 2 або більше зображень чи відео з можливістю прокручування);
- колекція (створення групи об’єктів, що відкриваються в повноекранному режимі на мобільних пристроях).
Додаємо підготовані рекламні матеріали: зображення (до 10 штук) або відео, основний текст, заголовок та опис оголошення.
Потрібно створити цікаву креативну рекламу, яка буде привертати увагу та спонукатиме зупинитись для перегляду – яскраву нестандартну картинку, фото чи відео і правильний текст, що продає. В іншому випадку всі зусилля з налаштування можуть виявитися марними.
Звертайтесь прямо зараз
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу з таргетованою рекламою від професіоналів WEDEX. Отримайте безкоштовну консультацію та дізнайтеся, як можна досягти цільової аудиторії, підвищити упізнаваність вашого бренду та збільшити продажі.
Наступним кроком є вибір тексту на кнопці під рекламним оголошенням, тобто заклику до дії. Наприклад, «Замовити», «Зв’яжіться з нами», «Докладніше» та ін. Додаємо місце призначення – наприклад, адресу сайту, і отримуємо готове до публікації оголошення.
У правій частині кабінету бачимо можливість попереднього перегляду створеної реклами. Перевіряємо, чи так все вийшло, як планували, і тиснемо кнопку «Опублікувати». Після успішної модерації вона буде або відразу запущена, або у час, обраний вами у налаштуваннях.
Автоматична оптимізація в Ads Manager
Це дуже зручна функція у рекламному кабінеті Фейсбук, яка спрощує створення та управління кампаніями. Ця оптимізація має назву «Advantage+» і її можна застосовувати для бюджету кампанії, цільової аудиторії, місця розміщення оголошення. Сенс у тому, що розподіл бюджету, підбір аудиторії та місць розміщення здійснюється автоматично системою для досягнення кращої результативності.
Налаштування реклами через Facebook Business Manager
З Ads Manager розібралися, тож перейдемо до створення реклами за допомогою Business Manager у Facebook.
Заходимо на сторінку Business Manager та створюємо бізнес-акаунт. Надалі після всіх налаштувань ви будете саме з цього кабінету призначати фахівців та надавати їм доступ для керування рекламою чи сторінками.
Після реєстрації прив’язуємо сторінку, на яку будете запускати рекламу. Це потрібно зробити, щоб потім зв’язати профіль рекламного кабінету та бізнес-акаунт у Facebook. Після цього додаємо інших спеціалістів через кнопку «Запросити людей» і відразу надаємо потрібний рівень доступу. Найбільше прав у того, хто створив акаунт, він є адміністратором.
Налаштування платежів
Для додавання способів оплати у кабінеті натискаємо «Налаштування платежів» і переходимо у Ads Manager, де у вкладці «Рахунки й платежі» зліва обираємо «Способи оплати» і додаємо свій спосіб оплати. Це може бути дебетова або кредитна картка VISA, MasterCard, AMEX, ін.
Дані додаються один раз, а бюджет списуватиметься з картки автоматично. Редагувати щось потрібно лише у випадку кінця дії картки чи будь-яких проблем з оплатою.
Як зробити і запустити оголошення
Далі налаштовуємо саму рекламу та запускаємо. Для цього переходимо у лівій колонці у вкладку «Усі налаштування», а потім – знаходимо у переліку Ads Manager, де і робимо всі, описані вище у покроковій інструкції, дії.
Основні правила розміщення реклами у Facebook
Часто трапляється, що не зовсім досвідчені таргетологи починають створення рекламних кампаній, довго працюють над кампаніями, групами оголошень та всіма іншими налаштуваннями. Запускають – і вся рекламна робота зупиняється. А все тому, що створена РК банально не пройшла модерацію Фейсбука.
Це трапляється тому, що соцмережа має правила та певні обмеження, згідно яких потрібно створювати оголошення у рекламному кабінеті. Обмежень багато і детально зі всіма можна ознайомитися на офіційній сторінці.
Одне з найголовнішого – це знати, що категорично заборонено рекламувати:
- товари для дорослих (18+);
- алкоголь;
- частини тіла та біологічні рідини людини;
- пристрої, що полегшують або заохочують трансляцію цифрового контенту в несанкціонований спосіб або перешкоджають функціональності електронних пристроїв;
- купівлю або продаж документів, валюти й фінансових інструментів;
- азартні ігри;
- небезпечні для життя та здоров’я матеріали чи речовини;
- торгівлю людьми, проституцію, ескорт або інтимні послуги в будь-якій формі;
- харчові добавки;
- вакансії (оголошення в продуктах для торгівлі не мають рекламувати вакансії);
- землю на території екологічних заповідників, тварин або частин тіла тварин;
- медичні товари й товари для здоров’я;
- новини, жарти або інший контент, що не пропонує жодних товарів для продажу;
- рецептурні товари, наркотики та приладдя для їх ужитку;
- відкликану продукцію;
- послуги;
- товари із сексуальним позиціюванням;
- крадені товари;
- підписки та цифрові товари;
- тютюнові вироби та приладдя для їх ужитку;
- косметичні засоби, що були у використанні;
- автозапчастини та аксесуари;
- зброю, боєприпаси та вибухові речовини.
Також Фейсбук не пропустить рекламу, що порушує стандарти спільноти, має ознаки дискримінації, контент, що порушує права на інтелектуальну власність будь-якої третьої сторони (зокрема авторське право чи товарний знак), містить товари і пропозиції, що вводять в оману, закликають до насильства або розпалюють ненависть.
До обмеженого контенту потрапили перепустки або квитки на заходи, подарункові картки та ваучери, послуги з прилаштування бездомних тварин.
Це загальні правила, і дещо з переліку дозволяється рекламувати в залежності від локації показу та місцевих законів.
Як створити ефективне рекламне оголошення у Facebook
Є перевірені на практиці поради, які варто врахувати під час створення оголошення у рекламному кабінеті.
- Оптимальний формат для відео – 9:16, тобто зйомку потрібно проводити у вертикальному положенні. Для фото це може бути 9:16 або 4:5. Таке співвідношення сторін дозволяє рекламі займати майже весь екран смартфона, а користувачеві – комфортно переглядати контент.
- Текст на зображенні має займати максимум 20% від всієї площі, але краще або максимально зменшити його кількість, або взагалі не додавати.
- Створення тексту краще довірити фахівцю, щоб отримати короткий, але зрозумілий текст, і він був чітким та повноцінно описував продукт.
- Якщо маєте професійні фото ваших товарів, використовуйте «карусель», щоб дати якомога краще уявлення про товар потенційному клієнту.
- Якщо обирати між статичною рекламою та динамічною – обирайте другу. Відео реклама або картинка з рухомими елементами завжди буде у виграші, адже привертає більше уваги.
- Підключайте кнопку заклику до дії, яку пропонує рекламний кабінет Фейсбук. Варіантів достатньо багато, тож точно вдасться вибрати.
- Аналізуйте рекламні оголошення конкурентів за допомогою «Бібліотеки реклами», щоб виділити свою пропозицію на їх фоні.
Ціна реклами
Насправді, неможливо сказати, скільки конкретно коштує реклама у Фейсбук.
Для того, щоб контролювати бюджет та регулювати ціни, потрібно відстежувати такі фактори:
- час показу – загальна сума, яку доведеться оплатити, залежить від місяця, дня тижня та, якщо ви обираєте у налаштуваннях цей параметр, навіть годин показу;
- стратегія ставок – ви вказуєте у ставці ціну, яку готові заплатити за певні дії з рекламою; є можливість обирати ціну за клік, покази, реакцію чи інше;
- місце показу реклами – ціна показу варіюється в залежності від пристрою, на якому буде показ – смартфони чи комп’ютери;
- цільова аудиторія – чим популярніший у вас товар та більша конкуренція за ЦА, тим вищою буде ціна;
- сфера діяльності – для різних сфер – різна середня ціна; наприклад, для страхової сфери нормальною буде вартість у $2-3 за цільову дію, а для предметів побуту та одягу – приблизно $0,5.
Крім цього, велику роль грає професіоналізм найнятого таргетолога. Чим більше у нього досвіду та знань, тим нижчу ціну реклами він зможе зробити за допомогою грамотних налаштувань.
Підведемо підсумки
Реклама у Facebook – дієвий інструмент для просування дуже багатьох продуктів. Вона зручна та ефективна, тому що дозволяє зробити точкові налаштування, які приводять багато нових клієнтів. А також повернути клієнтів, які про вас забули, за допомогою ретаргетингу.
Функціонал рекламного кабінету включає можливість автоматично збирати ЦА та створювати схожі та індивідуалізовані аудиторії, що розширює аудиторію для показу оголошень. Комфортність роботи додатково забезпечується можливістю побачити результативність кампаній та швидко відредагувати за умови появи показників, що не дають потрібних результатів.
Запуск реклами через Фейсбук, безсумнівно, вартий того, щоб спробувати його. Але пам’ятайте: якщо ви хочете отримати від реклами максимум і не маєте часу детально розібратися зі створенням та аналітикою, то краще довірте ведення кампаній досвідченим таргетологам.






