Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Комплексне просування сайту
- /02Технічна оптимізація
- /03Розширення структури та оптимізація сторінок
- /04Збільшення органічного трафіку
- /05Збільшення конверсії та продажів
- /06Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google
Основні проблеми та стратегія
До початку пошукового просування була запущена контекстна реклама, що дозволила залучити нових користувачів. Це позитивно вплинуло на впізнаваність бренду і подальше збільшення органічного трафіку. Але сайт був «голим» з точки зору SEO і для подальшого його просування необхідно було провести весь необхідний комплекс робіт з його оптимізації.
Основна наша мета роботи по цьому проєкту – покращення конверсійності сайту та збільшення продажів. Враховуючи специфіку ніші, ми розуміли, що найбільшу проблему для нас становить конкуренція з агрегаторами. Конкурувати з їх структурою та асортиментом не мало сенсу, тож ми зосередились на найпріоритетніших категоріях товарів для просування.
Загальна стратегія полягала в тому, щоб оптимізувати існуючі категорії та розширити структуру за рахунок підкатегорій з кластерів наявної семантики та постійно їх підсилювати за рахунок актуального контенту та збільшення посилальної маси.
Що було зроблено
Технічна оптимізація
Сайт має самописну адміністративну панель, що зазвичай робить процес технічної оптимізації менш гнучким, ніж використання популярних CMS, таких як WordPress чи OpenCart.
В першу чергу були оптимізовані URL сторінок: стандартний вигляд був оновлений на ЧПУ та змінені рівні вкладеності для підкатегорій.
Для покращення індексації сторінок був пропрацьований файл robots.txt та додані директиви, що блокують індексацію технічних сторінок, адже за замовчуванням для нестандартної CMS ці правила відсутні. Була налаштована автоматична генерація карти сайту. У файлі sitemap.xml були вказані всі необхідні мовні та регіональні атрибути, а також посилання на альтернативні (іншомовні) версії сторінок.
Для всіх пріоритетних сторінок були налаштовані теги rel=”canonical”, які дозволять уникнути проблеми дублювання сторінок.
Також виправлені помилки в файлах HTML та CSS, оптимізована швидкість завантаження сторінок та показники WEB Core Vitals, виправленні проблеми для адаптивної версії сайту, перевірені сторінки пагінації та інші технічні нюанси для сайту E-commerce.
Семантика
Так як основний фокус був направлений на конкретні категорії товарів, то необхідно було провести детальний пошук пошукових запитів саме для них. Після збору та обробки ключових слів, ми зрозуміли, що кожна категорія може бути розділена на окремі кластери, які, в свою чергу, будуть реалізовані, як підкатегорії. Цей підхід дозволить більш ефективно задіяти всі ключові слова та збільшити кількість сторінок в пошуковій видачі. Також це дозволить швидше просунити НЧ запити в ТОП за рахунок їх невисокої конкуренції. Чим більше семантичне покриття та кількість запитів в ТОП-10, тим ефективніше просування сайту по пріоритетним ВЧ запитам.
Структура
Розширення структури – обов’язковий етап для успішного просування. Складність полягала в правильності підбору сторінок для створення підкатегорій на основі зібраної семантики, так як необхідно, в першу чергу, задовільнити інтент користувача, а не просто створити сторінку з ключовими словами. Таким чином, перед розширенням кожної категорії проводилось дослідження попиту користувачів по кожному кластеру. І вже на основі отриманих результатів затверджувалась структура нових підкатегорій.
Контент
Первинна оптимізація почалася з оптимізації мета-тегів на сайті. Були сформовані title, description та H1 для основних сторінок та категорій на основі семантичного ядра.
Наступний етап – аналіз текстів конкурентів. Нам було важливо зрозуміти, який контент, структура та об’єм текстів найкраще працює для цієї ніші. І вже на основі отриманих даних були сформовані ТЗ копірайтеру на написання SEO-текстів для основних категорій. І зараз ми працюємо з постійною підготовкою текстів для нових підкатегорій.
Окрім цього була налаштована автоматична генерація атрибутів title alt для зображень товарів.
Таким чином ми постійно збільшуємо семантичне покриття сайту за рахунок комплексної оптимізації контенту на сторінках.
Юзабіліті
Аналізуючи конкурентів, ми запозичили гарні приклади реалізації сайту, логіки навігації та адаптації його роботи.
Найбільшим вдосконаленням стала реалізація фільтру для полегшення процесу пошуку товарів, що відповідають вимогам клієнтів по окремим параметрам. Це дозволило зменшити кількість кроків користувача від точки входу до товару та покращити поведінкові фактори.
В кожній категорії був реалізований блок з узагальнюючою інформацію про товари в ній (кількість, ціни тощо), а також перелік ТОП та пріоритетних товарів. Цей блок одночасно надає можливість «прицінитися» потенційному клієнту і слугує джерелом інформації для подальшого впровадження структурованих даних.
Були проведені тести та удосконалення всіх конверсійних кнопок та форм на сайті, а також оптимізований функціонал кошику.
Структуровані дані
Для покращення конверсійності сайту були додані мікророзмітки на сторінки для реалізації розширеного сніпету. Ці дані значно покращують візуальне відображення сніпету, роблять його більш помітним серед інших та збільшують показник CTR в пошуковій видачі. Тобто, за рахунок структурованих даних ми змогли збільшити кількість переходів на сайт.
Для E-commerce сайту пріоритетним типом є розмітка Product, що застосовується для сторінок товарів. Вона містить в собі такі типи, як AgreggateRating (зірочки) рейтингу та Offer (пропозиції продавців). Ці типи даних роблять сніпет сторінки в пошуковій видачі набагато привабливішим та інформаційним.
Загалом буди реалізовані наступні типи структурованих даних:
- Breadcrumbs
- Product
- AgregateRating
- Offer
- Review
Посилальний профіль
Робота з посиланнями ґрунтувалась на попередньому аналізі конкурентів. Після визначення оптимального щомісячного приросту лінків та їх типів була запропонована загальна стратегія набору посилальної маси. В основному, це розміщення методом outreach та сабміти в каталогах.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 14 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 750 | 3970 | +429% |
Продажі | |||
Продажі | 1*х | 7,5*х | +750% |
Конверсія | |||
Конверсія | 1*х | 2,2*х | +120% |
Видимість | |||
Видимість | 0,1 | 5,29 | +4290% |











