Зміст кейсу

Медіа

Кампанії та основні показники
Дані з Ads Manager
Початкові дані
Регіон просування
Україна
Тип реклами
Не запускалась
Ніша
Промисловість та будівництво (B2B)
Цілі роботи
- /01Підвищення впізнаваності бренду
- /02Генерація лідів
- /03Стимулювання продажів
Проблематика та загальна стратегія
До початку роботи клієнт вже продавав товари офлайн і онлайн за допомогою реклами Google, проте вважав, що в соцмережах його товари продавати неможливо. Ми домовились про те, що реклама буде працювати на впізнаваність, але і протестуємо продажі.
Загальна стратегія
- Придумати формати, та запустити рекламу на впізнаваність.
- Протестувати ціль продажі.
Що було зроблено
- Запустили рекламу на впізнаваність в форматі Reels. Креативи постійно змінювались, проте залишилася 1 концепція.
- Налаштувати pixel, каталог, аналітику та інші технічні моменти, так як до цього реклама не запускалась.
- Налаштувати рекламу на продажі через каталог.
- Налаштувати і запустити ретаргет, як статичний, так і динамічний.
- Зробити структуру реклами таким чином, щоб в подальшому можна було робити схожі аудиторії і за їх рахунок масштабувати продажі.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Продажі | |||
Продажі | 0 | 347 | - |
Сума продажів | |||
Сума продажів | 0 | 192000$ | - |
Охоплення | |||
Охоплення | 0 | 2934008 | - |
CPA | |||
CPA | 0 | 24$ | - |
ROAS | |||
ROAS | 0 | 23,06 | - |
Отримуйте максимум від реклами
Нестандартна ніша або відсутність конкурентної реклами – це ще не привід відмовлятися від продажів через соцмережі.
Головне – правильно подати продукт і знайти свою аудиторію. У WEDEX ми знаємо, як це зробити! Бажаєте такий самий результат? Залиште заявку у формі та отримайте безкоштовну консультацію.