Контекстна реклама для інтернет-магазину одягу

Ми пропонуємо ефективну контекстну рекламу для вашого інтернет-магазину одягу, що допоможе залучити тільки цільову аудиторію та збільшити продажі.
Контекстна реклама для <span>інтернет-магазину</span> одягу
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Етапи створення реклами для магазину одягу
Збір статистики icon | WEDEX
Аналіз ніші

Щоб створити ефективну рекламу для магазину одягу, вивчаємо тренди, ціни, популярні акційні пропозиції, виявляємо креативні методи привернення уваги покупців. Аналізуємо асортимент товарів в вашому інтернет-магазині, бренди, конкурентність цін. Відповідно до цього обираємо підходи до просування в інтернеті.

Щоб створити ефективну рекламу для магазину одягу, вивчаємо тренди, ціни, популярні акційні пропозиції, виявляємо креативні методи привернення уваги покупців. Аналізуємо асортимент товарів в вашому інтернет-магазині, бренди, конкурентність цін. Відповідно до цього обираємо підходи до просування в інтернеті.

Контент-стратегія icon | WEDEX
Планування стратегії

Розробка стратегії в PPC рекламі базується на глибоких знаннях сучасного онлайн маркетингу. Обираємо найбільш дієві канали для реклами одягу, виділяємо унікальні особливості бізнесу та переваги, досліджуємо вашу цільову аудиторію. Ставимо реальні цілі на найближче майбутнє та на віддалену перспективу, визначаємося з бюджетом.

Розробка стратегії в PPC рекламі базується на глибоких знаннях сучасного онлайн маркетингу. Обираємо найбільш дієві канали для реклами одягу, виділяємо унікальні особливості бізнесу та переваги, досліджуємо вашу цільову аудиторію. Ставимо реальні цілі на найближче майбутнє та на віддалену перспективу, визначаємося з бюджетом.

Технічне SEO icon | WEDEX
Налаштування кампаній

Обговорюємо кількість рекламних кампаній, для кожної визначаємо бюджет, ставки, стратегію, аудиторії. Сегментуємо рекламу для різного виду одягу – дитячих, жіночих, чоловічих товарів, костюмів, суконь і т.д. Створюємо окремі рекламні кампанії з прицільним таргетом, найбільш релевантними ключовими словами, закликами до дій, зображеннями.

Обговорюємо кількість рекламних кампаній, для кожної визначаємо бюджет, ставки, стратегію, аудиторії. Сегментуємо рекламу для різного виду одягу – дитячих, жіночих, чоловічих товарів, костюмів, суконь і т.д. Створюємо окремі рекламні кампанії з прицільним таргетом, найбільш релевантними ключовими словами, закликами до дій, зображеннями.

UX/UI icon | WEDEX
Підготовка оголошень

Тільки якісні оголошення можуть привернути увагу покупців одягу в інтернет-магазин. Тож відповідально готуємо контент – створюємо помітні заголовки, детальні та унікальні описи товарів в магазині.

Для медійної та товарної реклами магазину одягу робимо якісні зображення товарів. Даємо правильну назву товарам. Наприклад, не «плаття жіноче арт 345», а «вечірня жіноча сукня міді з розрізом з короткими рукавами синього кольору». Така реклама матиме кращі охоплення і буде більш рентабельною. Щоб сформувати довіру покупців, деталізуємо процес придбання товарів (види оплати, доставка, можливість повернення).

Тільки якісні оголошення можуть привернути увагу покупців одягу в інтернет-магазин. Тож відповідально готуємо контент – створюємо помітні заголовки, детальні та унікальні описи товарів в магазині.

Для медійної та товарної реклами магазину одягу робимо якісні зображення товарів. Даємо правильну назву товарам. Наприклад, не «плаття жіноче арт 345», а «вечірня жіноча сукня міді з розрізом з короткими рукавами синього кольору». Така реклама матиме кращі охоплення і буде більш рентабельною. Щоб сформувати довіру покупців, деталізуємо процес придбання товарів (види оплати, доставка, можливість повернення).

Значення аудиту icon | WEDEX
Запуск реклами

Перевіряємо сайт для продажу одягу або інтернет-магазин, на який веде контекстна реклама. На ньому повинна бути зручна навігація, фільтри, ціни, контакти. Зв’язуємо рекламний акаунт з системою аналітики, щоб краще розуміти поведінку кожного користувача, залученого через PPC рекламу. Дивимось, як виглядають готові оголошення, перевіряємо, чи працюють посилання, кнопки.

Перевіряємо сайт для продажу одягу або інтернет-магазин, на який веде контекстна реклама. На ньому повинна бути зручна навігація, фільтри, ціни, контакти. Зв’язуємо рекламний акаунт з системою аналітики, щоб краще розуміти поведінку кожного користувача, залученого через PPC рекламу. Дивимось, як виглядають готові оголошення, перевіряємо, чи працюють посилання, кнопки.

Зростання трафіку icon | WEDEX
Аналітика та оптимізація

Після запуску кампаній для інтернет-магазину одягу повністю контролюємо вашу рекламу: коригуємо ставки, ключові слова, заголовки. Надаємо клієнту звіти про досягнуті цілі, рекомендуємо шляхи покращення кампаній та оптимізації бюджету. Моніторимо, який одяг користується найбільшим попитом, враховуємо сезонність, моду, тренди. На основі цього перерозподіляємо бюджет, щоб забезпечити максимум продажів для магазину.

Після запуску кампаній для інтернет-магазину одягу повністю контролюємо вашу рекламу: коригуємо ставки, ключові слова, заголовки. Надаємо клієнту звіти про досягнуті цілі, рекомендуємо шляхи покращення кампаній та оптимізації бюджету. Моніторимо, який одяг користується найбільшим попитом, враховуємо сезонність, моду, тренди. На основі цього перерозподіляємо бюджет, щоб забезпечити максимум продажів для магазину.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Інтернет-магазин чоловічого одягу_case | WEDEX
    Трафік
    86
    Видимість
    84
    Конверсія
    147
    Продажі
    362

    Збільшення продажів на +361,5% та трафіку на +85,7% для інтернет-магазину чоловічого одягу українського бренду.

    Інтернет-магазин взуття | WEDEX
    Охоплення
    10
    Ліди
    3106
    CPА
    126
    ROAS
    538

    +3106 заявки по 126 грн для інтернет-магазину відомого бренду взуття.

    Оптовий інтернет-магазин одягу та взуття
    CPA
    79.39
    Кліки
    45.31
    Транзакції
    659.22
    Покази
    42.63

    Збільшення транзакцій на 660% для сайту оптового інтернет-магазину взуття та одягу.

    Особливості контекстної реклами магазину одягу
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову