Підвищення відвідуваності сайту

Збільшення відвідуваності на вашому вебресурсі за рахунок залучення органічного трафіку спеціалістами WEDEX.
Підвищення <span>відвідуваності</span> сайту
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Для чого потрібно підвищувати відвідуваність сайту
Реклама в пошуку icon | WEDEX
Підвищення впізнаваності

Чим більше людей відвідують ваш сайт, тим вища впізнаваність вашого бренду. Відвідувачі знайомляться із вашими продуктами чи послугами, запам’ятовують ваш логотип. Це особливо важливо для компаній, які нещодавно відкрилися та хочуть заявити про себе на ринку. Більше того, висока відвідуваність свідчить про те, що ваш сайт цікавий для користувачів і є авторитетним джерелом інформації у своїй ніші. Це може привернути увагу партнерів, інвесторів та інших зацікавлених осіб.

Чим більше людей відвідують ваш сайт, тим вища впізнаваність вашого бренду. Відвідувачі знайомляться із вашими продуктами чи послугами, запам’ятовують ваш логотип. Це особливо важливо для компаній, які нещодавно відкрилися та хочуть заявити про себе на ринку. Більше того, висока відвідуваність свідчить про те, що ваш сайт цікавий для користувачів і є авторитетним джерелом інформації у своїй ніші. Це може привернути увагу партнерів, інвесторів та інших зацікавлених осіб.

Зростання трафіку icon | WEDEX
Зростання продажів та прибутку

Зв’язок між кількістю відвідувачів ресурсу та продажами очевидний. Чим більше людей дізнаються про ваш продукт або послугу, тим вища ймовірність того, що вони здійснять покупку. Підвищення трафіку на сайт – це прямий шлях до підвищення вашого прибутку. Особливо це актуально для інтернет-магазинів, де кожен відвідувач може стати потенційним клієнтом.

Зв’язок між кількістю відвідувачів ресурсу та продажами очевидний. Чим більше людей дізнаються про ваш продукт або послугу, тим вища ймовірність того, що вони здійснять покупку. Підвищення трафіку на сайт – це прямий шлях до підвищення вашого прибутку. Особливо це актуально для інтернет-магазинів, де кожен відвідувач може стати потенційним клієнтом.

Збір статистики icon | WEDEX
Поліпшення позицій у видачі

Пошукові системи, такі як Google або Bing, враховують безліч факторів ранжування сайтів, і один з них – це відвідуваність. Що більше користувачів відвідують ваш ресурс, то вище він піднімається в результатах пошуку. Це говорить про те, що більше потенційних клієнтів зможуть знайти вас самостійно, без особливих зусиль та додаткових маркетингових витрат.

Пошукові системи, такі як Google або Bing, враховують безліч факторів ранжування сайтів, і один з них – це відвідуваність. Що більше користувачів відвідують ваш ресурс, то вище він піднімається в результатах пошуку. Це говорить про те, що більше потенційних клієнтів зможуть знайти вас самостійно, без особливих зусиль та додаткових маркетингових витрат.

Соціальні медіа icon | WEDEX
Лояльна аудиторія

Найімовірніше, постійні відвідувачі вашого сайту стануть вашими лояльними клієнтами. Вони рекомендуватимуть ваш ресурс своїм друзям та знайомим, залишатимуть позитивні відгуки та повертатимуться за новими покупками. Лояльна аудиторія – це цінний актив будь-якого бізнесу, оскільки такі клієнти приносять постійний прибуток і навіть допомагають знизити маркетингові витрати.

Найімовірніше, постійні відвідувачі вашого сайту стануть вашими лояльними клієнтами. Вони рекомендуватимуть ваш ресурс своїм друзям та знайомим, залишатимуть позитивні відгуки та повертатимуться за новими покупками. Лояльна аудиторія – це цінний актив будь-якого бізнесу, оскільки такі клієнти приносять постійний прибуток і навіть допомагають знизити маркетингові витрати.

Контент-стратегія icon | WEDEX
Оптимізація стратегій

Кожен відвідувач вашого сайту залишає після себе дані про свої переваги, поведінку на ресурсі. Аналізуючи цю інформацію, краще зрозуміти свою цільову аудиторію, оптимізувати свої маркетингові кампанії та створювати більш персоналізований контент. Це дає можливість підвищити ефективність ваших маркетингових зусиль та отримати максимальну віддачу від інвестицій.

Кожен відвідувач вашого сайту залишає після себе дані про свої переваги, поведінку на ресурсі. Аналізуючи цю інформацію, краще зрозуміти свою цільову аудиторію, оптимізувати свої маркетингові кампанії та створювати більш персоналізований контент. Це дає можливість підвищити ефективність ваших маркетингових зусиль та отримати максимальну віддачу від інвестицій.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    друкарня_case | WEDEX
    Трафік
    16
    Видимість
    73
    KW в ТОП-10
    52

    Збільшення ключових слів в ТОП-10 на 52% та трафіку на 16% для сайту друкарні в Дніпрі

    Shisha Store кейс | WEDEX
    Трафік
    585
    Видимість
    820
    Конверсія
    131
    Продажі
    800

    Збільшення продажів на 800% та конверсії на 131% для інтернет-магазину кальянів, тютюну та аксесуарів.

    КУБ кейс | WEDEX
    Трафік
    107
    Видимість
    83
    Конверсія
    30
    Продажі
    130

    Збільшення продажів на 130% для сайту великого гіпермаркету будівельних матеріалів та інструментів.

    Основні етапи підвищення відвідуваності сайту
    Поширені запитання

    SEO – це абревіатура від англійського терміну Search Engine Optimization, що означає оптимізація для пошукових систем.

    1. Аналіз технічного стану сайту: перевірка швидкості завантаження, мобільної адаптації, безпеки та інших технічних аспектів.
    2. Оцінка внутрішньої оптимізації: аналіз структури сайту, внутрішніх посилань, метаданих та використання ключових слів.
    3. Аналіз контенту: оцінка якості та унікальності контенту, його відповідності цільовій аудиторії.
    4. Перевірка зовнішніх посилань: оцінка посилального профілю, виявлення посилань з доменів низької якості, що можуть погіршити рейтинг сайту.
    5. Рекомендації: надання конкретних порад і стратегій для оптимізації SEO-показників сайту.

    1. Точне прогнозування трендів: дозволяє передбачити, які ключові слова або теми будуть популярними в майбутньому.
    2. Ефективне розподілення ресурсів: перенаправляє ресурси на найбільш вигідні SEO-стратегії та ключові слова.
    3. Попереднє оцінювання результатів: допомагає оцінити потенційні результати та ефективність SEO-кампаній перед їх запуском.
    4. Краще планування контенту: планування контенту стає більш цілеспрямованим і відповідає майбутнім запитам користувачів.
    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову