Просування в соціальних мережах (SMM)

Послуги SMM-просування від WEDEX - налаштування та запуск реклами, розвиток спільнот в соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
Просування в <span>соціальних</span> мережах (SMM)
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Просування сайту або спільнот в соціальних мережах
В підсумку Ви отримайте
Підняття впізнаваності бренду icon | WEDEX
Підняття впізнаваності бренду

Наявність гарних і правильно налаштованих груп у різних соцмережах підвищує довіру людини до бренду та відповідно збільшує її впізнаваність.

Наявність гарних і правильно налаштованих груп у різних соцмережах підвищує довіру людини до бренду та відповідно збільшує її впізнаваність.

Розширення охоплення ніші icon | WEDEX
Розширення цільової аудиторії

При правильному підході можна зацікавити та залучити групи людей, які поки що не розглядаю купівлю товару чи послуги, але найближчим часом готові піти на це – “холодна” та “тепла аудиторія”.

При правильному підході можна зацікавити та залучити групи людей, які поки що не розглядаю купівлю товару чи послуги, але найближчим часом готові піти на це – “холодна” та “тепла аудиторія”.

Збільшення трафіку на сайт icon | WEDEX
Збільшення трафіку на сайт

Роботу групи в соцмережах можна налаштувати таким чином, щоб клієнти переходили на сайт і всі маніпуляції здійснювали на ньому, а можна зробити так, щоб відвідувачі все змогли замовити через соцмережу.

Роботу групи в соцмережах можна налаштувати таким чином, щоб клієнти переходили на сайт і всі маніпуляції здійснювали на ньому, а можна зробити так, щоб відвідувачі все змогли замовити через соцмережу.

Збільшення прибутку icon | WEDEX
Збільшення прибутку

На додаток до існуючого сайту підключається ще одне джерело заявок, при чому люди, які перейшли з соціальних мереж, відносяться до ресурсу з великою довірою і лояльніше, тому конверсія відвідувача в покупця кардинально зростає, що призведе до збільшення прибутку.

На додаток до існуючого сайту підключається ще одне джерело заявок, при чому люди, які перейшли з соціальних мереж, відносяться до ресурсу з великою довірою і лояльніше, тому конверсія відвідувача в покупця кардинально зростає, що призведе до збільшення прибутку.

Зниження витрат на рекламу icon | WEDEX
Зниження витрат

При добре працюючих групах у соцмережах можна заощадити на фінансових вливаннях у контекст, оскільки настроїти рекламу в соцмережах з вартістю показів у рази дешевше, ніж на пошуку. А для деяких типів послуг та товарів можна зовсім згорнути рекламні кампанії в Google.

При добре працюючих групах у соцмережах можна заощадити на фінансових вливаннях у контекст, оскільки настроїти рекламу в соцмережах з вартістю показів у рази дешевше, ніж на пошуку. А для деяких типів послуг та товарів можна зовсім згорнути рекламні кампанії в Google.

Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    LineF_case_target | WEDEX
    Продажі
    188
    ROAS
    158
    CPA
    9

    Збільшення онлайн продажів для інтернет-магазину люстр та світильників в 3 рази та зростання показника рентабельності інвестицій на 158%

    фари для техніки_case | WEDEX
    Охоплення
    2
    Продажі
    9590
    CPA
    127
    ROAS
    5

    9590 продажів через соцмережі з ROAS 5,39 для інтернет-магазину, що спеціалізується на засобах для покращення освітлення та аксесуарах для авто

    Чому саме SMM
    Поширені запитання

    SMM (Social Media Marketing) означає просування бренду, товару або послуги за допомогою створення та керування групами або спільнотами в соціальних мережах, платної реклами, залучення аудиторії та аналізу результатів для покращення взаємодії та перетворення відвідувачів на реальних клієнтів.

    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову