30/09/2025
1251
Віталій Котов
Керівник відділу PPC

Правильне розуміння того, який контент не лише небажаний, а й формально заборонений до розміщення в рекламних кампаніях, є критично важливим.


29/09/2025
807
Павло Власюк
CMO

Правильний підбір товарів із високою маржинальністю безпосередньо впливає на здатність бізнесу створювати стабільний прибуток і реінвестувати його в розвиток.


25/09/2025
915
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст

У бізнес-середовищі цей показник часто розглядають як індикатор стабільності: чим старіший домен — тим більше шансів, що проект живий, авторитетний і розвивається.


23/09/2025
1171
Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер

Контент – це будь-які маркетингові матеріали з інформаційною, навчальною чи розважальною цінністю, які формують образ бренду та утримують увагу аудиторії.


22/09/2025
908
Павло Власюк
CMO

LTV відіграє ключову роль у прийнятті обґрунтованих маркетингових рішень.


комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову