Штучний інтелект щодня продовжує трансформувати можливості створення контенту. Саме тому розуміння, як пошукова система Google обробляє контент, створений за допомогою ШІ, має велике значення.
У світі пошукових систем конкурують дві найбільші платформи: Google і Microsoft Bing. Але який пошуковик обрати для бізнесу? Де реклама ефективніша та рентабельніша? І хто виграє у 2025 році?
Завдяки автоматизації, аналітиці даних та торгам у режимі реального часу Programmatic реклама дозволяє оптимізувати витрати та значно підвищити ефективність кампаній.
Розглянемо основні типи контекстної реклами в Google. Пояснюємо, як кожен формат працює, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.
Детально про всі основні типи реклами в Facebook та Instagram. Пояснюємо, як працює кожен формат, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.